Bölüm 4 ''...''

59 19 7
                                    

Eve geldiğimde annem henüz eve gelmemişti. Elimdeki anahtarımı anahtarlığa astım. Ayakkabılarımı çıkarıp kapının kenarına bıraktım. Ağır ve bitkin adımlarımla mutfağa ilerledim. Masanın üzerindeki sürahiden bardağıma su doldurdum.

Bardaktaki suyu ağır yudumlarla içtim. Bardağı masaya geri bıraktıktan sonra yere attığım çantamı alıp odama gittim. Dolabımın yanına koydum ve üzerimdeki hırkamı çıkarıp asma dolabıma astım. Üzerimi değiştirip banyoya gittim. Banyodaki işlerimi hallettikten sonra odama geri döndüm. Yarı açık olan odamdaki penceremden uzaktan bakıldığında bile havanın durumu bariz belli oluyordu.

Hava sabah olduğu gibi değildi. Gökyüzü koyu bir renge bürünmüştü. Bulutlar gökyüzünün ferah maviliğini içine hapsetmişti. Çok geçmeden yağmur damlaları bir bir pencereme konuyordu. Daha sonra süzülüp mermerin üstünde oluşan küçük su birikintisine katılıyordu. yarı açık olan penceremi sonuna kadar açmamla birlikte bir anda yüzüme tokat gibi çarpan rüzgar,saçlarımın geriye doğru uçuşmasına neden oluyordu.

Elimi kaldırıp dışarıya doğru uzattım. Elime damlayan yağmur damlaları bana göz yaşlarımı anımsatıyordu... Elimi çekip dolabımdan çıkarttığım küçük buz mavisi havluma sildim. Camı sonuna kadar açık bırakarak rüzgarın odama dolmasına izin verdim. 

Adımlarımı yatağıma yönlendirip yatağımın üzerindeki telefonumu alıp cebime koydum. Daha sonra asma dolabıma astığım siyah hırkamı üzerime geçirip,masamın üzerindeki kumabaramı açıp içerisinden para aldım. içimdeki ses

''Böyle yemeye devam edersen yakında seni 'Fıçı Esil diye çağıracaklar.'' Diyordu.

Odamdan çıkıp salona ilerledim. Annemin gelip gelmediğini kontrol ettikten sonra kapıya yönelecektim ki annem mutfak kapısının önünde gülümseyerek beni izliyordu.

''aay! ne zamandan beri oradasın?'' diye sordum . Kapının önünde annemi dikilmiş bir şekilde görünce kalbim azımdan çıkacaktı diyebilirim. 

''yeni geldim.'' Dedi soğuk bir sesle.

Annemin yanından geçip kapıya doğru ilerledim. Annem beni takip edip yanıma gelmişti. Duvara yaslanmış beni izliyordu. Annem ortalama boyda zayıf güzel bir kadındı. Açık kahve tonlarında saçları,elaya dönük gözlere sahipti. Kısacası güzel bir kadındı.

''Nereye gidiyorsun?'' Diye sordu. Ayakkabılarımı giydim ve bakışlarımı anneme yönelttim. 

''Markete gidiyorum,bir şey ister misin?'' Hayır dercesine başını salladı. Arkamı dönüp kapıdan dışarıya çıktım. 


Tekrardan merhaba. Bu bölümde Esil'in annesinin dış görünüşünden biraz yani kısa bir şekilde bahsettim. daha iyi canlandırabilmeniz adına. Yine kısa bir bölüm oldu ama umarım seversiniz. Görüşmek üzere...

KAYBOLAN IŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin