Bölüm 8 '' Hikayemi okumaya var mısınız''

45 17 9
                                    

Medya: Esil'in bir çizimi. 

Sadece ilk 10 bölüm özel isme sahip olacak bundan sonrakiler rakam ile ilerleyecek. Ayrıca 125 okunmaya ulaşmış. Okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı belirtip,oy kullanırsanız çok müteşekkir olurum. Hepinize teşekkürler. :D

Saatler sonra uyanmış,odamdaki çalışma masamda kağıda bir şeyler karalıyordum. Küçüklüğümden beri anime ve manga kitaplarına büyük ilgi duyuyordum. Yaşadığım ülkeden sonra en sevdiğim ülkelerden biriydi sanırım Japonya.En büyük hayalin bir gün Japonya'da yaşamaktı. Fakat bütün bu hayallerimi beş yıl geride bırakmıştım. Şimdi yaptığım tek şey okula gitmek ve ders çalışmaktı. Eski okulumda okul ikincisi olmuştum. İkinciliği kendime yediremeyip her şeyden uzaklaşmıştım.  

Duvarımda asılı olan bir kaç resmime göz gezdirdim. Eski çizimlerimdi. Size kendimi yeterince tanımadım,biliyorum. 

Yazarın ağzından ''Bu bölümde Esil'i biraz daha tanımış olacağız.:D''

Aslında,son beş yıldır kendimi kendime bile açamamıştım. Beş yıl önceki Esil ile bu satırları okuyarak tanımaya çalıştığınız Esil,çok farklı iki karakter diyebilirim. Sürekli beş yıl öncesinden bahsediyor olmamın nedeni,son beş yılın hayatıma,bana aitmiş gibi gösterilen bu hayata kattığı şeylerin beni değiştirmesi...

Ben Esil Aycan. Bir kalıba sıkıştırılmaya çalışan Esil Aycan... Bu benim hikayem. Bu bir,her çocuğun annesinin ona uyuması için söylediği sonu mutlulukla biten bir masal değil. Bu hikayede sizleri neler bekliyor inanın bende bilmiyorum. Şimdi soruyorum...

Hikayemi okumaya var mısınız?



Bu bölümde Esil'i biraz olsun daha fazla tanıdınız. Yaptığı sevdiği şeyleri ve hayalini öğrendiniz. Esil kaybetmeyi hazmedemeyen biri. İkinci olmak onun için hayat tablosuna attığı bir eksi işareti gibiydi. Sanırım çok belli olmayan ama aynı zamanda ben buradayım diyen bir sapoi verdim. Yeni bölümde görüşmek üzere. Okuyan herkese çok teşekkürler.

Ve bu arada kaybolan ışıkların okunma sayısı 30 bölümde 500 okunmayı geçerse,Esil ile ilgili bir adım atmayı düşünüyorum. Şimdilik sürpriz olsun. Umarım başarabiliriz. 

Esil Aycan'ın hikayesini okumaya var mısınız?

KAYBOLAN IŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin