"Uyandın mı?"
Mutfağa gidip bir bardak su almıştım ve arkamı döndüğümde karşımda gözlerini ovuşturan,dağınık saçlı Gamze'yi gördüm.
"Günaydın."
"Hadi elini yüzünü yıka. Sonrada çıkalım."
"Nereye?"
"İlk önce kahvaltı etmeye gideceğiz sonra da seni Esil ile tanıştıracağım."
Tanıştıracağım dediğimde biraz afallamıştı.
"Nasıl?"
Gülümseyip elimdeki nardaktan bir yudum aldım.
"Hadi git hazırlan. Bekliyorum."
Bardağı masaya geri bırakıp odama gittim. Siyah pantolonumu ve siyah sweatımı giydim. Telefonumu alıp salona geçtim.
"Ben hazırım."
Tahminimden daha hızlı hazırlanmıştı. Siyah kot pantolon ve siyah sweat giymişti. At kuyruğu yaptığı saçları ve tül kahkülleri ayrı bir sevimlilik katmıştı ona.
"Abi kardeş kombini?!" Diyip imalı ama bir o kadarda sevimli bir bakış attı bana doğru.
"Abi kardeş kombini." Diyip gülsedim ikimizi göstererek.
Evden çıkıp kahvaltı yapacağımız yere gelişimizin ardından yaklaşık yarım saat geçmişti.
"Kahvaltı inanılmaz güzeldi ve de" duraksadı. Evet,benim içinde çok güzel geçmişti. Aylar sonra...
"Anlamlı." Gülimsedim. Çayımdan son bir yudum alıp kalktık.
Cafeden çıktık ve arabaya doğru yürüyorduk.
"Beni Esil ile tanışıracağını söyledin."
"Evet. Kız kardeşin ile tanışmak istemez misin?"
Arabaya bindik ve Esil'in yanına geldik. Köprüye...
Yaklaşık on dakikadır durmuş,denizi izliyorduk. Ortamdaki on dakikalık sessizliği bozup konuştum.
"Merhaba Esil. Bak san onu getirdim. Kardeşimizi. Merak etme o gelince seni tabikide unutmadım. Ama... Senin beni unutmandan korkuyorum. Her neyse. "
Gülümseyerek Gamze'ye baktım. Dolu gözleriyle izliyordu beni. Hadi der gibi başımı salladım. Gülsedi ve başını sallayarak denize döndü.
"Merhaba Esil. Ben gamze. Yeni kız kardeşin. Kız kardeşiniz. Sana söz veriyorum ona çok iyi bakıcam ve yine söz onunla hep senin yanına gelicem."
(...)
İnstagram simgehub_
Bölümü nasıl buldunuz?
Yorum ve oy atmayı unutmayın. Şimdiden çpk teşekkürler;D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN IŞIKLAR
Teen FictionEsil Aycan. Anne ve babasının boşanması sonucu,babası ve ailesinden koparılıp annesi ile yaşamak üzere İstanbul'a taşınmıştır. Peki bundan sonra ne olacak? "Ben Esil Aycan. Benim hikayemi okumaya var mısınız?"