"10. Bölüm" Wilson'ın Anahtarı

186 13 1
                                    

"Hadi ama Wilson! Çık o dolaptan!"

"Gidin buradan!"

"Bu görüşmeyi yapmamız gerekiyor Wilson!"

"Ne bu dolaptan ne de bu hastaneden çıkmak istemiyorum!"

Wilson'ın kararlı sesi hastane koridorunda yankılanıyordu. Onu ikna etmek için ne kadar çaba sarf etsekte inadını kıramıyorduk.

"Wilson! Yasa gereği bu görüşmeyi yapmalısın."

"Peki ya herkesi yumruklarsam?" sesi bu sefer muzip bir çocuk gibi geliyordu.

"O zaman hiç sevmediğin o sakinleştirici iğnelerden yemek zorunda kalırsın."

Wilson dolabın kapağını sert bir şekilde açtı. İçeride oturmuş bize bakıyordu.

"Hadi çık dışarıya."

"Başkası beni ikna edemezdi diye sizi gönderdiler değil mi?"

"Fazla zekisin."

Matt elindeki kağıtları Wilson'a uzattı.

"Bunları imzalaman gerekiyor Wilson." dedi.

Wilson elinin tersiyle kağıtlara vurdu. Kağıtlar yere dağılırken onları zevkle izledi.

"İmzalayayım da kapı dışarı edin değil mi?"

Matt yere düşen kağıtları kaldırdı. Tekrar düzenledi. Masanın üstüne koydu. Sandalyeye oturup cebinden çıkardığı kalemi Wilson'a gösterdi.

"Hadi." dedi.

"İmzalamam."

Wilson gerçekten olanların farkındaydı. Büyük bir kararlılıkla inadına devam ediyordu.

"Gerçekten burada mı kalmak istiyorsun?" diye sordu Matt.

"Senin aksine ben burayı seviyorum ÇAYLAK" diye özellikle vurguladı.

Wilson'a yaklaştım. Koluna girip masaya doğru ilerledim. Yavaş ve sakin hareket ediyordum.

"Gel biraz konuşalım Wilson."

"Olur. Kek te var mı?"

"Hayır yok."

"Tüh."

"Konumuza dönelim mi?"

Wilson başını salladı. Matt saatine baktı. Geç kaldığımızı belirtir gibi parmağıyla bana gösterdi.

"Bak Wilson. Tedavin iyi gidiyor. Çok ilerleme kaydettik. Artık eskisi gibi değilsin. İlaçların dozu yüzde yetmiş oranda azaldı. Bu büyük bir oran. Anlayabiliyor musun?"

"Diyelim ki anlıyorum. Eee?"

"Tedavine evde devam edilmesine karar verildi."

"Kesinlikle kabul etmiyorum."

"Bu senin karar verebileceğin bir şey değil Wilson."

"Gitmiyorum."

Matt lafa girdi.

"Sana hemen git demiyoruz zaten. Önce jüri karşısına çıkacaksın. Sorular soracaklar. Raporlarına göre karar verecekler. En az bir hafta daha burada kalırsın. Çünkü evde tedavi kararı çıkmadan önce bir hafta boyunca seni burada gözlemek zorundalar."

"Peki ya sonra?"

"Ne demek sonra? Evinde olacaksın işte."

"I ıh. Sevmedim."

SOBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin