Másfél évvel ezelőtt
Három hét telt el azóta, hogy szakítottunk Alex-szel, és soha nem éreztem felszabadultabbnak magam. Végre nem akartam visszamenni az exemhez, nem akartam meghalni, és ami a legfontosabb, nem akartam megismerni senki mást. San-nal töltöttem a legtöbb időt, aki lassan egy teljesen más emberré változott, de nem panaszkodtam, mert mellettem volt, úgy, ahogy még soha. Kezdtem egyre közelebb kerülni hozzá, és végre bevallottam magamnak, hogy kezdek beleesni. Aztán minden megváltozott, amikor egy este egyedül voltam otthon.
Soo Han és Jong Hyuk elmentek vásárolni, én pedig a fotelemben üldögélve nyomkodtam a telefonom. San-nal beszélgettem, de a figyelmemet a KQ Entertainment oldala kötötte le. Éppen meghirdették a felvételi időszakot, és Soo Han-nal mindig azzal poénkodtunk, hogy próbáljunk meg bekerülni háttértáncosként. Így hát senkinek sem szóltam, de leadtam a jelentkezésemet még aznap este. Arra azonban nem számítottam, hogy egy hét múlva azzal hívnak fel, hogy felvettek.
- Ilyen nincs. - bámult engem döbbent arccal Soo Han. - Ilyen abszolút nincs.
- Nem hiszem, hogy ez az egész menni fog. Viccnek jó volt, de semmi több. - vallottam be.
- San mit mondott?
- Semmit. Nem mondtam el neki.
- Miért? Ha oda kéne költöznöd, meg kellene beszélnetek. - magyarázta, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon.
- Nem. - röhögtem ki. - Nem járunk együtt, semmi köze ahhoz, hogy mit csinálok.
- Tudod, hogy nagyon fontos vagy neki. - emlékeztetett. - Ha mégis belevágsz, és nem szólsz neki, nagyon mérges lesz.
- Nekem is sok okom lett volna mérgesnek lenni rá, amióta ismerem.
- Lemaradok a buliról? - nyitott be Jong Hyuk, aki azt sem tudtam, hogy jutott be a lenti kapun. - Mikor költözöl?
- Nem tudom, félek.
- San mit gondol erről?
A szememet forgatva fordultam vissza Soo Han felé, aki önelégült arccal nézett rám. Persze, hogy ők teljes mértékben egyetértettek ebben a témában.
- Nem hiszem, hogy bevállalom ezt az egészet. Túlságosan félek, meg itt az egyetem is... Ráadásul nem akarok odaköltözni. Nem ismerek ott senkit.
- Mi lenne, ha csak megpróbálnád? Ha nem tetszik, akkor visszajössz. - javasolta Soo Han. - Nem veszítenél vele semmit, de szerezhetnél egy kis tapasztalatot.
- Még kitalálom. Van rá két napom. Annyi csak elég lesz.
- Mi támogatunk. Ha gondolod, utó-jelentkezéssel utánad megyünk, és bulizhatunk majd a táncteremben. - vigyorgott a zseniális ötletén Jong Hyuk.
- Talán így még bele is mennék. Csak srácok... Ha lehet, San-nak ne mondjuk el, oké? Attól félek, hogy ha megtudja, talán itt hagy. Tudjátok, hogy milyen...
- Melyik tulajdonságára gondolsz? Arra, hogy ha megérzi, hogy valaki magára fogja hagyni, és inkább lelép, vagy arra, hogy rápörögne a témára?
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚈𝚘𝚞 [𝚂𝚊𝚗 𝙵𝙵]
Fanfiction❝A szívem kihagyott egy ütemet erre a szóra. Olyan nehéz volt felidéznem azt a napot, különösen miatta, hogy teljesen elnyomtam az emlékeim között, megígértem magamnak, hogy soha többé nem gondolok rá. És most megtörtént még egyszer. - Nem kellett v...