Úterý..... Popravdě se mi nechtělo vstávat ale musím nebo fakt už nevstanu. Šla jsem jako první do koupelny udělat ranní rutinu.
Po ranní rutině jsem šla do kuchyně na snídani kterou mamka připravila byly to míchaný vajíčka. mňam.... "Dnes se teda budeš připravovat do té nové školy jo?" Řekla mamka"Jo mami budu se chystat. "Jednoduše jsem ji odpověděla a s úsměvem šla ke stolu.
Snídaně byla nečekaně dobrá." A mami kde je táta " Zeptala jsem se. Jsou tu dvě možnosti buď je zase v práci nebo ještě spí ale vybrala bych tu první možnost.
A taky jsem se nemýlila" Je v práci přijede až večer."
Trošku mě to mrzelo hned první den v novém domě jít do práce." A proč ty nejsi v práci už by jsi tam měla jet nebo to nestihneš."Myslela jsem si že jde do práce když šel táta." Zlatíčko dneska a zítra mám dovolenou protože jsem si chtěla udělat čas jak na tebe tak i na práci doma musím to tu uklidit" Řekla mi.
"Aha tak to jo." To mě mohlo napadnout....Po snídani jsem pomohla mamce s nádobím a šla jsem do pokoje se převléct do oblečení ⬇️⬇️
Přestože nebyla ještě velká zima tak jsem si vzala takovýhle bílý šaty a k tomu jsem si udelala dva copy. ⬇️⬇️
Konečně jsem připravena do města.
Ve městě jsem šla do nákupního centra kde jsem si koupila nový oblečení na sebe kvůli tomu že jsem potřebovala něco nového na sebe logicky....
A pak ještě nějaký dekorace do mého pokoje co si budem když tam nejsou žádný rostlinky nebo aspoň nějaké rozumné věci.Když jsem vycházela z obchodu tak to bych nebyla já kdybych nenarazila do nějaké osoby. Když jsem uviděla do koho jsem narazila tak to byl vysoký kluk s růžovými vlasy?! No dobře možná mu to sluší ale já bych si nikdy růžovou na hlavu nedala...
"Ehmm promiň nechtěl jsem" omluvil se mi. "Ne za to můžu já... nedávala jsem pozor jsem tu nová" byla jsem fakt nervózní ani nevím proč možná z toho že se na mě pořád dívají lidi? Asi jo to bude tím..
S úsměvem na tváři mi řekl "Aha já jsem Jimin" Úsměv jsem mu oplatila a řekla "Já jsem y/n" znělo to tak trapně ahhh proč se mi to děje zrovna mě.....
Z pohledu Jimina~
Díval jsem se do mobilu když v tom do mě něco nebo spíš někdo narazil. Tak tak a skončil bych taky na zemi ale ustál jsem to. Byla to hnědovláska s hnědými oči hned jsem poznal že není z Koreje ale určitě někde z Evropy."Ehmm promiň nechtěl jsem" podal jsem jí ruku kterou hned příjmula."Ne za to můžu já... nedávala jsem pozor jsem tu nová." Šlo vidět že je trochu nervózní protože se kolem nás dívali lidé. Taky jsem byl nervózní ale nedával jsem to najevo.
S úsměvem jsem jí řekl "Aha já jsem Jimin" ona mi úsměv oplatila a řekla mi "Já jsem y/n" Má fakt pěkný hlas. A pěkné jméno ahhh co to dělám vždyť já mám přítelkyni. Ale ona je jiná. NE NENÍ JINÁ JE STEJNÁ JAKO VŠECHNY !!! No ani bych tak neřekl. TO SI JENOM NALHÁVAŠ! No dobře.....
Z pohledu y/n
Chvíli jsme se na sebe dívali když v tom někdo mezi nás skočil. Kdybych to neustála tak bych spadla a to bych fakt nechtěla s těma taškama znovu spadnout už teď me bolu z toho pádu zadek."Ahoj zlato proč jsi tu s tou holkou vždyť vypadá hůř než čivava která je promočená."Řekla ta holka myslím si že to je jeho holka ale pěkně namyšlená. "No čau já si můžu být s kým chci a ne nevypadá jako čivava spíš mi přijde jako dobrá holka oproti tobě"
Řekl z nechutností trošku mě to zahřállo u srdce že jsem dobrá holka ale co řekla následně mi úplně do úsměvu nebylo. Otočila se směrem ke mě a vzala mě za bundu a řekla mi" Ještě jednou se přiblížíš k MÉMU klukovi tak bude po tobě a to myslím smrtelně vážně! " To mému opravdu zdůraznila fakt tvrdě až to semnou cuklo.
" Hej nech ji známe se tady ani né pět minut a ty jí už vyhrožuješ" Byl opravdu naštvaný. Ale to bych byla v jeho kůži taky naštvaná. Najednou jsem někoho ucítila jak mě drží někdo za pas a říká
" Tak dost! Nikdo jí nebude otravovat! Je tu nová tak ať ze začátku nepoznává ty špatný lidi. A ty Jimine jsi jen děvkař tak jí nech napokoji.!" Já jsem se chtěla vytrvat z toho sevření ale on nepoloval a jak může vědět že jsem nová? Něco mi tu nehraje...
Hned jak odešli tak jsem se vyrvala z jeho sevření a následně řekla" Co si jako myslíš?! Vždyť mě ani neznáš a jak víš že jsem nová? " Vyprskla jsen po něj a on jenom v klidu řekl" Kdybych tu nebyl bůh ví co by ti ještě řekla ta blbka" a u toho se zasmál
Je tu druhá kapitola a docela jsem i šťastná že něco píšu protože jsem takovou fantazii nikdy neměla 😂😂😅😅
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
FanfictionDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...