Vše je doufám hotové. Je 13:30 za půl hodiny by měly přijít holky. Těším se opravdu moc. Ale moc se netěším na Yoongiho bojím se. Ani nevím proč.
Zase někdo volá...
Lisa? Proč?
L: ahoj jsem na cestě ke tvému domu.
Y: ok. Budu se t-
Aha zase tipla. No jo no musím si zvykat. Když se těší vše vypíná a prostě je debil.
No jo no co mám dělat nic.
Půjdu asi si něco udělat mám docela hlad. Vezmu jablko a nakrájím to na pásky. Udělám si takový hezký salátik. Píšu debilně já vím ale co už.
Když mám hotovo vezmu talíř a jdu si sednout. Do mého salátíku jsem dala jablko a hrušky a trochu jahod. Mě to chutná a docela hodně. Možná i víc než hodně
Hned jak pojím jdu dát talíř do dřezu a podívám se na hodiny. Ukazují že za 10 minut bude 14:00. Takže za 10 minut tu mají být.
Neudělala jsem ani pět kroků a najednou jsem uslyšela zvonek. Hmm že by holky?
Jdu ke dveřím a podívám se z kukátka. O můj bože přišli kluci.
Hned jsem otevřela a s úsměvem jsem si je prohlídla. Vypadají úžasně. A hlavně yoongi.. Nevím proč je tak hezky oblečení šli jenom ke mě.
"Ahojky Y/n dlouho jsme se neviděli" řekl s ironií Namjoon. "Jo to máš pravdu" řekla jsem s mírným smíchem.
"běžte dál a chovejte se tu jako doma" řeknu a čekám než vejdou. Až všichni vešli zavřela jsem dveře a šla za nimi do obýváku.
"O můj bože je to tu hezké" řekl hobi a následně skočil na gauč. "Musíš hned skákat po gauči jak malé děcko?!" řekl naštvaně Jin a následně se otočil na Namjoona. "Lásko řekni mi proč naše dítě se chová jako malé nevychované dítě? Jsme asi špatná matka" řekl a začal dělat že brečí.
"Ano to máš pravdu jsi špatná mamka" řekl jungkook a šel si sednout na gauč za hobim. "Cos to řekl?!" řekl Jin a hned šel za jungkookem že mu dá přes zadek.
"Klid co když má pravdu. Podle mě jsi super matka ale někdo si myslí že jsi špatná ale negativní názory nemusíš poslouchat." řekla jsem a šla si sednout za ostatními.
Najednou jsem uslyšela znovu zvonek ale tentokrát to nezvonili jednou ale 6 krát.
Kdo je to?" zeptal se Jin. "Jsou to moje kamarádky z Ameriky." řekla jsem a šla jsem směrem ke dveřím.
"Ahoooj má lásko" řekne no spíš křikne Lisa a obmotá se kolem mého krku. "ahoj taky si mi chyběla" řeknu skoro potichu protože mě dusí.
"Ježíš a je to tu znova zase tě škrtí přestaň chováš se jak dítě." řekne Rosé a začne dělat že brečí. "Ale klid lásko má" řekne jisoo a začne jí hladit po zádech.
"Tak jo můžete jít dál." řeknu a znovu čekám až všichni vejdou. Až všichni vejdou zavřu a jdu směrem obývák.
"Tak jo jsme tu všichni. Musím vám samozřejmě říct že vám přeji hezké Vánoce. Teď bych vás chtěla představit." řeknu a vezmu si ke mě jisoo. "tak toto je jisoo." řeknu a takhle to bylo dokud nezbyl yoongi. Každého jsem totiž brala za ruku.
Bojím se že ustoupí a já tím stratím naše žádné přátelství.
"Čekám až mě potáhneš ruku až ke mě." řekne klidně a natáhne ruku.
OMG.. Mám šanci. Jdu musím rychle abych moji šanci neztratila.
"Tak a toho je Yoongi neboli Suga" řeknu. "Můžete mi říkat min yoongi" řekne upustí moji ruku a jde si sednout.
"Tak doufám že jste se poznali. Určitě se více poznáte až budeme něco dělat." řeknu a jdu si sednout ale nevím kam. Málo místa
Budu si muset sednout na zem. Když dosedavam na zem tak najednou Yoongi něco řekne.
"Pojď y/n tady je místo." poklepe na místo které on uvolnil. "Děkuji yoongi." řeknu a sednu si k němu jsem u něho hodně natlačená takže cítím jeho kůži na mé. Musím říct že ji má hladkou jako hedvábí.
"Tak co podíváme se na nějaký film?" řekne jungkook a podívá se na mě. "Jo můžeme ale jaký film?" zeptám se.
"Pusť tam horor budem se bát teda někteří." řekne namjoon a podívá se na jina a potom na kookieho.
"Dobře" řeknu a jdu do poličky kde jsou filmy.
"Máme tady kruh 1 2. Nebo tu je pátek 13. Co by jste chtěli?" řeknu a otočím se s DVD k nim.
"Hele bude lepší pátek 13." řekne namjoon.
"Dobře tak pátek 13." řeknu a pustím film.
"Super" řekne yoongi.
Začne film a najednou slyším vzlyk. Od jiná?
"Nebrečlásko to je něco jako romantický film." uklidní ho Namjoon a dál sleduje film.
Najednou se něco stane ve filmu a já se leknu s hobim Kate a Samozřejmě s kookim a jinem.
Najednou se stalo to co bych nikdy nevěděla že se stane. Yoongi svoji rukou obmotal můj pas. Jsem mimo.
Přes celý film jsem jenom cítila a vnímala jen Yoongiho ruku kolem mého pasu.
Tak 818 slov dobré ne?
Tak už se to pomalinku rozjíždí.
Bavila vás tato kapitola?
Doufám že jo.
A doufám že se těšíte take na další kapitolu.
Přeji hezké odpoledne
A taky přeji příjemné čtení
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
Fiksi PenggemarDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...