TAKŽE OPRAVDU DĚKUJI
202 hvězdiček a 889 přečtení. Děkuji. Jsem opravdu ráda že se vám tato kniha líbí. No už nebudu okecávat protože to asi nečtete tak můžeme jít na to teda já na psaní a vy na čtení 😂 i purple you A.R.M.Y 💜I když jsem docela hodně hodin spala jsem unavená. Nechápu. Mám to tak pořád.
ASI si půjdu udělat kávu nebo tu usnu.
Vejdu do kuchyně a zapnu konvici aby ohřála vodu.
Najednou uslyším kroky které se blíží ke mě. A možná vím kdo to je.
"K-kooku Jine! Ahoj" řeknu a objemu ho. "Dítě moje jak to tu zvládáš? Jde ti všechno mám ti pomoc? Chceš něco uklidit poradit s něčím? Udělám cokoliv pro naše dítě že lásko"
"Ne Mami nic nepotřebuji vše je v pořádku zvládám to tu s yoongim a holkama skvěle pomáhají mi a jisoo Rose a Tereza hledají být. Budou tu bydlet! Těším se přeji jim aby našly ten kterým se oboum bude líbit. Jenom se bojím o Terezu je docela mladá zvládání školy a ještě starání se o svoji domácnost platit nájem atd. " řeknu a sklopím hlavu.
" Y/n dítě moje Tereza to zvládne rozhodla se tak, tak se musí i o sebe postarat je silná aby to dokázala. Věřím ji ze vše zvládne jednoduše. "Řekne Jin
" A kde je monie? " zeptám se a podívám se kolem sebe. Ale nikde není." je s yoongim" odpoví Jin a sedne si na kuchyňskou linku. "Vaříš kávu? Vždyť ty nepiješ odpoledne kávu" řekne trochu zmateně. A zaškrábe se na zátylku.
"Kdybych si neudělala kafe určitě bych za 5 vteřin usla."řeknu a naliju si vodu do hrnku s kávou.
" Jo tak už to chápu " řekne usměje se.
" a jak vám to klape nebo je to na hraně? " řekl docela starostně
"Je to krásný. Je skvělý být s yoongim. Je hodný. Miluji ho. Moc opravdu moc. Stará se je prostě nejlepší." Řeknu a usměji se.
"To je skvělé moje děti jsou už dospělé" řekl a začal dělat že ho to úplně dojalo.
"jdeme za kluky?" zeptám se a u toho se napiju hrnku kávy.
"Jo můžeme" řekne Jin.
Když vejdeme do obýváku vidím jak se namjoon na mě podíval a začal mávat. "Ahojky joone" řeknu a objemu ho taky.
"Jak se máš?" zeptá se joon."Mám se skvěle" řeknu a s úsměvem si sednu.
Nudná Kapitola ale jsme zase blíž ke konci 😒
Tak co 4 dny do konce našich milovaných prázdnin. Upřímně utíká to rychle 🙁
Ještě jednou děkuji moc za tolik hvězdiček a přečtení.
Jsem vám vděčná ahoj💜
Purple youu
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
FanficDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...