~Κεφαλαιο 7~

359 28 0
                                    

                       Παρέσα Pov

Με αυτά και με εκείνα πήγα στο δωμάτιο μου να επεξεργαστώ τι σκατα μόλις συνεβει . Πήρα την Μιχαέλα τηλεφωνο ή οποία την πρώτη  φορά δεν απάντησε ,η μουλαρα. Μετά από λίγο μπήκε η μαμά μου και μου άφησε μια κούτα και καλά για να αρχίσω να μαζεύω τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου . Επίσης μου είπε ότι δεν θα μεταφερθούν τα έπιπλα του δωματίου μου διότι η Αριάδνη ,έχει ήδη ετοιμάσει ένα δωμάτιο για μένα .

Ξαναπήραν τηλέφωνο την Μιχαέλα μόνο που αυτή τη φορά απάντησε : " Έλα μαρή βλαμμένη που ήσουν και δεν απανταγες "
" Κοιμόμουν και με ξύπνησες "

" Το ξέρεις ότι είναι 5 το απόγευμα ,έτσι ;"

" Ε και ; Ο ύπνος κάνει καλό "

" Καλά ότι πεις . Άκου τι έγινε σήμερα ....." Και της εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια τι έγινε . Το μόνο που μου είπε ήταν ότι ειμαι τυχερή γιατί θα μείνω με εναν παίδαρο στο οποίο απάντησα :" Ναι , μη χεσω ". Τέλος πριν κλείσουμε μου είπε ότι δεν θα είχε θέμα να μείνω μαζί της . Εγώ της είπα να έρθει σε μένα να δούμε καμία ταινία αλλά τελικά αποφάσισα ότι θα παμε σπίτι της .

Μέχρι να έρθει η ώρα να πάω μάζεψα μερικά πραγματακια και τα έβαλα στην κούτα . Τα ρούχα θα τα κάνω τελευταία στιγμή γιατι έχουμε μπροστά μας 10 μέρες ακόμα μέχρι να φυγω.

                                ....
Πήγα στο σαλόνι και ανακοίνωσα στου γονείς μου ότι φεύγω . Πήρα το κινητό κλειδιά και το μπουφάν και έβαλα τα ακουστικά . Έφτασα στο σπίτι της που ήταν μια  μοντέρνα μονοκατοικία καθώς οι γονείς της είναι δικηγόροι και το χρήμα ρέει . Χτύπησα το κουδούνι , χαιρέτησα τη μαμά της και ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο της .

Επιλέξαμε μια ταινία ,όχι θρίλερ γιατί η φίλη μου  χεζεται πάνω της . Στα μισά της ταινίας το κινητό μου δονηθηκε , κοίταξα και είχα μήνυμα :

Άγνωστος αριθμός
69********

Στο είπα ότι θα περάσουμε καλά οι δύο μας, μικρή . 

Αμέσως κατάλαβα ποιος ήταν . Το έδειξα στη Μιχαέλα η οποία τελικά συμφώνησε ότι είναι μεγάλος μαλακας . Αποφασισα να απαντησω :

Αμφιβάλλω
Και μικρό είναι
το γαριδακι σου .

Χαχαχα, το λες επειδή
δεν το έχεις δει 😉

                                 Δεν ενδιαφέρομαι ,
                                  ευχαριστώ.

Έκλεισα το κινητό μου και ξανά συγκεντρωθηκα στη ταινία

                                
                                  ....
  (Μετά από 7 μέρες την Πρωτοχρονιά)

Σήμερα αλλάζει χρόνος . Σε τρεις μέρες οι γονείς μου και η νονά θα φύγουν για Αγγλία και έχω θα μετακομίσω με το βλαμμένο . Επιπλέον είμαι αναγκασμένη να περάσω όλο το βράδυ μαζί του κάτι που μάλλον θα είναι καταστροφικό .

Όταν πήγε 8 η ώρα άρχισα να ετοιμάζομαι καθώς στις 9 θα έρχονταν η Άριαδνη και ο Έκτορας. Μπήκα για μπάνιο . Μετά στέγνωσα τα μαλλιά μου τα οποία είναι κυματιστά από φυσικό τους . Έτσι δεν χρειάζεται να τα κάνω μπούκλες καθώς είναι σαν να βγήκα από το κομμωτήριο. Μετά έβαλα το μαύρο φόρεμα που μου έρχεται μέχρι τα γόνατα και ένα μαύρο καλσόν . Μετά βαφτηκα ελάχιστα . Λίγο μάσκαρα και ένα μολύβι για τα χείλια .

Πήγα στο σαλόνι και έβαλα να δω κάτι ενδιαφέρον αλλά κατέληξα να βλέπω you tube . Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και η μαμά μου φωνάζει να ανοίξω την πόρτα .

Ανοίγω και με βλέπω την νονά και από πίσω της ο Έκτορας ο οποίος της ρίχνει ένα κεφάλι σίγουρα . Η Νονά με χαιρέτισε εγκαρδια και πήγε κατευθείαν στην κουζίνα . Εγώ εμεινα στην πόρτα να κοιτάω τον Έκτορα ο οποίος είχε ένα αλαζονικό - στραβό χαμόγελο .

______________________________________

Να τη και η Πρωτοχρονιαααα

Θέλω να πάω παραλία αλλά και δεν θέλω.  Είμαι κάπου στη μέση . Εσείς έχετε πάει για καμία βουτιά ;

Λοιπόν εγώ χαιρετάω . Εσείς ξέρετε, αστεράκι γιατί είναι απλά ένα κουμπί και κάνετε μια καλή πράξη και κάνα σχόλιο , άμα δεν βαριεστε 💞💞

~Νωρα~

Stuck TogetherOnde histórias criam vida. Descubra agora