Έκτορας Pov
Μπήκα στο γήπεδο και είδα την Ναταλία να με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμμα . Το ανταπέδωσα και κάθισα ανάμεσα στο Αρη και τον Γιώργο. Το ζεσταμα άρχισε και έβλεπα τις γκόμενες να τρέχουν πάνω κάτω . Δεν μπορώ να πω πολύ ωραίο θέαμα , ίσως τελικά να μ'αρεσει το βόλλεϊ . Ο Άρης άρχισε να σχολιάζει εντονα τις κοπέλες της άλλης ομάδας και συνέχισε σχεδόν μέχρι το τέλος του ζεσταματος . Κάποια στιγμή άρχισα να γελάω και τότε ένιωσα κάτι να με χτυπάει στο πρόσωπο . Ε όχι στο προσωπο ρε παιδιά .... Έλεος ,θα χαλάσουν οι τέλειες αναλογίες μου.Σήκωσα το βλέμμα μου θυμωμένα και είδα την Παρασκευή να κατευθύνεται προς το μέρος μας με ένα ικανοποιημενο ύφος . Τι στον πουτσο !? Εκείνη με χτύπησε ; . Ήρθε πήρε την μπάλα και νομίζω πέταξε ένα " Ουψ , σόρρυ δεν το ήθελα " .Αμέσως οι μαλακές δίπλα μου άρχισαν να γελάνε υστερικά μαζί με κάτι άλλους άσχετους από τριγύρω .
Δεν θα με κάνει εμένα ρεζίλι αυτή . Σηκώθηκα όρθιος αλλά πριν μπορέσω να πω τίποτα , άρπαξε την μπάλα και έφυγε .
Θα το πληρώσει αυτό , το σκατό . Μπορεί να εχει μια πιο καλή σχέση με την μάνα μου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα το μετανιώσει . Κάθησα ξανά κάτω προσπαθώντας να ηρεμήσω τα νευρα μου .
Παρέσα Pov
Ξύπνησα την Δευτέρα με το ζόρι χάρις στο υπέροχο ξυπνητήρι μου . Θα το είχα πέταξει από το παράθυρο αν δεν ήταν η εφαρμογή στο κινητό μου .
Σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο , ντύθηκα ,πήρα την τσάντα μου και το μπουφάν μου και πήγα στην κουζίνα να φαωωω. Αφού έφαγα τα λαχταριστα δημητρικα μου πηρα τα πράγματα μου και πήγα στο σχολείο .
Με το που μπήκα μέσα εντόπισα την Μιχαέλα να κάθεται σε ένα παγκάκι και να μιλάει στο κινητό της . Η Μιχαέλα είναι μια όμορφη κοπέλα με θαυμάσιο χαμόγελο . Εχει καστανα μάτια και μαλλιά όπως και εγώ δηλαδή με την μόνη διαφορά ότι τα μάτια μου είναι σχεδόν μαύρα . Επιπλέον τα μαλλιά της είναι μέχρι τους ώμους της ενω τα δικά μου είναι μακριά .
Κάθησα δίπλα της και εκείνη έκλεισε το τηλέφωνο . Με κοίταξε και χαμογέλασε καλημεριζοντας με . Αντεπεδωσα και τότε χτυπούσε το κουδούνι . Ανεβηκαμε στην τάξη μας για να αρχίσει το μάθημα
...
Ήταν Πέμπτη ώρα και είχαμε γυμναστική . Συνήθως παίζουμε μπάσκετ ή βόλλεϊ . Μπήκα στο γυμναστήριο του σχολείου και η κυρία πήρε παρουσίες μας έδωσε μπάλες και μετα μας ανακοινωσε ότι θα παίξουμε όλοι μπάσκετ . Καθώς έβγαινα από το γυμναστήριο για να πάω έξω έπεσα σε κάτι σκληρό . Ωχ ,βρε λες ; Μπα......Κοίταξα πάνω και φυσικά ήταν εκείνος . Μου έριχνε ένα κεφάλι σίγουρα και με κοίταζε ειρωνικά.
" Πρόσεχε που πηγαινεις , βλάκα " του είπα
" Τι ειπες ;"
" Με άκουσες , τώρα κάνε στην άκρη " απαίτησα και προσπάθησα να τον σπρώξω . Άρχισε να γελάει έτσι στο άκυρο.
Καλά που το βρίσκει το αστείο . Είπα κάτι και δεν το θυμάμαι ;;Άρπαξε τον χέρι μου και με έσυρε πιο πέρα . Έσκυψε για να έχουμε το ίδιο ύψος, με κάρφωσε με τα πράσινα μάτια του και μου είπε : " Σε μένα δεν θα μιλάς έτσι . Και αν ξανά προσπαθήσεις κάτι παρόμοιο όπως το Σάββατο δεν θα έχουμε κακά ξεμπερδεματα . Κατάλαβες μικρή ;"
Τον κοίταξα και σήκωσα το φρύδι μου .
Τώρα είναι η σειρά μου να γελάω σαν υστερική .
Άρχισα να γελάω σαν ψυχοπαθης και του είπα :" Μικρό είναι το τέτοιο σου . Δεν θα μου πεις τι θα κάνω γιατί στην τελική δεν μου εισαι ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ" . Συλλαβισα έντονα την τελευταία λέξη μήπως έχει κάποιου είδους καθυστέρηση και δεν το πιάσει .Εκανα ένα βήμα δεξιά και έφυγα από το γυμναστήριο ενώ τον άκουγα να μιλάει με την γυμνάστρια .
______________________________________
Χαλλοο και πάλιΑρχίζουν τα σχολεία αύριο και ναι . Δεν θέλω να πάω καθοοολουυυ . Καλά ήμουν σπίτι μου ,στην καραντίνα . Τι τους πειράζει ;
Τέλος παντωωωννν
Για τα τρία άτομα που διαβάζουν την ιστορία βαλτε ένα αστεράκι γιατί είναι δωρεάν βρε παιδιά και άμα θέλετε και δεν βαριεστε κάντε και κανένα κομμεντ. Θέλω την γνώμη σας .
~Νωρα~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stuck Together
Genç Kurgu" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού