~Κεφαλαιο 24~

313 28 0
                                    

Παρέσα POV

Η Δευτέρα δεν άργησε . Ο Έκτορας με πήγε σχολείο και μετά έφυγε καθώς σήμερα δίνει εξετάσει οδήγησης . Μου είπε ότι τα αγόρια θα έχουν τα μάτια τους ανοιχτά σε περίπτωση που εμφανιστεί κανενας απροσκλητος επισκέπτης . Του είπα ότι δεν χρειάζεται να με προσεχει . Από την Κυριακή είχα χρόνο να σκεφτώ ,να φάω και να ηρεμησω . Μπήκα στην τάξη της κατευθύνσης την τέταρτη ώρα με τσαμπουκα . Έτσι και έλεγε κανείς τίποτα θα γινόταν της πουτανας . Κάθησα στο θρανίο πίσω πισω και κάθησε δίπλα μου η Μιχαέλα . Ολοι ξέρανε τι έγινε στο πάρτυ και όλοι μιλούσαν για αυτό . Κανείς όμως δεν τόλμησε να μιλήσει μπροστά μου .

Για δικό τους καλό .

Την έκτη ώρα κατεβηκαμε κάτω να πάρουμε τσίχλες και με είδε η Ναταλία . Με πλησίασε με υφακι μαζί με την παρέα της . Περιττό να πω ότι την ακολουθούσαν σαν σκυλάκια.
" Να σου πω εσένα " μου είπε " Δεν ξέρω πια είναι η σχέση σου με τον Έκτορα αλλά μείνε μακριά του . Είναι δικός μου "
" Αχ μην αρχίζεις " της είπα κουρασμένα

" Αυτό που σου είπα " και χτύπησε το πόδι της κάτω . Σήκωσα το φρύδι μου και αποφασισα ότι σήμερα δεν θα  ήταν η μέρα που θα την γαμουσα ανάποδα .

Έλλειπε και το βλαμμένο


"Κοίτα επειδή κουραστικά με τις μαλακίες σου , εμένα δεν θα μου μίλας όπως να ναι , νταξει ; Και για την ενημέρωση σου ο Έκτορας πήδηξε το Σάββατο, στο πάρτυ του . " διευκρίνισα
" Φυσικά εγώ ήμουν αυτή " είπε χαμογελαστή . Γέλασα .

"Ναι αυτό είναι το θέμα μας . Δεν ήσουν η μόνη. Ήταν πολλές , στο λέω γιατί άκουγα " της ειπα ειρωνία μήπως και καταλάβει .

" Λες ψέματα! " τσιριξε

" Κάνε ότι θες " είπα βαριεστημενα και πήρα τη Μιχαέλα η οποία γελαγε με την καρδιά της και πήγαμε στην τάξη μας .

Μπήκα στο σπίτι και ανέβηκα πάνω . Άφησα τα πράγματα μου και πήρα να φάω . Είχε γεμιστά .

Να είναι καλά η κυρία Φρόσω αλλιώς θα είχα πεθάνει από την πείνα σε αυτό το σπίτι  . Έβαλα ένα πιάτο να φάω και κάθησα στο σαλόνι . Έβαλα κάτι να δω . Αφού έφαγα έκατσα να διαβάσω ότι  προλάβω γιατί γράφω σήμερα στο φροντιστήριο και δεν έχω διαβάσει τίποτα . Κατέβασα τα πράγματα μου καθάρισα το σαλόνι και κάθησα στη κουζίνα . Η ώρα ήταν 4:30 και δεν είχε γυρίσει ο Έκτορας ακόμα .

Stuck TogetherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang