~Κεφάλαιο 9~

345 26 0
                                    

Παρέσα POV

Έκλεισα την βαλίτσα μου και κοίταξα μια τελευταία φορά το δωμάτιο μου . Ήταν άδειο ,σχεδόν . Είχε μόνο το γραφείο μου και το κρεβατάκι μου . Πήρα τις δύο βαλίτσες μου και πήγα στο σαλόνι όπου ήταν και οι υπόλοιπες κούτες . Ο μπαμπάς είχε φύγει εχθές για να πάει στο σπίτι που νοικιάζουν στην Αγγλία και να το ετοιμάσει . Η μαμά θα φύγει σήμερα αφού με αφήσει στο σπίτι της  κυριας  Αριάδνης και του Έκτορα . Είναι δέκα λεπτά με το αμάξι από το τωρινό σπίτι μου . Φόρτωσαμε όλα τα πράγματα στο αμάξι και ξεκινησαμε .

Σταματήσαμε μπροστά από μια πενταοροφη πολυκατοικία. Το σπίτι της νονας Αριαδνης ήταν στο τέταρτο όροφο . Παρόλα αυτά το διαμέρισμα ήταν ρετιρέ . Δηλαδή ο τέταρτος και ο πέμπτος όροφος ανήκαν στο ίδιο σπίτι . Οι υπόλοιποι όροφοι ήταν απλά διαμέρισμα, σαν τα υπόλοιπα . Επομένως μόλις συνειδητοποίησα ότι θα μένω σε ένα δυοροφο σπίτι .

Χτυπήσαμε το κουδούνι και αρχίσαμε να μεταφέρουμε τα πράγματα μου στο ανσασερ με την βοήθεια του Έκτορα . Πρώτα μετέφερα τις κούτες και μετά τις βαλίτσες . Εγώ πήρα τη μια και το βλαμμένο την άλλη . Αλλά μόλις πήγε να τη σηκώσει έβγαλε ένα μουγκρητό φωναζωντας : " Καλά τι έχεις εδώ μέσα , πέτρες ;" . Εγώ απάντησα :

" Τελικά δεν είσαι τόσο ντουκι , μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις να περνάς περισσότερο χρόνο στο γυμναστήριο"

Με κοίταξε με ένα βλέμμα θυμωμένο και απλά μπήκε στο ασανσέρ το οποίο είχε γεμίσει . Μπήκε μέσα και μου είπε :" Θα σε δω πάνω !"  Χαμογέλασε και εκλεισε τη πόρτα.

Δεν το πιστεύω . Μόλις με άφησε να ανεβω με το πόδια τέσσερις ορόφους .

Άρχισα να ανεβαίνω δύο δυο τα σκαλιά και μέχρι να φτάσω τα ποδαράκια μου έκαναν όση γυμναστική δεν είχαν κάνει κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

Μόλις έφτασα στη πόρτα με κοίταξε με ένα ειρωνικό χαμόγελο και μπήκαμε μέσα , μεταφέροντας τα πράγματα στο χωλ . Οι μαμάδες κάθονταν στο σαλόνι και τα έλεγαν χαλαρά . Θα έφευγαν για το αεροδρόμιο σε λίγες ώρες με ταξί .

Το σπίτι ήταν τεράστιο, ανακαινισμένο και μοντέρνο . Όταν μπαίνεις υπάρχει ένα χωλ . Στα αριστερά υπάρχει ένα ολόσωμος καθρέφτης ενώ στα αριστερά βρίσκονταν κρεμαστρες για τα παλτά και μια  παππουτσοθηκη . Ακριβώς απέναντι από την πόρτα της εισόδου είχε μια άλλη πόρτα γυάλινη . Οδηγούσε σε έναν τεράστιο και μεκρυ  διάδρομο όπου στο τέλος του υπήρχε η σκάλα . Με το που έμπαινες στον διάδρομο υπήρχε μια πόρτα στα δεξια που ήταν η κουζίνα . Περιττό να πω ότι ήταν τεράστια με μαύρα ντουλάπια και ένα μεγάλο νησί(παγκος ουσιαστικά) από γκρι γκανιτη με χρυσές λεπτομέρειες . Στη μεριά του γρανίτη που έβλεπε τη πόρτα τη κουζίνας  υπήρχαν καρεκλες ψηλές για να κάθεσαι και να τρως . Τέλος υπήρχε και ένα τεράστιο παράθυρο που οδηγούσε στο μπαλκόνι .

Ακριβώς απέναντι από την πόρτα της κουζίνας δηλαδή στα αριστερά του διαδρόμου υπήρχε μια δίφυλλη πόρτα που οδηγούσε στο σαλόνι . Το σαλόνι στολιζε ένα τζάκι στα αριστερά . Ακριβώς ευθεία υπήρχε η τεράστια τηλεόραση και στη μέση ήταν το τραπεζακι γύρω από το οποίο ήταν ενας καναπες γωνια που φυσικά έβλεπε προς την τηλεόραση. Τώρα στα δεξιά ήταν ένα άλλο δωμάτιο που ήταν η τραπεζαρία . Ανάμεσα στο καναπέ και στο άλλο δωμάτιο της τραπεζαρίες υπήρχε ένα μεγάλο παράθυρο που πάλι οδηγούσε σε μπαλκόνι . Απέναντι από την μπαλκονόπορτα . Ακριβώς δίπλα από τη δίφυλλη πόρτα του σαλονιού στα δεξιά ήταν ένα μαύρο πιάνο κολλημένο στον τοίχο .

Να τι θα κάνω όταν βαριέμαι . Θα παίζω το πιάνο .

Πιο κάτω στο διάδρομο υπήρχε μια πόρτα στα δεξιά που μάλλον ήταν το μπάνιο του κάτω ορόφου και άλλη μια πόρτα στα αριστερά που δεν ξέρω τι είναι .

Καθώς λοιπόν εξερευνουσα τον κάτω όροφο η μαμά μου και η κολλητή της με φώναξαν για να με αποχαιρετήσουν . Ο Έκτορας κατέβηκε από πάνω . Πήγα στη μαμά μου την αγκάλιασα σφικτά .
" Θα μιλάμε κάθε μέρα μέσω σκαιπ , εντάξει ; Να προσέχεις ειδικά στο βόλλεϊ μη μου πάθεις τίποτα και φυσικά όποτε θέλεις θα έρθεις στην Αγγλία . Σου έχω αγοράσει ένα εισητηρίο το οποίο δεν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία . Μπορείς εσύ να το χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις για να έρθεις ." Μου είπε η μαμά φανερά συγκινημένη .

Την κοίταξα ,την ξανααγκαλιασα και της είπα ότι την αγαπώ πολύ και να μην ανησυχει . Μετά αποχαιρέτησα την Αριάδνη η οποία μου ψηθιρισε :" Ότι θελήσεις μπορείς να το πεις στον Έκτορα και θα σε βοηθήσει . Μπορεί να φαίνεται ως τελείως βλαμμενο αλλά είναι καλό παιδί κατά βάθος ."

Πολύ βάθος όμως .

"Φυσικά άμα σε πειράξει με παίρνεις και μου το λες  !" Μου έκλεισε το μάτι σε αυτό το τελευταίο και βγήκαν από το σπίτι με την νονά να σέρνει τη μαμά μου γιατί την είχαν πάρει τα ζουμια .

Η πόρτα έκλεισε και έμεινα μόνη μου με το βλαμμένο . Με κοίταξε και μου είπε:" Έτοιμη να σου δείξω το δωμάτιο σου ;" Και χαμογέλασε στραβά .

______________________________________

Χαλλοου
Άλλο ένα κεφάλαιο για εσάς , δωράκι .
Λοιπόν όπως μάλλον είδατε έκανα μια λεπτομερής περιγραφή του κάτω ορόφου . Ελπίζω να έβγαζε νόημα . Το ίδιο θα γίνει και για το πάνω όροφο . Παρόλα αυτά άμα βαριεστε να το διαβάζετε μπορείτε να το προσπερνατε
Απλά ήθελα να σας δώσω μια πλήρης εικόνα για το πώς το έχω στο μυαλό μου 😇💞


Αχχ άρχισαν τα φροντιστήρια και εγώ τουλάχιστον θα έχω και καλοκαιρινα . Έχω κουραστεί ήδη😭🤦

Επίσης να μην ξεχάσετε να βάλετε ένα αστεράκι γιατί βοηθάει τρομερά και άμα δεν σας κάνει κόπο κάντε και κανένα σχόλιο για να δω πως σας φαίνεται κι όλας

~Νωρα~ 

Stuck TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat