~Κεφαλαιο 29~

282 30 0
                                    

Παρέσα POV

Καθόμουν στις κερκίδες του προαύλιου . Ειχε περάσει μια βδομάδα από τότε που ήρθε ο Ματθαίος στο σχολείο . Ευτυχώς είναι σε διαφορετικό τμήμα από μένα . Όλοι με έχουν από κοντά . Ο Έκτορας δεν με αφήνει λεπτό μόνη μου . Φροντίζει είτε να είναι αυτός κοντά, είτε η Μιχαέλα με τον Άλεξ. Ο Άλεξ μου είπε τον έπιασε σε ένα διάλειμμα και του εξήγησε την κατάσταση και ότι δεν θέλει να με αφήνουν μόνη μου . Εκτός αυτού έχω καταλάβει ότι ο Γιώργος, ο Άρης μέχρι και ο Μίλτος έχουν το νου τους πάνω μου και στον Ματθαίο .

Την μέρα που ο Έκτορας πήγε να παραλάβει το δίπλωμα του, έλλειψε τις πρώτες ώρες . Ο Γιώργος πέρασε το διάλειμμα μαζί με εμένα και την μιχαλεα πράγμα πολύ περίεργο για τα πλέι μπόι του σχολείου .

Σήμερα κατάφερα να μείνω μόνη μου στο σχολείο. Ξέφυγα από την Μιχαελα και τον Έκτορα και κάθομαι εδώ . Θέλω ηρεμία και τίποτα άλλο . Έκλεισα τα μάτια μου και απόλαυσα τον ήλιο καθώς έβρεχε για μέρες .

" Πώς και μόνη " είπε η βαριά φωνή του . Άνοιξα τα μάτια μου και τον αντίκρισα . Καθόταν μερικά σκαλιά κάτω από μένα . Δεν απάντησα .

" Πρέπει να μιλήσουμε . Σε θέλω πίσω " είπε και άνοιξα τα μάτια μου νευριασμένη . Σηκώθηκα όρθια

" Τι σε κάνει να νομίζεις ότι έχουμε να πούμε κάτι . Ότι είχα να πω στο είπε ο δικηγόρος μου πριν από δύο χρόνια Ματθαιε " είπα ήρεμα

" Συγνώμη " πέταξε και τότε ξεχυλισε το ποτήρι .

" ΣΥΓΝΩΜΗ ;ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΝΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ . ΚΑΘΑΡΜΑ " φώναξα και έπεσα με φορά πάνω του ρίχνοντας μας κουτρουβαλα στις κερκίδες . Προησγειωθηκαμε στο δάπεδο και πλέον είχε μαζευτεί κόσμος γύρω μας .

" ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ . ΑΝΤΕ ΓΑΝΗΣΟΥ " συνέχιζα να φωνάζω και να οριωμαι ενώ είχα πέσει πάνω του και τον χτύπαγα . Και όταν λέω χτύπαγα εννοώ μπουνιές . Του άνοιξε η μύτη .

Κάποιος με σήκωσε από πάνω του και εγώ χτυπιομουν σαν το ψάρι και κλωτσαγα αυτόν που με κουβαλούσε. Βγήκαμε από το σχολείο και με άφησε πάνω σε ένα καπο αυτοκινήτου .

" Ηρεμισε μικρή μου . Κοίτα με " είπε με ήρεμη φωνή και τον αγκάλιασα. Μόλις ηρεμησα λίγο τραβήχτηκε

" Κοπέλα μου , δεν σκέφτεσαι τι κάνεις ; Είσαι σοβαρή ;" Με κατσαδιασε .

" Μου είπε συγνώμη . Μετά από ότι μου έκανε έχει το θάρρος να μου λέει συγνώμη . Οπότε ναι . Είχα κάθε δικαίωμα να του φωνάξω " είπα νευριασμένη

Δεν καταλαβαίνει

" Το ξέρω , παρέσα αλλά έκανες τα πράγματα χειρότερα τώρα " είπε σοβαρός

"  Χέστηκα , σταματησα να τρεχω από αυτόν . Πάντως το ευχαριστήθηκα " ειπα χαμόγελοντας στο τελευταίο.

Με κοίταξε και γέλασε " Είσαι τρελή. " Είπε και σηκώθηκαμε να πάμε στο σχολείο με ενημέρωσαν ότι με ζητάει ο λυκειάρχης . Ο Έκτορας με συνόδευσε στο γραφειο

" Που έμαθες να χτυπάς έτσι ; "

" Ο μπαμπάς μου " απάντησα απλά

Μπήκα μέσα και πάνω κάτω μου είπαν τα γνωστά . Είναι απαράδεκτο ειδικά από μια τέτοια μαθήτρια .
Εγώ πέρασα στην αντεπίθεση και είπα ότι παραβίασε τον προσωπικό μου χώρο και ότι είναι απαράδεκτοι δεδομένου του παρελθόντος μου μαζί του . Μου είπε ότι δεν θα μου βάλει μονοήμερη αφού είμαι άριστη μαθήτρια . Τον ευχαρίστησα και έφυγα ανακουφισμένη . Χτύπησε το κουδούνι για το σχολασμα και πήγα στο μαύρο Audi του Έκτορα . Πρόσφατο απόκτημα του , δώρο του πατέρα του . Μετά από λίγο ήρθε και γυρίσαμε σπίτι.

Μπήκαμε μέσα και αμέσως πήρα τον οικογενειακό δικηγόρο . Του είπα περιληπτικά τι έγινε στο σχολείο και του είπα ότι θέλω περιοριστηκα μέτρα εναντιον του Ματθαίου. Μου είπε ότι θα κάνει ότι μπορεί . Πήρα τηλέφωνο την μητέρα μου όπως κάνω άλλωστε σχεδόν κάθε μέρα . Είχε ήδη μάθει τι έγινε και δεν ήταν πολύ χαρούμενη .

Βγήκα έξω από το δωμάτιο μου και κατέβηκα να φάω . Ήταν τρεις πλέον . Πονούσα παντού και είχα μελανιές από τις κωλοτουμπες στις κερκίδες. Κάθησα δίπλα στον Έκτορα ο οποίος είχε στρώσει το τραπέζι

Πολύ ήρεμα φέρεται τελευταία .

Μπορεί να σε βλέπει ως μικρή αδερφή πετάχτηκε η φωνουλα και αμέσως χάλασε η διάθεση μου . Αυτό ήταν . Δεν υπήρχε άλλη εξήγηση για την υπερβολικά ευγενική συμπεριφορά του . Ξεφυσιξα και άρχισα να τρώω το πεντανόστιμο φαγητό της κυρίας Ευφροσύνης.

Stuck TogetherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant