~Κεφαλαιο 32~

287 27 5
                                    

Παρέσα POV

Όλη η βδομάδα πέρασε χωρίς κάποια αναταραχή σε σχέση με τον Ματθαίο. Μόνο Έκτορας φέρεται περίεργα μια κρύο, μία ζεστή . Λες και τον τσίμπησε μύγα του Αυγούστου , μόνο που είναι τέλη Φεβρουαρίου. Καθόμουν στο δωμάτιο και βαφομουν. Ακολουθούσα ένα τουτοριαλ γιατί εγώ και το μακιγιάζ δεν έχουμε την καλύτερη σχέση . Ξέρω να κάνω τα βασικά . Μετά απλά ισιωσα τα μαλλιά μου και φόρεσα το φορεματακι μου .

Ήταν ένα μπορντό με τιράντες . Ήταν έτσι λίγο πιο κολλητό από ότι θα ήθελα αλλά η Μιχαλεα με εκβίασε για να το φορέσω . Έφτανε λίγο πιο κάτω από την μέση του τετρακέφαλου μου. Οταν ετοιμάστηκα έβαλα το μπουφάν και βγήκα από το δωμάτιο . Κατέβηκα κάτω όπου ήταν η παρέα του βλαμμενου . Θα πηγαιναμε μαζί και από οτι καταλαβα η Μιχαλεα και ο Άλεξ ήταν ήδη εκεί .

" Πάμε ;" Ρώτησα ανυπόμονα όταν μπήκα στο σαλόνι και κάθησα στο πιάνο . Γύρισαν και με κοίταξαν όλοι

" Είσαι πανέμορφη Παρέσα " είπε ο Γιώργος με ένα χαμόγελο και ο Έκτορας πνίγηκε με το νερό του . Με κοίταξε και φαινόταν στρεσαρισμενος, θα έλεγα .

" Πάμε " είπε ο Έκτορας και μπήκαμε ο καθένας στα αμάξια του . Εγώ μαζί με τον Έκτορα

" Πώς θα γυρίσεις ; " Με ρώτησε

" Τι εννοείς ;" Ρώτησα και σήκωσα το φρύδι μου

" Δεν θα μπορέσω να σε γυρίσω , θα έχω κάτι ... δουλειές " είπε αδιάφορα . Σήμερα αποφάσισε να είναι κρυοκωλος .

" Εγώ πήδημα το λέω , εσύ πες το δουλειές " απάντησα νευριασμένα και άνοιξα το κινητό μου να στείλω στην Μιχαέλα για να με γυρισει όταν είναι.

Πάρκαρε το αμάξι και βγήκα έξω προχωρώντας προς την είσοδο . Έξω περίμενε η Μιχαέλα και Άλεξ .

" Γεια σας " είπα

" Τι έκανε πάλι " ρώτησε ο Άλεξ

" Κάτι δεν θα έκανε" είπα " τέλος πάντων πάμε μέσα ;"

" Πάμε " είπε η Μιχαέλα

Βρήκαμε το τραπεζάκι που και καλά θα καθόμασταν . Άφησα το μπουφάν πάνω σε μια καρέκλα όπως και υπολοιποι και πιάσαμε την κουβέντα ενώ περιμέναμε τους υπόλοιπους από την παρέα για να ανοίξουμε τα ποτα . Με πλησίασε ο Άρης και μου έδωσε δυο βραχιολακια που φωσφορίζει .
" Για να μπορούμε να ξεχωρίζουμε " είπε και όταν έσκυψε προς το μέρος μου. Έδωσα το άλλο στην Μιχαέλα .

Stuck TogetherWhere stories live. Discover now