~Κεφαλαιο 44~

276 26 10
                                    

Παρέσα POV

" Κορίτσια ξυπνήστε , θα αργήσετε " μας ξύπνησε η μαμά της μιχαελας

" Τι ώρα είναι ;" Ρώτησε η Μιχαέλα

" 8 παρά " είπε η μαμά της και σηκώθηκαμε . Μπήκαμε στην τουαλέτα εναλλάξ . Εγώ άλλαξα τα ρούχα μου . Είχα πάρει μαζί μου μια αλλαξια . Σε δέκα λεπτά ειμασταν έτοιμες . Κατεβήκαμε κάτω για να φάμε .

Η Μιχαέλα έβαλε τα τοστ να ψήνονται και εγώ έβγαλα τον χυμό . Κάθησαμε και φάγαμε . Χαιρετησαμε τους γονείς της και κατευθύνθηκαμε προς το σχολείο με τα πόδια

" Λες να είναι θυμωμένος ;" ρώτησα

" Εσύ τι λες ;" Απάντησε ειρωνικά " Αφού δεν του είπες που ήσουν "

" Άρα λες να κάνεις σκηνή στο σχολείο ;"

" Μάλλον "

Μπήκαμε στο σχολείο καθυστερημένα . Το κουδούνι είχε χτυπήσει εδώ και ώρα . Ανεβήκαμε πάνω αλλά ευτυχώς η καθηγήτρια μας άφησε να μπούμε .

Κάθησαμε στην τάξη την περισσότερη ώρα καθώς προσπαθούσα να μην με πετύχει ο Έκτορας πουθενά . Παρόλα αυτά η Μιχαέλα με κουβάλησε κάτω για να καθήσουμε με τον Άλεξ στο γνωστό παγκάκι μας . Λέγαμε τα νέα μας και συγκεκριμένα του δίναμε και συμβουλές για ραντεβού με την Λίλα .

"Κοίτα έναν μαλακά που ερωτεύτηκε"φώναξε μια γνωστή φωνή και γύρισα να κοιτάξω έναν Έκτορα εξωφρενων και τον Άρη με τον Γιώργο να γελάνε .

Ερωτεύτηκε ; Ποια;

Σηκώθηκα ορθια και απομακρυνθηκα

" Πάω πάνω στην τάξη " είπα πριν ρωτήσουν τίποτα τα παιδιά .

" ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ " φώναξε η χαρακτηριστική του φωνή

Σκατα . Την γάμησα 

Γύρισα να τον αντικρίσω

" Κοίτα ποια είπε να εμφανιστεί " είπε ειρωνικά και πήγα να απαντήσω καταλλήλως αλλά με διεκοψε

" Μην.. πεις λέξη . Θα τα πούμε στο σπίτι . Μην τολμήσεις να φύγεις θα γίνει χαμός ,θα γυρίσουμε μαζί " είπε κοντά στο πρόσωπο μου αφού είχε σκύψει γιατί έχουμε και μια διαφορά ύψους .

Stuck TogetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora