Παρέσα POV
Η ώρα ήταν 7:30 . Το πρωί . Όταν χτύπησε το αναθεματισμενο ξυπνητήρι . Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα σχολείου . Όλες τις υπόλοιπες μέρες των διακοπών τις πέρασα στο σπίτι διαβάζοντας ή παίζοντας πιάνο επίτηδες για να σπάσω τα νευρα του Έκτορα ο οποίος φώναζε ότι δεν ξέρω να παιζω και ότι αταλαντη. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πέρασα τα χρόνια του δημοτικού , πηγαίνοντας στο ωδείο και μετά στο γήπεδο . Αλλά νταξει , ότι πιστεύει ο καθένας .
Πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα ,μετά ντύθηκα . Φόρεσα ένα τζιν ψηλοκαβαλο σε χρώμα μπλε ξεπλυμενο και μια μαύρη μπλούζα . Κατέβηκα δέκα λεπτά πριν τις 8 για να φάω πρωινό . Ο Έκτορας ήταν άφαντος . Λίγο πριν φύγω ανέβηκα πάνω γιατί ξέχασα το κινητό μου και μπήκα στο δωμάτιο του για να δω που ήταν . Φυσικά κοιμόταν , το βόδι . Άρχισα να φωνάζω για να τον ξυπνήσω κάτι που κατάφερα .
"ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ;"φώναξε ως το πολύ ευγενικό παιδί που είναι
"Θα αργήσεις στο σχολείο εγώ φεύγω' ανακοινωσα . Όταν έφτασα στην σκάλα φώναξε :
" ΤΙ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ;""ΟΧΤΏ "
" ΣΚΑΤΑΑ" φώναξε πίσω . Εγώ γέλασα και βγήκα από το σπίτι . Το σχολείο ήταν δέκα λεπτά μακριά , με τα πόδια πάντα .
Μπήκα μέσα στο σχολείο και θυμήθηκα γιατί το μισώ τόσο πολύ . Είναι γεμάτο παιδια και αυτό γιατί είναι ένα συγκρότημα κτιρίων . Άρα αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά σχολεία στο ίδιο συγκρότημα που μοιράζονται τα γήπεδα και το κυριότερο .... Το κυλικείο .
Άρχισα να ψάχνω κανένα γνωστό και βρήκα μερικά παιδιά από την τάξη μου . Κατευθύνθηκα προς τα εκεί . Η Μιχαέλα δεν έχει έρθει, πάντα αργεί . Ποτέ δεν έχει έρθει νωρίς . Ποτέ όμως . Καθόμασταν κοντά στη κυρία είσοδο όταν ξαφνικά όλα τα αγόρια αρχισαν να φωνάζουν ενθουσιασμένοι και να γκαριζουν . Γύρισα να δω και είδα τον βλαμμένο να μπαίνει μέσα και να χαιρετάει τους φίλους του ακα το μισό σχολικό κτήριο. Ναιπ . Είναι φειμους μην χεσω . Και τότε είδα τη Ναταλία να πηγαίνει προς το μέρος του Κουνώντας τον κωλο της πιο προκλητικα από ότι συνήθως . Μάλλον την άφησε αγαμητή όλα τα Χριστούγεννα.
Την καημένη . Να σημειωθεί η ειρωνία . Ευχαριστώ.
Τον αγκαλιασε και εκείνος έβαλε το χέρι του γύρω από τη μέση της . Και τότε γύρισε να με κοιτάξει και μου έκλεισε το μάτι . Εγώ ραλαρα τα μάτια και άρχισα να ανεβαινω τις σκάλες .
ESTÁS LEYENDO
Stuck Together
Novela Juvenil" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού