~Κεφαλαιο 40~

276 24 2
                                    

Παρέσα POV

Μπήκα στο γήπεδο και έκανε ψωφοκρυο . Καλά που φόρεσα ισοθερμικό . Μέχρι να αρχίσουμε έκανα λάστιχα στα χέρια μου και ιδιαίτερα το δεξί μου για να ζεσταθώ . Κάναμε καλό ζεσταμα και πήραμε μπάλες . Παίξαμε μεταξύ μας και μετά άρχισαν τα καρφιά . Προς το παρόν πάνε όλα πολλη καλά . Είμαι σε καλή φόρμα και αποδίδω σε όλες τις τεχνικές που προσπαθώ όλες αυτές τις βδομάδες .

" Καλά τι γίνεται σήμερα " είπε η Ξένια ενθουσιασμένη όταν κάρφωσα στην ευθεία από το δύο . Αλλά μετά δεν μπορούσα να περάσω με ευκολία τα σέρβις . Το δεξί μου χέρι δεν υπακουγε . Άλλες φορές κάνω προσπάθεια να μην τα βγάλω out και τώρα δεν περνάνε απεναντι .
Δεν βαριέσαι θα δείξει .

Μπήκαμε η εξάδα και το παιχνίδι άρχισε . Το πρώτο σετ το πήραμε με μεγάλη διαφορά . Το δεύτερο σετ χάσαμε και τότε όλα πήραν την κάτω φορά . Δεν μπορούσα να συγκεντρώθω και να παίξω στο μέγιστο . Μετά τα σετ πήγαν εναλλάξ και κάπως έτσι φτάσαμε στο ταιμ μπρεικ . Ήμουν δύομιση ώρες μέσα στο γήπεδο χωρίς σταματημό και έκανε και ψωφοκρυο . Έπαιζα χάλια και μαζί επιρεαζα και τις υπόλοιπες . Χάναμε για τρεις πόντους και μπήκα στο σέρβις . Έκανα το πρώτο πήρα άσο επειδή πέρασε με το ζόρι . Μετά έβαλα όλη μου τη δύναμη αλλά έσκασε στην λωρίδα πάνω αλλά ευτυχώς έπεσε στην άλλη πλευρά του γηπέδου .
Τι σκατα μου συμβαίνει ;
Τα νευρα μου δεν είναι καλά .

Ξαναέκανα σέρβις και έβαλα πάλι δύναμη αλλά κατέληξε πάνω στο φιλέ . Εγώ έμεινα να κοιτάω την μπάλα νευριαζοντας περισσότερο με τον εαυτό μου . Δεν πέρασε ένα πεντάλεπτο και μπήκα μπροστά .
Ίσως να ζητήσω από την Ξένια να με βγάλει .
Μην λες βλακειες , δεν γίνεται και το ξέρεις .

Το σέρβις έγινε από εμάς και πέρασε απέναντι , έγινε η υποδοχή επιτυχώς από την Λίλα και η μαρίνα ετοιμάστηκε να μου κάνει πάσα . Προφανώς και η πρώτη μπάλα θα είναι σε εμένα . Να τελειώσω την φάση πρέπει γιατί το σκορ είναι ισοπαλία στους 7 όλα . Έγινε η πάσα και είδα τους δύο μπλοκερ μπροστά μου κάρφωσα με σημάδι το πέντε αλλά δεν πρόλαβα να τελειώσω την κίνηση γιατι ένιωσα ένα κρακ στον ώμο μου  και απλά έπεσα κάτω σαν σακι με πατάτες .

Έκτορας POV

Παίζουν τόση ώρα αλλά η μικρή μου έχει πολλά νεύρα . Ειδικά μετά από κείνο το χαμένο σερβίς . Λογικά τώρα που θα πάει μπροστά θα συνέλθει ως συνήθως . Έγινε η πολυπόθητη πάσα αλλά είχα ένα κακό προαίσθημα . Κάρφωσε αλλά έβγαλε ένα επιφώνημα πόνου . Έπεσε κάτω και κρατούσε το χέρι της .

Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό
Σηκώθηκα όρθιος για να δω καλύτερα τι συμβαίνει . Κάποιος είπε ότι της βγήκε ο ώμος .
Όχι αποκλείεται

Καθόταν κατω και πλέον ήταν προφανές ότι κάτι πήγαινε λάθος . Σύντομα ο άλλος προπονητής την πλησίασε ενώ η Ξένια ήταν προφανως σοκαρισμένη . Αμέσως όλοι έκαναν έναν κύκλο και κάποιος φώναξε για πάγο και βοήθεια .

Σκατα σκατα σκατα

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά .Πέρασα τα χέρια μου από το μαλλιά μου και έφυγα απο τις κερκίδες με σκοπό να μπω στο γήπεδο . Κατέβηκα τα σκαλάκια και μπήκα στο γήπεδο . Οι κοπέλες ήταν σοκαρισμενες και εγώ προχώρησα αλλά ο διαιτητής μου έκανε νόημα να βγω από το γηπέδο . Αλλά τον έγραψα στα αρχιδια μου. Την σηκώσανε και εκείνη έκλαιγε.  Προφανώς πονούσε . Με πλησίασε ένα κύριος γύρω στα 60 μάλλον ο προπονητής των γυναικών .
"

Ο αδερφός της ;" Με ρώτησε

" Όχι ,το αγόρι της " είπα χωρίς να το σκεφτώ γιατί θα είναι αλήθεια σε λίγο καιρό

" Θα την πας στο εφημερεύον και θα ζητήσεις για αυτό τον γιατρό . Είναι φίλος μου . "Με προσπέρασε και έδειξε την κάρτα προπονητή που είχε πάνω του . Την βγάλανε και έβαλαν να καθήσει στην άκρη με τον πάγο στο χέρι της . Έκλαιγε υστερικά ενώ κάποιος προσπαθούσε να την κάνει να κουνήσει το χέρι της

Πονούσε και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα . Απλά καθόμουν και την κοιταγα σαν χαμένος . Το παιχνίδι συνέχισε σαν να μην συνέβη τίποτα και εγώ μπήκα στο γήπεδο και πλησίασα τους προπονητές . Κάτι της λέγανε αλλά δεν έδωσα σημασία . Την κοίταξα και αμέσως έπεσε στην αγκαλιά μου . Επιτέλους μας έδωσαν άδεια να φύγουμε από τον γήπεδο και την πήρα σηκωτη για το νοσοκομείο.


_____________________________________

Δεύτερο κεφάλαιο όπως υποσχέθηκα

Stuck TogetherOnde histórias criam vida. Descubra agora