Μόλις παρατήρησα ότι είμαστε νούμερο 1 στο #sorry οπότε ήθελα να πω ένα ευχαριστώ για όσους διαβάζουν και ψηφίζουν . Πότε δεν περίμενα η ιστορία να καταφέρει κάτι γιατί την ξεκίνησα καθαρά για διασκέδαση . Ευχαριστώ πολυυ
Ορίστε το κεφάλαιοΠαρέσα POV
Άρχισα να ψάχνω μέσα στο δωμάτιο για την Μιχαέλα αγχωμενα . Σηκώθηκα όρθια προσπαθοντας να μην πάθω καμία κρίση πανικού . Εσπρωχνα τα σώματα που χόρευαν αλλά δεν την έβλεπα πουθενά . Εξαφανίστηκε η ηλίθια .
Σε μια γωνιά ήταν ο Έκτορας με μια μελαχρινή . Θα του κάνω χαλάστρα τώρα , τι να κάνω .
" ΕΚΤΟΡΑ" φώναξα
" Φύγε μικρή έχω δουλειά " είπε χωρίς να με κοιτάξει
" Η αδερφή σου; " γέλασε η καστανή
"ΕΚΤΟΡΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΣΟΥ " και σε αυτό με κοίταξε . Η έκφραση του αλλαξε από ενοχλημένη σε ανήσυχη . Μάλλον επειδή είδε την δικιά μου έκφραση . Ήμουν μάλλον άσπρη σαν φάντασμα όπως εκείνη τη μέρα .
Έπιασα το χέρι του γεμάτη φόβο και φώναξα " ΗΡΘΕ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ " με κοίταξε με περιέργεια και τότε άκουσα τη φωνή του
" Χρόνια πολλά φίλε " δίπλα του ήταν ο Αντώνης . Εγώ έκανα ένα βήμα ,πίσω από τον Έκτορα .
" Ευχαριστώ " είπε ο Έκτορας
" Τι κάνεις Παρίσι ; " Με ρώτησε ο Ματθαίος και αμέσως ένιωσα τον Έκτορα να σφίγγεται και να με τραβάει πιο κοντά του .
Παρίσι . Έτσι με φώναζε όταν τα είχαμε .
" Άντε γαμησου " απάντησα με νεύρο
" Έχει κοτσια η γκόμενα " είπε ο Αντώνης με πονηρό ύφος και μου έκλεισε το μάτι . Ο Έκτορας γρυλισε κάτι ακατανόητο και τότε η Μιχαέλα πλησίασε . Έπιασε το χέρι μου και άρχισε να με τραβάει για να φύγουμε αλλά ο Έκτορας δεν με άφηνε . Συζητούσε φανερά νευριασμένος με τον Αντώνη και τον Ματθαίο .
"Έκτορα θα πάω με την Μιχαέλα στην κουζίνα "
" Και μετά στο δωμάτιο σου και θα με περιμένετε εκεί " απαίτησε και εγνεψα . Και εγώ ήθελα να πάω στο δωμάτιο μου . Με άφησε και πήγαμε στη κουζίνα . Ένιωθα τα μάτια του Ματθαίου να με καίνε .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stuck Together
Ficção Adolescente" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού