Παρέσα POV
Έτρεχα και έτρεχα και έτρεχα να ξεφύγω . Με κυνηγούσαν .
Έστριψα σε ένα τυχαίο στενάκι και βγήκα σε έναν παράδρομο . Έψαχνα έναν τρόπο διαφυγής . Αλλά τίποτα . Συνέχισα να τρέχω σαν τρελή μέχρι που είδα ένα παρκάκι .
Μπήκα μέσα . Πήγα στην παιδική χαρά και κάθησα σε ένα παγκάκι προσπαθώντας να καμουφλαριστω με το πλήθος . Μπροστά μου ήταν μια μαμά που κουναγε το παιδί της στην κούνια .
" Ψηλότερα μαμαα" φώναζε εκείνο ενθουσιασμενο . Ξαφνικά η κυρία έμοιαζε γνώριμη . Υπερβολικά γνώριμη .
Σταμάτησε την κούνια και με κάρφωσε με το βλέμμα της .
Ήταν η μαμά μου
Ένας άντρας την πλησίασε και έβαλε την άκρη του σιγαστήρα στον κρόταφο της . Το παιδάκι με κοίταζε με ένα νεκρο βλέμμα . Σηκώθηκα όρθια και έτρεξα προς το μέρος τους όταν ο άντρας έστρεψε το πιστόλι προς εμένα και πάτησε την σκανδάλη
Ένιωσα να πέφτω χωρίς σταματημό , στο κενό .
Πετάχτηκα έτοιμη να ουρλιαξω . Κοίταξα τριγύρω . Ήμουν στο δωματιο μου .
Και είχα πέσει στο πάτωμα . Σηκώθηκα με τα χίλια ζόρια και κατευθυνθηκα προς το μπάνιο του δωμάτιου . Μπηκα μέσα και άνοιξα το φως .
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ;
Ουψ
Τίποτα
Εγώ είμαι
Η χθεσινή μάσκαρα είχε σχηματισει μαύρους κύκλους γύρω από τα μάτια μου και είχε τρέξει στα μάγουλα μου σαν .... Σαν να εκλαιγααα;
Μάλλον στον ύπνο μου . Πλύθηκα και έκανα καλά ένα ντουζ . Άνοιξα το παράθυρο να μπει καθαρός αέρας και ανοιξα το ινσταγκραμ
Είχα κάμποσα μηνύματα από κάμποσους ανθρώπους οι οποίοι μου ευχοντουσαν χρόνια πολλά , να τα εκατοστήσεις κλπκλπ. Μερικοί είχαν ανεβάσει μέχρι και ιστορίες με φωτογραφίες που είχαμε μαζί .
Απάντησα σε όλα τα μηνύματα και είδα όλες τις ιστορίες μια μια . Ανέβασε ο Άλεξ μια που τρώγαμε παγωτό μετά από έναν αγώνα . Ήταν Νοέμβριος και μετά θυμάμαι πως με πονούσε ο λαιμός μου
Η Μιχαέλα ανέβασε την παλιά φωτογραφία που είχαμε μαζί και μετά μια άλλη ασχολιαστη . Πιο χάλια πεθαινεις . Τρεις λέξεις θα πω . Νερό μαλλιά και τσιριδες .
Τέλος το τελευταίο άτομο που περίμενα να ανεβάσει ήταν ο Έκτορας. Ανέβασε μια φωτογραφία που προφανώς είχε τραβήξει χωρίς να το ξέρω . Έπαιζα PS4 κοιτούσα την οθόνη και γελούσα .
Ωωω μωρέ
Το θυμήθηκε
Ή είδε τα στορυ και του το υπενθύμισαν . Όπως στο φεισμπουκ ένα πράγμα .
Ο χρήστης τάδε έχει γενέθλια σήμερα
Ντύθηκα χαλαρά και κατέβηκα τις σκάλες . Με το που μπήκα στην κουζίνα η κυρία Φρόσω έπεσε πάνω μου και άρχισα ένα με φιλάει
" Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου να σε χαιρόμαστε . Πολύχρονη και σιδερένια " άρχισε να λέει ενω δεν με είχε αφήσει από την αγκαλιά της .
" Ευχαριστώ πολύ " είπα και κοίταξα τον πάγκο όπου υπήρχαν κρέπες .
" Κανατε κρέπες ; " Ρώτησα ενθουσιασμενα και με απελευθέρωσε από την αγκαλιά της .
" Λοιπόν εγώ τώρα φεύγω γιατί έχω να πάω και σε άλλα σπίτια . Ελπίζω να περάσεις υπέροχα σήμερα ." Είπε και βγήκε από το σπίτι .
Τότε δύο χέρια τυλίχτηκαν γύρω από τη μέση μου . Χαμογέλασα ελαφρά . Γύρισα να τον κοιτάξω και με αγκάλιασε
" Χρόνια πολλά μωρό μου " είπε στο αυτί μου και εγώ χαζογελασα . Με φίλησε γλυκά αλλά και κτητικά . Βάθυνε το φιλί και εγώ ένιωθα ότι χανομουν . Οι αίσθηση ήταν υπέροχη. Οι πεταλούδες στο στομάχι μου έκαναν πάρτυ ενω η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά . Απομακρύνθηκα για να πάρω ανάσα όπως και εκείνος .
" Πάμε να φάμε για να σου δώσω το δώρο σου μετά " είπε
" Μου πήρες δώρο ; Δεν χρειαζόταν " είπα και το εννοούσα . Δεν χρειάζεται να ξοδεύετε για εμενα . Όχι ότι με πειράζει απλά νιώθω λίγο άβολα
Με τράβηξε από το χέρι και καθήσαμε στην τραπεζαρία για αλλαγη .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stuck Together
Ficção Adolescente" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού