Παρέσα Pov
Άνοιξα τα μπιρμπιλοτά ματακια μου και είδα πως ο ήλιος είχε βγει για τα καλά . Άρπαξα το κινητό μου να δω τι ώρα ήταν και πετάχτηκα από τι κρεβάτι σαν να με χτύπησε ρεύμα.Ήταν 10:02 και εγώ έπρεπε να σηκωθώ , να ετοιμαστώ και να πάρω πρωινό. Κοίταξα το δωματιο μου ,όπου επικρατούσε ένα χάος . Πάνω στο γραφείο που ήταν απέναντι από το κρεβάτι ,βρίσκονταν απλωμενα όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου . Στη καρέκλα μου ήταν πεταμένα μια στιβα ρούχα και στα αριστερά η ντουλάπα.... Άσε να μην το σχολιάσω καλύτερα.
Πρέπει να το τακτοποιήσω ....καποια στιγμή .Κατευθύνθηκα σαν ζόμπι προς την τουαλέτα όπου και έκανα τα απαραίτητα. Στη συνέχεια ντύθηκα χαλαρά και πήγα στη κουζίνα για να φάω .
Έβαλα τα δημητρικα ,ΜΕΤΑ το γάλα όπως το κάνουν οι φυσιολογικοί άνθρωποι και άρχισα να τρώω βλέποντας τα μηνύματα στο ινσταγκραμ γιατί είμαστε και φειμους όπως καταλαβαίνετε .
Αφού τελείωσα έφτιαξα και ένα τοστ γιατί πεινούσα ακόμη και πήγα να καθήσω στο σαλόνι . Ήταν Σάββατο και ήμουν μόνη στο σπίτι καθώς οι γονείς μου δουλεύουν σήμερα . Ο μπαμπάς ειναι ιδιώτης, δηλαδή έχει δικό του μαγαζί και η μαμά είναι υπάλληλος σε μια ξενοδοχειακή μονάδα της Γλυφάδας . Είμαι μοναχοπαίδι ,πράγμα που δεν με πειράζει ιδαίτερα γιατί έχω την καλύτερη παρέα .Με λένε Παρασκευή αλλά με φωνάζουν Παρέσα και είμαι σχεδόν δεκαεφτά και πάω δευτέρα Λυκείου, οπότε πηγαίνω φροντιστήριο και κάνω την προετοιμασία μου για τις πανελλήνιες όπως και κάθε άλλο παιδί στην Ελλαδα. Εκτός αυτού , παίζω βόλλεϊ σε μια τοπική ομάδα.
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα . Σήμερα έχω αγώνα και όχι κάποιον τυχαίο . Είναι το ντέρμπι της σεζόν για τις κορασίδες και όλοι ξέρουν ότι θα είναι ενδιαφέρον αγώνας . Για αυτό σηκώθηκα και ολας γιατί πρέπει να φάω νωρίς γιατί παίζουμε το μεσημέρι γύρω στις 14:30 . Κοίταξα την ώρα αλλά είχα μπροστά μου τρεις μέχρι να έρθει ο μπαμπάς μου να με πάει στο γήπεδο . Οπότε κάθησα αναπαυτικά στον καναπέ τρώγοντας το τοστακι μου και βλέποντας τηλεόραση.
______________________________________
ΧαλλοοοοΞεκίνησα και εγώ μια ιστορία καθώς έχω πολύ ελεύθερο χρόνο τώρα με την καραντίνα και τα λοιπά.Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να μένετε σπιτι .
Το ξέρω είναι μικρό κεφαλαιακι άλλα έρχονται και άλλα πιο ωραία
Σχόλιο αν θέλετε και αστέρι (πλιζζζζζζ) , θα το εκτιμούσα αφάνταστα 💞
~Νώρα~
KAMU SEDANG MEMBACA
Stuck Together
Fiksi Remaja" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού