~Κεφαλαιο 3~

457 32 0
                                    

                       Παρέσα Pov
Ήμαστε στο γήπεδο δύο ώρες τώρα και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα το σκορ είναι δύο - δύο και τώρα πάμε για το ταιμ μπρεικ . Περιττό να πω ότι δεν έχω βγει ούτε λεπτό αφού ειμαι η καλύτερη επιθετικός της ομάδας των κορασίδων . Μέχρι τώρα έχω εκτελέσει  μερικά επιθετικά μπλοκ στην ξανθοψηρα aka Ναταλία και δεν το πήρε καλά ούτε αυτή αλλά ούτε και ο μπαμπουίνος της στις κερκίδες .
Κάθε φορά που έπαιρνα πόντο με κοίταζε με ένα ύφος που σκότωνε

                            ...
Το σκορ είναι 13-14 και κερδίζουμε . Κάνουμε σέρβις οι αντίπαλες την περνάνε κατευθείαν απέναντι ένα λάθος σοβαρό που έγινε από την ξανθοψηρα . Δίνει το λίμπερο μας , μου κάνει πάσα η μαρίνα και βλέπω την μπάλα να ερχεται σε αργή κίνηση . Εγώ είμαι στον αέρα και σκέφτομαι να την καρφώσω και να το διακινδυνευσω;
Γάμησε το, καρφώνω και τελικά περνώ τον νικητήριο πόντο . Όλοι ουρλιάζουν και κάπως έτσι τελειώνει το παιχνίδι

Βγαίνω έξω από το γήπεδο και κατευθύνομαι προς τον πατέρα μου που έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά . Του χαμογελάω και τον ρωτάω :" Λοιπόν ; Πώς σου φανηκε ;"
Γελάει και μου λέει " Πολύ καλή ,μπράβο " . Μπαίνω στο αυτοκίνητο ,στη θέση του συνοδηγού και συζητάμε με τον μπαμπά για τον αγώνα καθώς βλέπω μερικά βιντεάκια  που τράβηξε . Κάποια στιγμή μετά από κάνα δεκάλεπτο ησυχίας ο μπαμπας μου λέει " Δεν θα έπρεπε να το είχες κάνει όμως αυτό " . Τον κοιτάω μπερδεμένη
"Ποιο;"
" Στην αρχή ,Παρασκευή , που χτύπησες τον Έκτορα με την μπάλα επίτηδες"
Γελάω και του λέω :" Για αρχή με λένε Παρέσα όπως και την γιαγιά και δεύτερον το άξιζε . Είναι ένας βλάκας και μίσος και σχολίαζε τα κορίτσια στην ομάδα !"
" Ότι και να εκανε δεν έπρεπε να αντιδράσεις έτσι γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι είναι ο γιος της κολλητής της μαμάς σου και ξέρεις πόσο κοντά είναι οι δυο τους "
" Πφφφ καλά ,δεν πειράζει . Δεν του χάλασα την "όμορφη" μούρη του "

                               ...

Μπήκα στο δωμάτιο μου που ήταν ακόμη ακαταστο . Είχα μια ελπίδα μήπως φτιαχνόταν μόνο του αλλά μπαα.... Μπήκα στην τουαλέτα και  εκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο . Μετά γύρισα στο δωματιο, ντύθηκα και άρχισα να καθαρίζω και να τακτοποιώ τα πράγματα ενώ παράλληλα μιλούσα στο κινητό με την κολλητή μου την Μιχαέλα . Της είπα ακριβως τι έγινε στον αγώνα και άρχισε να γελάει λέγοντας ότι καλά του έκανα . Συμφώνησα και αρχίσαμε να μιλάμε για το σχολείο και τα μαθήματα τα οποία έχω παραμελήσει τελείως , τώρα τελευταία .

                                  ...
Όταν ξύπνησα το επόμενο πρωί κατέβηκα κάτω και ακουσα τη μαμά μου να μιλάει στο τηλέφωνο με την Αριάδνη ,ακα την μαμά του σπαστικου . Πριν μπω στη κουζίνα άκουσα την μαμά μου να της λέει ".... και θα κάνει αίτηση μήπως και τον προσλάβουν αλλιώς δεν ξέρω τι θα κάνουμε "

Παραξενεύτηκα , αλλά μπήκα μέσα και την καλημερισα . Με φίλησε στο μέτωπο και έδωσα χαιρετίσματα στην νονά . Η υπόλοιπη μέρα κυλισε ήρεμα με εμένα να διαβάζω για το φροντιστήριο και την Μιχαέλα να με πριζει να βγούμε πράγμα που αρνηθηκα επανειλημμένα.

______________________________________
Τσουπ  να με και εγώ

Άμα θέλετε κομμεντ και φυσικά αστεράκι γιατί είναι κάτι που πραγματικά βοηθάει για να συνεχίσω

Λοβ γιου

~Νωρα~

Stuck TogetherOnde histórias criam vida. Descubra agora