Παρέσα Pov
Όταν πήγε επιτέλους μια πάρα πήγα στο δωμάτιο μου και ετοιμάστηκα . Έβαλα την εμφάνιση μου που ήταν κόκκινη με μαύρη και έχει πάνω τον αριθμό 12 και το μαύρο κολλητό σορτσάκι πιο κοντό πεθαίνεις , από πάνω τις φόρμες μου . Πήρα την θεοβαρη και τεράστια τσάντα μου που μέσα ειχε τα απαραίτητα για το βόλλεϊ και πήγα στο σαλόνι . Έβαλα το μπουφάν μου καθώς ο Δεκέμβρης είχε μπει για τα καλά και περίμενα τον αγαπητό πατέρα να έρθει .Με πήρε τηλέφωνο, βγήκα έξω και μπήκα στο αυτοκίνητο . Μου χαμογέλασε και με ρώτησε
" Πως νιώθεις σήμερα , θα τους σκίσετε;"
"Θα δείξει αλλά εγώ θα τους κάνω να φάνε το πάτωμα " και γελασα . Μου είπε ότι θα καθήσει να με δει. ΤέλειαΑν δεν έχετε καταλάβει ο πατέρας μου είναι το μεγαλύτερο fungirl και υποστήρικτης που θα μπορούσα να εχω . Χαζομπαμπας ολίγον έως πολύ .
Μετά από κάμποση ώρα μπήκα στο γήπεδα και κατευθύνθηκα προς τα αποδυτήρια των γηπεδούχων . Μπήκα μέσα χαιρέτισα όλες της κοπέλες και έκατσα δίπλα στη πασαδόρο , την Μαρίνα και πιάσαμε την συζήτηση . Αφού ετοιμαστηκαμε όλες βγήκαμε έξω και η κοουτς άρχισε να μας μιλάει μέχρι να μας ξεκινήσουμε το ζεσταμα .
Κάποια στιγμή κοίταξα προς την είσοδο του γηπέδου και είδα την άλλη ομάδα να καταφθάνει, μπαίνοντας μέσα με ένα υφακι . Σήκωσα το φρύδι μου και κοίταξα την αρχηγία της άλλης ομάδας , την Ναταλία
Ήταν ξανθιά, μπλε μάτια , ξέρετε η κλασσική ψωνάρα με την οποία εγώ και η μαρίνα πάμε στο ίδιο σχολείο και την τρώμε στη μάπα κάθε μέρα, ολη μέρα . Επιπλέον υποτίθεται ότι έχει σχέση με το play boy του σχολείου τον Έκτορα ο οποίος είναι και ένα χρόνο μεγαλύτερος .
Αφού ανταλλάξαμε βλέμματα μισους και αντίπαθειας ,κοίταξα τις κερκίδες που είχαν αρχίσει να γεμίζουν και το έπαθα το εγκεφαλικό .
Οο φακ νοοο.
Ο Έκτορας καθόταν αραχτός με την χαζοπαρεα του στις κερκίδες , τον Άρη και τον Γιώργο και σαν να μην εφτανε αυτό είχε κουβαλήσει ένα μεγάλο μέρος του σχολείου μας . Κοίταξα την Μαρίνα αποφασισμένη λέγοντας της " Σήμερα θα κερδίσουμε ότι και αν γίνει "
Γέλασε και μου είπε " Χαλάρωσε ρε, μαλακά ."Άρχισε το ζεσταμα , η χαζοπαρεα σχολιαζαν την ομάδα μου σαν Λιγουρία και φώναζαν διάφορες μαλακίες .
Έτσι εεε; Θα σας πω εγώ !!!Έτσι όπως κάναμε ζεσταμα έστειλα "καταλαθως" την μπάλα στα μούτρα του Έκτορα ο οποίος γελαγε σαν βλάκας εκείνη τη στιγμή . Αμέσως του κόπηκε το γελακι και πλησίασα με ένα ύφος νικήτριας λέγοντας του "Ουψ σόρρυ δεν το ήθελα " και πήρα την μπάλα. Οι υπόλοιποι άρχισαν να γελάνε ολίγον υστερικά καθώς κατάλαβαν ότι το έκανα επιτειδες. Με κοίταξε με δολοφονικο βλέμμα και σηκωθηκε όρθιος . Πριν όμως προλάβει να πει τίποτα ,εγω έτρεξα πίσω στο γήπεδο .
Καλά θα περάσουμε.....
______________________________________
Αρχίζει σιγά σιγά να έχει καποιο ενδιαφέρον..... ελπίζω........Δεν θα πω κάτι άλλο εκτός από σχόλιο ( αν θέλετε ) και αστεράκι αν δεν σας κάνει κόπο .
~Νωρα~
ESTÁS LEYENDO
Stuck Together
Novela Juvenil" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού