~Κεφαλαιο 17~

309 24 0
                                    

Έκτορας POV

Το επόμενο πρωί ξύπνησα νωρίς . Συνήθως χάνω τις πρώτες ώρες . Η ώρα ήταν 7:30 . Έκανα τα βασικά και κατέβηκα κάτω όπου περίμενα να είναι η Παρέσα να τρώει αλλά σποιλερ αλερτ ...... Δεν ήταν .

Έφτιαξα ένα τοστ και η ώρα πέρασε όταν ήταν 8:10 ακόμα δεν είχε κατέβει . Αποφάσισα θα πάω να τη βρω . Την ώρα που άνοιξα την πόρτα σήκωνε την τσάντα της .

" Έλα θα πάμε μαζί , με τη μηχανή " με κοίταξε τρομοκρατημένη . Γέλασα

Κατεβήκαμε κάτω και κλείδωσα το σπίτι . Πήρα τη μηχανή , ανέβηκα και την κοίταξα . Ανέβηκε διστακτικά και έβαλε τα χέρια της γύρω μου και ξεκινήσαμε για το σχολείο . Φτασαμε λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι καθώς περνούσα έξω από την είσοδο του σχολείου πήρε το μάτι μου τον Ματθαίο .
Έχω καιρό να τον δω

Η παρέα ήταν μαζεμένη γύρω του ,καθώς όλον τον ήξεραν αφού μερικές φορές μας πούλαγε χόρτο παρόλο που ήταν μικρότερος ένα χρόνο . Σχεδόν όλοι τον ηξεραν . Συγκεκριμένα πουλαγε στον Αντώνη με τον οποίο δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις αλλά ήταν μέρος της ευρύτερης παρέας .

Με το που σταμάτησε η μηχανή η Παρέσα κατεβηκε σαν αστραπή και πηγε μέσα στο σχολείο σχεδόν τρέχοντας . Δεν μου είχε μιλήσει ούτε μια φορά απο το πρωί κάτι περίεργο γιατί συνήθως δεν βγάζει τον σκασμο.

Όλη αυτήν την ώρα ο Ματθαίος την κοιτούσε με ένα χαμόγελο αν και ήταν λίγο σοκαρισμένος που την έβλεπε. Πλησίασα και χαιρέτησα

"Την ξέρεις ;" ρώτησε ο Ματθαίος με ενδιαφέρον ,αναφερόμενος στη μικρή

" Προφανως " απάντησα αδιαφορα και με ειρωνία . Δεν είπε τίποτα άλλο .

Τότε εμφανίστηκε και η Ναταλία
Αυτή μας έλειπε τώρα

"Γιατί ήταν αυτή μαζί σου " ρώτησε εκνευρισμένη

"Μην αρχίζεις " απειλησα

Παρέσα POV

Ξύπνησα αργά και για κάποιο άγνωστο λόγο με πήγε σχολείο ο Έκτορας , με την μηχανή του . Μόνο που δεν μετατράπηκαν σε ντομάτα σε όλη τη διαδρομή . Ακουμπαγα τους κοιλιακούς του και αυτό δεν διευκόλυνε την κατάσταση . ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ

Όταν φτάσαμε στο σχολείο ο Ματθαίος ήταν έξω . Αμέσως η διάθεση μου χειροτέρεψε . Αυτός ο άνθρωπος μόνο κακές μνήμες ξύπναει . Και πέρασα πολύ καιρό για να τις θάψω και να τις αντιμετωπίσω.

Με το που σταμάτησε η μηχανή , κατέβηκα και μόνο που δεν έτρεξα μέσα στο σχολείο . Είχα πρώτη ώρα κατεύθυνσης . Είναι σίγουρη ότι όλοι τον είχαν δει και σίγουρα θα πέσουν απόντες μέσα στην τάξη . Οπότε σιγά μην μπω . Ανέβηκα τις κοντινότερες σκάλες και κατευθύνθηκα στη βόρεια αριστερή ( β.α.) πτέρυγα του συγκροτήματος . Το σχολείο μου καταλαμβανει την Νότια δεξιά πτέρυγα. Οπότε πήγα τελείως στην αντίθεση κατεύθυνση .
Είμαι έξυπνη εγώ καλεεε

Τρέχεις από τα προβλήματα σου

Σσσ , σκάσε

Πήρα τηλέφωνο την μιχαελα αλλά δεν απάντησε . Μάλλον έχουν μπει . Της έστειλα μήνυμα ότι δεν θα έμπαινα την πρώτη ώρα . Κατεβηκα στο προαύλιο της β.α. πτέρυγας . Προφανώς μπορώ να πηγαίνω όπου θέλω, τα πάντα είναι κοινά . Κάθησα σε ένα παγκάκι και έβγαλα το κινητό και προσπάθησα να ηρεμήσω από την γαμημενη αδρεναλίνη.

Ότι και αν γίνει δεν θα τον αφήσω να ανακατευτεί στη ζωή μου


Αφού είχε αρχίσει το μάθημα κάνα δεκάλεπτο τώρα ξαφνικά κάποιος ήρθε και κάθισε δίπλα μου . Σήκωσα το βλέμμα και είδα έναν Άλεξ .

" Τι κάνεις έξω τέτοια ώρα ;" Τον ρωτησα

" Με πέταξε έξω . Το ερώτημα είναι εσύ τι κάνεις έξω ;" Γέλασα

" Απλά δεν μπήκα " απάντησα απλά . Τι να του πεις τώρα και αυτού .

" Μάλιστα . Τι είχες εχθές και σήμερα κάτι έχεις "

"Πφφφ τόσο πολύ φαίνεται;" Σκατααα

" Κάτι σε απασχολεί .... πολυυ όμως . Το βλέπω στο βλέμμα σου " .

"Ναι το ξέρω αλλά δεν θέλω να μιλήσω για αυτό . Είναι μεγαααλη ιστορία ."

" Καλά " είπε και άρχισε να μιλάει για κάτι άλλο . Και κάπως έτσι πέρασα την πρώτη ώρα σε ένα παγκάκι με τον Άλεξ να προσπαθεί να μου φτιάξει την διάθεση .

Δεύτερη ώρα είχαμε γυμναστική . Πήγα στο γυμναστήριο . Η όρεξη μου ήταν σκατα και νομίζω φαινόταν από μακριά . Γειιι

Μπήκα μέσα και αμέσως η Μιχαέλα με αγκαλιασε καθώς μάλλον είχε καταλάβει τι συμβαίνει . Γενικότερα καθόλη τη μέρα προσπάθησα να πνίξω ότι γινόταν και να φέρομαι κανονικά . Και μπορώ να πω πως τα κατάφερα . Μόνο η Μιχαέλα ξερει τι συμβαίνει .

______________________________________
Γειαα σααςς

Ωραίο κεφαλαιο. Σιγά σιγά θα αρχίσουν όλα να βγάζουν νόημα . Το υπόσχομαι .

Μην ξεχνάτε ✨ και και 💬 για υποστήριξη

Μπαιι

~Νωρα~

Stuck TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat