Παρέσα POV
Το επόμενο πρωι ξύπνησα . Η ώρα ήταν οχτώ παρά δέκα . Αν θυμάμαι καλά με είχε πάρει ο ύπνος την ώρα που βλέπαμε ταινία με τον Έκτορα. Αλλά δεν ήταν μαζί μου στο δωμάτιο . Έβαλα ένα μαύρο τυχαίο κολάν , μια μπλούζα και κατέβηκα κάτω .
Μπήκα στην κουζίνα αλλά δεν ήταν κανείς . Έφαγα πολύ βιαστικά .
" ΕΚΤΟΡΑΑ" φώναξα αλλά δεν πήρα απάντηση . Βγήκα από το σπίτι και άρχισα να προχωράω βιαστικα και φοβησμενα .
Γιατί να φύγει τώρα; Ενώ ξέρει ότι με παρακολουθούν
Προχωρουσα πολύ γρήγορα . Πρακτικά έτρεχα για να πάω στο σχολείο . Όχι επειδή είχα αργήσει ήδη πέντε λεπτά και μπροστά μου είχα δρόμο δέκα λεπτων . Μάλλον επειδή έχω χεστει πάνω μου . Ξαφνικά κάποιος με αρπαζει από το χέρι και εγώ τσιριζω με όλη μου τη δύναμη
" ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ . ΜΕ ΑΠΑΓΑΓΟΥΥΝ"" Τι έπαθες μωρέ πρωί πρωί ;"
Κοίταξα ποιος ήταν και έβαλα το χέρι μου στην καρδιά μου . Άφησα μια ανασα και έπεσα στην αγκαλιά του . Αμέσως αποτραβηχτηκα και τον βαρεσα
" Ρε Άλεξ . Να με δολοφονήσεις θέλεις και εσύ ;"
" Σιγά μωρέ . Το ξέρεις ότι έχουμε αργήσει κάνα δεκάλεπτο ;"
" Ναι αλλά πάμε να καθήσουμε στις κερκίδες άμα είναι " απάντησα και κατευθύνθηκαμε προς το σχολειο
" Γιατί τρόμαξες τόσο πολύ ;" Με ρώτησε και κάθησα κάτω στην κερκίδα. Πήρα μια βαθιά ανάσα και του εξήγησα χωρίς πολλές λεπτομέρειες τι συμβαίνει .
{......}
Ο ιστορικός μίλαγε και μίλαγε ακατάπαυστα και εγώ κοιταγα το ρολόι ευλαβικά .
" Παναγία μου κάνε να χτυπήσει το κουδούνι " ψιθύρισα και η Μιχαέλα γέλασε . Εκείνη τη στιγμή χτύπησε και εγώ πετάχτηκα όρθια .
" Πάω κυλικείο " είπα στην Μιχαέλα φωναχτά
Βασικά δεν πάω κυλικείο . Πάω να κάνω μια βόλτα στο σχολείο μήπως και πετύχω τον Έκτορα . Δεν έχω ξεχάσει το γεγονός ότι με άφησε μόνη μου το πρωί . Είναι σίγουρη ότι είναι εδώ γιατί είδα την μηχανή του το πρωί . Κατέβηκα στο προαύλιο και κατευθύνθηκα προς το καπνιστήριο .
CZYTASZ
Stuck Together
Dla nastolatków" Άμα σε πιασω στα χέρια μου ,Έκτορα , θα σε γδάρω ζωντανό" φώναξα εξαγριωμένη και έτρεξα προς το σαλόνι όπου πήγε ο ηλίθιος αυτού του σπιτιού