|🆃🅷🅸🆁🆃🆈-🅽🅸🅽🅴|

2.7K 107 8
                                    

A tegnap este összességében jól telt. Charles egy csomó barátjának bemutatott, akik örömmel beszélgettek velem, hiszen mind dolgozók a Ferrarinál és sokszor csak azt hallják, hogy Charles rólam áradozik, így a fél életemet tudják anélkül, hogy bármit is mondtam volna nekik. Az elején kissé még feszengtem, viszont ahogy teltek a percek úgy oldódtam fel én is, és váltam egyre beszédesebbé. Később még beszéltünk Mattiaval is, habár mellette jobban kínosabban éreztem magam, mint Charles ismerősei mellett. A hiedelemmel ellentétben Mattia tudja a dolgát, csak a kezdeti nehézségek a hírnevén maradtak, így sokan megkérdőjelezik főnöki tudását. Charles és ő az évek alatt nagyon jól összekovácsolódtak, és egy tökéletes pilóta-főnök kapcsolat alakult ki közöttük. Viszont mikor kettesben voltunk Charles szóvá tette, hogy Sebastiannal nagyon megromlott kapcsolata az utóbbi egy évben, viszont Seb nem csak vele veszett össze, hanem Mattiaval is. Mivel ebben az évben jár le Seb szerződése nagy valószínűséggel vagy visszavonul, vagy új csapatot keres magának, mivel a Ferrari 2020-ban ígyis leszerződtette, hiszen sokat ügyeskedett abban az évben, viszont Charles szerint sokat romlott, így nem lát rá esélyt hogy ismét hosszabbítsanak vele.

Eldöntöttem, hogy visszamegyek egyetemre, és élvezem az utolsó két szemeszteremet is, ugyanis a szüleim miatt abba kellett hagynom az egyetemet. Nem volt lelki erőm a folytatására, a jegyeim pedig nem voltak a legerősebbek annak ellenére, hogy nagyon sokáig kitűnő tanuló voltam. Ezt az ötletem Charlesnak még nem említettem, ugyanis szeretnék minél több időt vele tölteni kettesben nagy nyugalomban. Tudom, hogy nem tetszene neki az ötlet, ugyanis az egyetem miatt sokszor távol lennénk egymástól, viszont amint végeztem ismét visszatérnénk a mostani kerékvágásba. Feltétlen szeretnék egy diplomát, ugyanis nem akarom hogy valami buta libának gondoljanak engem a rajongók, aki Charleson keresztül akarja magát eltartani.

A diploma után gondolkodtam állást keresni is annak ellenére, hogy semmi ötletem sincs, hova és minek. Nagyon sok időt vesztegettem el amíg kómában voltam, így a világ is sokat változott, emellett pedig az emberek érdeklődési köre is. Talán majd segítségül kérem Charlest vagy az egyik barátnőmet, ugyanis nem szeretnék tanácstalan maradni.

Charles kezei lágyan ölelték át pizsamába bújtatott testem, tenyerét hasamon pihentette, míg feltételezem másikat feje alá tette, amely párnaként funkcionálhatott. Hallottam és éreztem is, ahogy halkan szuszog, ezzel jelezve hogy még az igazak álmát alussza. Egy hotelszobában vagyunk, ugyanis Charlesnak ismét futama lesz amire természetesen engem is meghívott, így örömmel kísértem el ide is, hiszen fene se tudja még hány alkalommal kelhetek Charles mellett. Tudtam, hogy lassan ki kéne kelnem a puha takarók tömkelegéből, hogy aztán nyugalomban elvégezhessem a napi rutinomat, viszont a tudat hogy ő ott fekszik mögöttem egyszerűen nem hagyja, hogy egy csöppet is megmozduljak. Félek, hogy amint megmozdulok ez az egész szertefoszlik, majd rájövök hogy csupán egy álom volt az egész. Egy gyönyörű álom, amely kiragadott engem a magányból, majd szép lassan belevezette a boldogságot az életembe. Mai napig nem tudom elhinni, mivel érdemeltem ki hogy őt, az egész világ által ismert Charles Leclerc-et a pasimnak tudhassam, de amíg mellettem van semmivel sem kérdőjelezem meg buta döntését, miszerint én vagyok számára a tökéletes. A kezdetekben féltem, hogy esetleg valaki mást választ, hiszen ő egy versenyző, tömérdek pénzzel, lányok ezrei, sőt, százezrei lennének most a helyemben, de ő engem választott, és ez számomra felfoghatatlan érzést nyújt.

Éreztem, hogy Charles kezei megfeszülnek, így arcomra egy hatalmas mosolyt ejtve fordultam felé. Karjait továbbra is rajtam tartotta, míg ajka egyre jobban gördült felfelé, így tudtam, hogy tényleg ébren van már. Ujjaimmal körkörös mozdulattal cirógatni kezdtem arcát, így mosolya nagyobb lett. Szemeit lassan kinyitotta, majd miután párat pislogott rámvezette tekintetét, s láttam, ahogy az felcsillan.

𝙻𝚘𝚗𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 ||𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝙻𝚎𝚌𝚕𝚎𝚛𝚌|| 𝚋𝚎𝚏𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝𝚝✓Where stories live. Discover now