|🅵🅾🆄🆁🆃🆈|

2.5K 114 54
                                    

Közérdekű infó, hogy ebben a részben lesz 18+-os jelenet is, ami őszintén az első ilyen jelenetem, úgyhogy ha gáz lesz nézzétek el! 😅 És aki nem szeretné elolvasni az a csikizős résznél hagyja abba, ugyanis onnantól kezdődik💞


A repülőút tényleg pillanatok alatt elrepült, hiszen végig Charlessal, Alex-szel és Daniellel beszélgettünk. A repülőn ott volt Alex barátnője, Muni He is, aki megkért hogy hívjam simán Lilynek, ugyanis azt jobban szereti. Alapjáraton egy nagyon kedves és vicces lány, így egy idő után félrevonultunk és lányos témákról kezdtünk beszélgetni. Alex tavaly kérte meg a kínai lány kezét, aki örömkönnyek közepette mondott igent, hiszen állítása szerint csak úgy tombol közöttük a kémia. Egy ideig róla és Alexról volt szó, viszont rátértünk a Charlessal való kapcsolatomra is. Hallotta a hírt, hogy repülőbalesetem volt, köszönhetően annak, hogy már akkor is Alex barátnője volt. Mivel Alex és Charles már akkor is jó kapcsolatot ápoltak egymással aggódott barátom állapota miatt, ugyanis nem szerette volna, hogy bármi baja legyen, így örül, hogy végre én is mellette lehetek.

Természetesen kikérdeztem véleményét az egyetemmel kapcsolatban, és szerinte jó döntés lenne, mivel úgyis csak egy évről lenne szó, és a hétvégéken el tudok menni egy-egy versenyhétvégére, a hosszú utakon pedig tudnék tanulni az egyetemre. Természetesen bármit válaszolt volna ugyanúgy elmennék az egyetemre, csupán Charles lenne képes lebeszélni tervemről, viszont ha igazán szeret akkor ő is beleegyezik. Kitűztem magam elé egy célt, amit mindenféleképpen szeretnék teljesíteni, mivel már hiányzik a suli és a tanulással töltött éjszakák.

A repülőpálya már tele volt különböző fotósokkal, akik folyamatosan készítették a képeket ötösünkről. Pár ember odament a fiúkhoz aláírást vagy képet kérni, ők pedig boldogan váltották valóra rajongók álmait. Miután hosszú várakozás után végre Charlesék is utolértek minket beszálltunk egy kocsiba, amit Alex vezetett, mellette pedig Lily ült. Mi Charlessal és Daniellel hátul ültünk. Nem tudom honnan szereztek egy kocsit, de nem kérdőjelezem meg őket, ugyanis amilyen híresek ez náluk már nem lehet nagy dolog.

A kocsiban egy kisebb karaoke partit is csapattunk, Daniel pedig kissé csalódott volt hogy nem tudott táncolni, viszont Charles kárpótolta őt egy tiktok videóval, amit azonnal ki is rakott a profiljára. Daniel mellett sosem unalmas az élet, ezt már most megjegyeztem. Charles korábban mesélt már róla pár dolgot, viszont sosem gondoltam volna hogy tényleg ekkora energiabomba lakozik benne.

Alex és Lily más hotelben szállnak meg, viszont Daniel ugyanabban ahol mi is Charlessal. Közben kiderült, hogy Lando is a mi hotelünkben lesz, ugyanis a McLarenesek is ott lesznek, ahol a Ferrarisok. Először a mi épületünkhöz szállított minket Alex, így egy hatalmas mosollyal búcsúzunk el tőle, Daniel pedig Alex búcsúztatásaképp felvett egy spongebobos baseball sapkát, ezzel totálisan leégetve magát néhány fotós előtt, akik furán méregették a sapkát és a hozzá tartozó embert.

A hotelben gyorsan átvettük a kulcsunkat, majd miután konstráltuk magunkban hogy egy szobábaban vagyunk Danielé mellett fáradtan battyogtunk fel a harmadik emeletre, majd kerestük meg a folyosó végére elhelyezett szobát. Elköszöntünk Danieltől, majd lepakoltuk a cuccainkat a szoba egyik sarkába. Mivel ma még szinte semmi se lesz, a sajtónap pedig holnap kezdődik, boldogan dőltem be a hatalmas franciaágyba, majd nyújtózkodtam el azon.

-Ne lustálkodj, ma ugyanúgy ki kell menni a pályára. - dőlt mellém Charles, arcát egy hatalmas mosoly díszítette.

Arcom nyűglődésem közepette beletemettem a gondosan kihelyezett párnába.

-Csak egy kicsit pihenjüünk. - nyavajogtam barátomnak.

-Rendben, de csak egy kicsit. - szinte láttam, ahogy megforgatja szemeit, így mosolyogni kezdtem. Charles maga felé fordított, így észrevette az arcomon megbúvó mosolyt.

𝙻𝚘𝚗𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 ||𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝙻𝚎𝚌𝚕𝚎𝚛𝚌|| 𝚋𝚎𝚏𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝𝚝✓Where stories live. Discover now