Chapter 7

3.2K 113 1
                                    

CHAPTER 7

Back to BELLA'S P.O.V

Saya gila bayangkah ni ah? I should be mad at that guy Jordan kerana telah meregut kewanitaan saya. Cuma saya masih curious what actually happened hari saya tersesat masuk rumah Jordan. Saya ter-flashback the morning that I left Jordan's house.

-Flashback-

In the lift. Kalah-kalah perempuan oh mulut si Chester ni. Dari saya enter his front door until now membebel saja mulut dia. Sambil saya mendengar Chester masih membebel, suddenly.

BUUUK! Terkejut saya dan Chester. A tall guy just ran into the lift dan terlanggar bahu saya!

"Sorry... sor-" Tu lelaki apologizing.

"Watch it, bro." Chester warning tu lelaki.

Then the guy angkat kepala dia. Ah, ter-lock mata kami. mata ke mata, hati ke hati ke tu? Dubs dubs dubs kencang betul jantung saya berdetak. Dorang boleh dengar kah jantung saya berbunyi ah?

OMG! Sejuk tangan saya, I'm shaking. saya dapat rasa Chester mengusap bahu saya yang si Ji Chang Wook terlanggar. Eh, wait. His name is Jordan. Itu saya boleh teringat! What a memory yang legiut. Macam sikit demi sikit my memory of last night terimbas Kembali. Ouch, my feelings at that moment. Nervous, happy? Suka pula saya ternampak lagi muka si Jordan. Teramat sangat handsome oh dia!

Shit oh! Macam ada yang bergymnastic dalam perut saya. My heart is racing. Macam saya terasa saya baru berlari pecut 100m. Saya teringat lagi yang tadi pagi saya kiss bibir dia masa dia tidur. Terpanas muka saya rasa. Alamak, I'm blushing. Then mata saya tersilap landing di bibir dia, terkering bibir saya rasa and automatic saya terhisap bibir saya mahu kasi hilang tu rasa kering di bibir. Buzzing ber-zzz ni telinga saya.

Uh. Chester masih membebel. Tapi saya masih juga dapat menjawab dia. Then saya dengar suara Jordan yang handsome tu saying "Ugh" that sound pun so sexy to me. Bukan AHHH kah tu sepatutnya, Jordan?

Ugh, BELLA. STOP IT! We parted at the basement carpark, berlainan haluan menuju ke kereta masing-masing. Sempat lagi saya menoleh belakang curi-curi memandang ke arah Jordan, tersama pandangan mata kami! OMG, Shit! Did he just wink at me? Dia mengenyitkan mata, punya hot.

Bila saya tersedar balik, saya terdengar suara si Chester masih membebel.

"What's with that freak?" Si Chester marah-marah. Freak. Hehehe.

"Cute kan dia?" Alamak me.

Did I just say that to my brother? After what happened last night, memabukkan diri selepas kecewa dan menghilangkan virgin saya dengan lelaki yang tidak saya kenal.

Astaga, Bells, Apa sudah jadi sama kau ni?

"Ssshhh! Kau pun freak! Perempuan sot!" Ya, kan, sot sudah saya.

Saya menunduk berjalan ke kereta Chester sambil tersenyum-senyum sendiri.

When can I see him again?

-End of flashback-

***

JORDAN'S P.O.V

So the days came and go. Hari berganti hari, hampir 3 minggu sudah sejak peristiwa pahit dan manis bersama Bella, walau hanya seketika. Uisshh macam bersketsa juga saya ni.

Hari-hari masa saya mahu head to work, saya menanti dalam lift, mana tahu Bella muncul. Ada masa kalau saya tidak penat dan tidak terlalu lewat sudah tu masa, saya akan singgah Bar-M dan duduk di hujung-hujung, sudut yang tiada orang nampak. Saya minum 2, 3 set beer and hoping saya dapat menatap wajah Bella. But nothing juga. Beginilah kehidupan orang single.

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now