Chapter 53

2.3K 109 8
                                    

CHAPTER 53

Back to BELLA'S P.O.V

I never expected this to happen. I never expected Jordan is in KK. And my brothers knew about it?! Sangat kejam kamu Sydney, Holland, Chester. London tahu jugakah? Mom and Dad? Shawn? Shawn tahukah? Saya jadi bingung, jadi gila fikiran saya!

NO! I looked up, Jordan melangkah perlahan-lahan turun dari the mini stage. NO!

Saya berdiri, Shawn tried to hold on to my hands, saya menepis tangan Shawn and ran off. Saya berlari menuju masuk ke rumah. I run as fast as I can and cried so hard. Saya tidak peduli sudah semua tetamu tengok saya, berbisik-bisik. Saya tidak peduli sudah parents saya and family Shawn malu yang saya lari.

"BELLA!" That voice! Why Jordan why?! "BELLA!" Shawn lagi teriak panggil saya.

I heard footsteps running behind me, mengejar saya. I continued to run upstairs to my room. I slammed the door shut, tapi pintu saya tidak tertutup, something blocked my door. Someone blocked my door, pantas Jordan meluru masuk. Shawn menyusul selang beberapa saat.

"Bella." Jordan whispered softly. "Please."

"Go away! Go away!" I cried in tears. All the pain that I've been withholding for so long.

"Jordy, you heard Bella." Shawn bersuara.

Oh God, Shawn! You shouldn't have said anything! I know Jordan's temper when I look into his eyes, it reminded me of the day he beat up Farish.

"Jordan, no." I whispered. No, baby, don't. Because I know what's coming next. Memarak mata Jordan bila dia dengar what Shawn said. Jordan pusing to face Shawn.

"You say that again!" Jordan said in a low voice. Berdebar jantung saya! Jordan tolak Shawn.

BUUUK! Satu tumbukan landing di muka Shawn dan dia terjatuh on his back. I can see blood oozing out of Shawn's mouth.

Jordan di atas Shawn. BUUUK! 2nd tumbukan landing lagi di muka Shawn... Shawn tried to get up but Jordan was stronger ontop of him...

"Jordan! No!" Saya menjerit dalam tangisan. "BAE! Don't! Please, BAE!"

"Saya dalam kesengsaraan Shawn!" Jordan teriak sambil grip collar Shawn dengan kedua-dua tangan dia. "And what did you do?!"

"Jordy" Lemah suara Shawn akibat dari tumbukan padu dari Jordan. "You were gone."

BUUUK! 3rd tumbukan hinggap di muka Shawn. He's trying hard to breathe.

"So that gives you the right to propose to Bella? To my woman?!" Jordan cried in anger.

"She's no longer your woman the day you left her Jordan!" Shawn membentak. Berani betul dia berlawan mulut dengan Jordan yang memanas tu.

"I considered you as a brother, Shawn!" Jordan tumbuk lagi muka Shawn for the 4th time!

"Bae! Jordan, no! Let him go!" Saya teriak. "You're going to kill him! SYDNEY! CHESTER!"

Saya screamed for my brothers! I'm so damn afraid now! Saya memeluk Jordan dari belakang to stop him from hitting Shawn. I hugged Jordan and sobbed.

"Let him go, baby, please." Saya boleh nampak mata Shawn yang terkecil sudah sebelah kena tumbuk jadi terbesar sikit. Maybe dia terkejut saya panggil Jordan baby and bae. Uh, saya pun terkejut, but it's reflex. That's what I always call Jordan.

Jordan tried to stand, so saya pun berdiri. Saya memeluk pinggang Jordan dari belakang just in case dia mahu tumbuk lagi Shawn. Sengsara sudah muka Shawn. And my brothers? No where to be seen!

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now