Chapter 19

2.9K 125 6
                                    

CHAPTER 19

BELLA'S P.O.V

Punya sedap saya tidur. Wait. Saya mimpikah Jordan kissed me and slept hugging me? Did he just confess his love to me? OMG! Sabar engkau wahai hati.

Saya berpusing di atas katil saya, where's Jordan? Okay, that was actually just a dream? Kecewanya saya rasa dalam hati, terus saya rasa macam mahu menangis. Saya mahu hantak-hantak kaki saya gara-gara merajuk. Sudahlah yesterday langsung dia tiada datang tengok saya. Isn't he supposed to be my doctor? My boyfriend -doctor? iisshh gete oh fikiran kau, Bella!

Baru saya sedar yang Nurse Kayla sedang sibuk berdiri menyediakan ubat-ubatan saya. Concentrate betul bah dia buat kerja.

"Nurse?" Saya panggil dia, memuncung lagi tu mulut saya.

"Yes, Miss Ireland?" Dia tersenyum. Asal dia tengok saya mesti dia senyum.

"Just call me Bella. I want to go to the toilet kejap." Lantas Nurse Kayla tolong saya turun dari katil perlahan-lahan,

"Okay, Miss Bella, I bantu hang ye?" Comel bah ni nurse bercakap. Dia buka tube-tube di tangan saya. Sama juga mahu tukar baru drip saya semua.

"Thanks, Nurse. I can walk." Saya bilang. Sambil saya mahu membuang air kecil, saya mahu tengok muka saya di cermin.

Dalam tandas, saya meneliti muka saya di cermin. Dahi saya ada bekas-bekas scratches, muka saya masih ada lebam-lebam. Betul lah juga kan macam nangka si Chester bilang. Erk, malunya saya!

So selama beberapa hari ni Jordan nampak muka saya beginikah? OMG! Bagus tu lantai telan saja saya hidup-hidup. Rambut saya yang ikal ni ada macam penyapu, ada juga macam dawai sudah saya rasa. Selepas saya keluar dari tandas, saya ternampak jam dinding, 2.13am. Wah, saya rasa punya lama saya tertidur. Saya ingat pagi sudahlah ni kunun.

"Oh, ya, nurse." Saya menegur lagi Nurse Kayla.

"Ye, Miss Bella?" Dia tanya, focus dia masih sibuk dengan tugasan ubat-ubatan dia.

"Do you know where's my handphone?" Baru saya teringat pasal handphone saya.

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now