Chapter 29

3.3K 131 14
                                    

CHAPTER 29

JORDAN'S P.O.V

Ah, so that's how we spent the whole day. Four rounds of hard love making and I never can get enough of Bella. Ini hari dan besok saya ambil offday, banyak lagi my offdays pending macam tiga bulan sudah saya tidak ambil off, Shawn will be covering me these two days.

Selepas set ke-empat, we lie down on my bed side by side facing each other.

"No touching." Bella bilang.

"Bad oh you, baby." Muncung mulut saya. Adakah saya tidak boleh ramas-ramas tete, picit- picit pantat dia? Ini tidak adil!

"I'm hungry bah, let's go makan." Dia bilang.

"I'll cook for you." Saya balas sambil tersenyum. Wah, manisnya muka Bella, terus kegembiraan dia. "What you want? Maggie Kari, Maggie Laksa, Mi Sedap?" Saya tanya.

Hahaha! Hilang terus senyuman dia, ternaik bibir kanan dia dengan expression yang so unhappy.

"Are you serious?" Dia tanya dengan mata membulat.

"Serious lah bah." Saya kasi main-main lagi dia.

"Bah. Sanggup I makan Maggie, if you give me my phone now." Dia balas.

"It's under your pillow, baby." Saya masih saya tersenyum-senyum ni. Nah, terpaksalah Bella akun makan Maggie. Hahahaha!

Monyok lagi muka dia. Aik? Tidak happy to get her phone back? Tapi dia ubah topic, bukan lagi pasal Maggie, but berkait juga sama handphone.

"Why did you take my phone?" Dia tanya, bersambung tu kudou dia yang tebal.

"Because you never gave me your number." Well, yang betul. Macam mana lagi cara saya mahu dapat Bella kan?

"You never ask." Dia bilang. Ah, ya kan. Itupun betul juga.

"I did." Saya balas, baru saya tiba-tiba teringat bah saya minta number Bella dari IG.

"When?" Dia tanya kehairanan.

"Try you check your IG." Saya bilang.

"HAH?" Dia menutup dia terlopong luas, terbulat mata Bella. "IG? Instagram?"

"Ya, bah. Instagram." Saya jawab selamba. "But you're never online."

"BAE!" Bella menjerit.

Okay, so actually start dari sini Bella started to call me BAE. Saya ada tanya juga dia why BAE. Macam Korean Bae, but Bella said it's a short for baby and babe. It's just baby without a 'by' and babe without 'be' like BA-BY. Take the BA add an E. Hahahaha! Pandai oh ni lawyer! Maka cover-cover dia tu terlampau minat korea-korea. Kan dia panggil saya Ji Chang Wook masa 1st time di condo saya?

"WHAT?" Saya tanya balik bah tu.

"Mom and dad follow me on Instagram!" Dia bilang. Mata saya pun terus terbulat. "Did you comment on any of my pictures?"

Saya buat muka innocent tapi tidak menjawab, tidak juga saya tengok mata dia.

"Jordan!" Erk.

"One only bah." Saya mengaku, langsung dia memejamkan mata seakan menahan sabar.

"Okay." Dia bisik macam she's actually saying it to herself. "calm your tits down, Bells."

"Yes, it's okay." Saya bisik balik.

"No, it's not okay." Macam mahu menangis pula muka Bella.

"We'll take this official, sweetheart." Saya bilang, memujuk.

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now