Chapter 43

2.6K 113 0
                                    

CHAPTER 43

BELLA'S P.O.V

Padan kan muka dia? Jordan, Jordan. You should know you're dealing with a bunch of lawyers. Vengeance is in our blood. Lain kali kalau tidak mahu dibalas dendam, jangan buat begitu, bro. Hahahaha!

That night bila saya balik rumah dengan muka yang bahagia, rupanya masih ada Lilia di rumah.... Kami berpeluk ketat-ketat.

"Belles." Lilia bersuara. "How's everything? Your parents and London were here this morning."

"Holland di ICU sudah, he survived." Saya senyum teringat Jordan saved Holland. "And daddy pun okay already."

"Hah?" Lilia terkejut. "What do you mean daddy pun ok? What happened to your dad?"

Astaga, Lilia tidak tahu pula kan? But malam sudah ni. Where's Sydney dorang ah?

"Dad had a minor heart attack nampak keadaan Holland." Saya explained, terbulat mata Lilia, she covered her mouth as a reflex dari kekejutan. "But dad is okay also." Saya tersenyum lagi teringat Jordan saved dad. "Ahhh." Saya menghela nafas sambil tersenyum.

"Okay, what's with that smile?" Blur muka Lilia.

"Nothing." Saya senyum, melamun lagi sekejap.

"In love lah tu sangat." Lilia mengusik saya.

"Hmmm." Saya masih tersenyum-senyum. "Where's Jojie? Sydney dorang belum balik kah?"

"Jojie sleeping already, later I carry her to Sydney's room. I sleep with her." Lilia bilang.

"You sure?" Saya tanya. "You don't mind? Pandai merengek nanti cari the mummy an daddy." "Of course not, I love Jojie." Lilia senyum. "Boleh juga saya sama Sydney training ada anak."

'O' mulut saya. Oh wow, Lilia. Saya imagine that would be something I would say, not Lilia. Hahahaha! You go girl! Baru saya mahu melangkah naik atas, Whatsapp saya vibrated. It's Sydney.

Sydney: Belle, tell Lia, Me and London sleeping di hospital tonite

Sydney: I called Lia but no answer. Chester pulang rest, tomorrow Chester lagi punya turn

Me: Bah, okay

Sydney: Help to bring stuffs for Thania, baju and her toiletries

Me: Okay

Sydney: Tell Lilia, I love her

Me: Itu kau bagitahu sendiri

Sydney: Dia tidak tengok Whatsapp dia bah. Btw, I've finished off your ex boyfriend

Huh?! Farish? SYDNEY!

Me: What do you mean you finished off?

Me: SYDNEY!

Me: SYDNEY! JANGAN KAU MACAM PANTAT SANA

Me: KAU KASI BLUE TICK SAJA SAYA!! Me: SYDNEY!

Tidak gunalah bah juga, saya call pun dia sengaja tidak jawab. Saya call Chester pun tidak jawab. Mana saya berani call London. Pukitai bah si Sydney ni. Malas saya, terus saya melangkah naik atas to my room.

"Bells." Lilia menyapa saya. Aiks! Saya terlupa bah pasal Lilia. "Wh-"

"Oh sorry-sorry, Lia. Sydney bah that dia bilang he's sleeping in the hospital tonight." Saya bilang. "Go lah look at your handphone bah, balik-balik Sydney call and whatsapp you that."

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now