Chapter 41

2.5K 109 12
                                    

CHAPTER 41

SYDNEY'S P.O.V

Back to the moment when I've got Holland's shooter's information from Ronald.

"Yes." DUBS terus jantung saya. YES! "The black Audi, plat number WWW4004 is registered under the name of Farahmeera Khan Fardinmeer Khan. CCTV recordings zoomed the plat number and 2 men in the Audi."

"Farahmeera Khan Fardinmeer Khan." Saya menyebut tu nama. "Farishmeer Khan Fardinmeer Khan." Hurmmm! Seems like Fuckermeer's sister. But the two men in the Audi? Who are they?

"Yes, boss Syd." Ronald bilang, confirming the names.

"Call Inspector Harris." Saya instructed Ronald. "Get him to arrest Farahmeera Khan." "Farishmeer Khan, boss?" Dia tanya. I smiled an evil smile.

"He's mine." Saja saya bilang. Ronald fahamlah tu maksud saya.

Saya membuka langkah besar dan berjalan dengan selaju-lajunya, seakan hampir berlari balik ke arah café di mana mom and adik-beradik saya masih lagi sedang menjamah makanan dorang.

"Chest bayarlah dulu the food." Chester ni masih ada separuh lagi makanan dia!

"Cepat juga. Lek bah." Masih lagi dia siok makan macam gete. "Bukan kita dapat masuk tengok dad pun, and we need to give Thania some space with Holland."

"We have somewhere to go." Saya bilang, hilang sekejap senyuman saya.

London terus looked up at me.

"Where kunun?"

"Visit Fuckermeerkhan." Saya jawab dengan senyuman sinis.

Then my brothers start acting like the way they should be. Good boys!

***

Saya, London and Chester bergegas ke ruangan parking kereta.

"Who's car?" London tanya.

"Chester's." Saya jawab.

"Why?" Chester tanya. Aiyah, ni Chester ah, he's always with his whys.

"Because I'm driving Holland's lambor too obvious." Pandai kan saya.

"Jadi kalau kita bunuh si Fuckermeer kereta saya yang kedapatan macam mana?" Chester tanya tapi dia senyum-senyum. Macam siok pula di fikiran dia killing Fuckermeer.

"Jadi? Tidakkan kita mahu naik Grab?" I asked sarcastically.

"Tanye je, takkan nak marah kot?" Chester, saya tumbuklah kau tidak lama ni tahu. Geli bah saya dengar kau bercakap gitu sama saya.

Chester unlocked his car, Ferrari 488 GT. Boleh tahan Chester dan Holland ni kalau pasal gila kereta. Dorang dua lah nombor satu.

"Kasi turun bah." London bilang sambil tengok saya.

"Tekan saja button dia sana untuk slide tu seat." Si Chester cakap sama saya.

"Kenapa juga bah kau mahu beli kereta dua pintu saja ni?" London bilang with an irritated voice "2x5 saja sama Holland."

"At least kereta saya kamurang boleh duduk di belakang lagi." Chester rolled his eyes. "Kalau Lambor Holland, berduduklah kamurang atas paha each other!" Ketawa terbahak-bahak dia sendiri bah.

Not funny. Tapi betul juga, sama juga kami tidak boleh guna kereta Holland, two-seater saja.

"Dei, kalau kereta Holland sayalah yang drive. Kau lah duduk atas paha babang Don." Hahahaha! saya rasa lucu. Chester jeling saya.

I Need A DoctorWhere stories live. Discover now