Nesretna Obožavateljica

825 28 0
                                    

Mario i Ivana šetali su pokraj Save kad je Mariu prišla nepoznata djevojka.

O: mogu molim te dobiti autogram?

Mario: da naravno!

O : hvala najbolji si.

Ivana: zašto je ta cura tebe tražila autogram.

Mario: nemoj sad misliti da sam umišljen, ali pa znas da sam nogometas.

Ivana : štaaaa?? Kakav nogometaš??

Mario: Zagreb  pa znaš

Ivana: kakav Dinamo,o čemu ti pričaš

Mario: da igram za Dinamo skoro već godinu dana, šta stvarno nisi znala??

Ivana: ne pa odakle da znam. Ti si meni cijelo vrijeme lagao. Kakav ti problem imaš.

Mario: ali ja sam mislio da ti već znas.

Ivana: što sam drugo i trebala očekivati od tebe, umišljeni gradski dečko kojim misli da može imati koga poželi.

Mario: Ivana smiri se što to govoriš...

Ivana: ne obracaj mi se više nikada. Sigurno ne mislim biti tvoja igračka.

Mario: sve si pogrešno shvatila, jel me možeš barem poslušat ??

Ivana: ne mislim više gubiti vrijeme na tebe. Okrenula mu je leđa i krenula prema stanici.

Mario: Ivanaaa stanii, daj čekajjj... no uzalud. Mario je sjeo na klupu.

----------Mario-------

Mario: ja uopce ne kužim što se sad dogodilo. Kako nije znala tko sam ja, neznam pa valjda ima televizor u kući. Baš mi se svidjela, ooo Ivana Ivana, ali nema veze ja cu ponovno pokušati koliko god velik zid ti gradila oko sebe ja cu preko njega graditi mostove.

Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!Where stories live. Discover now