LET'S GET WILD

607 18 0
                                    

Idući dan bila je djevojačka, a i momačka. Ivana i Marija su cijeli dan provjeravale catering, cvijeće, salu. Sve je izgledalo spremno za preksutra. Luka im je pomagao u svemu. Želio je malo obići Zagreb, Ivana nikako nije mogla pa je otišao s Davidom. Ivana je šminkala Mateju. Napravile su frizure i našminkale se. Netko je kucao na vrata.

Ivana: idem ja čekaj

Mateja: još bolje

Ivana je otvorila vrata

Mario: bok

Ivana: bok

Mario: zovi Davida molim te

Ivana: nije tu

Mateja je čula njegov glas

Mateja: nije tu, ali dolazi još malo. Sjedni nećeš se sad vraćati

Mario: ajd dobro

Ivana je odšetala do sobe

Mateja: di vi idete danas

Mario: ma nemam pojma. Zato sam i došao, svi bi različito

Mateja: tako smo i mi, ali eto imam Ivanu

Mateja se krenula obući, Ivana je bila gladna. Kod njih su dnevna i kuhinja spojene. Nije nikako mogla izbjeći Marija. Pregrizla je jezik i ušla u kuhinju. Mario ju je samo pogledao i spustio pogled, a ona je produžila do kuhinje. Pravila si je sendvič.

Ivana: hoćeš ti nešto jesti

Mario: netreba

Morala je nažalost pitati iz pristojnosti. Nije to bilo to više između njih. Kao da su oboje krenuli dalje i to daleko. Jedino što su si mogli reći bilo je bok. Dok je jela proizvela je nekakav čudan zvuk u ustima od žvakanja. Mario se nasmiješio, ali je i dalje gledao u mobitel. Ivana nije mogla izdržati, počela se smijati pa i Mario, ali i dalje su šutjeli. Osjećala je kao da je sada otopila malo leda između njih dvoje. Brzo je spremila stol i pobjegla u sobu.

Opet je upala u tu kolotečinu s Mariom. Imala je na umu obući plavu haljinu običnu onako, ali ipak ne. Zašto ga nebi malo pravila ljubomornim. Uzela je svoju superusku crnu haljinu sa srcolikim izrezom bez naramenica. U njoj je bila prezgodna. Obukla je zlatne sandale. Oko vrata je stavila veliku zelenu ogrlicu i par narukvica na ruku. Kosa joj je bila kovrčava onako prirodno sjajna i lijepa. Bilo je ljeto nije joj trebala nikakva jakna. Uzela je i zelenu torbicu. Sva zgodna i važna prošetala je pored Marija kao manekenka. Mario ju je jedan pogled bio dovoljan da se sjeti svih njihovih zajedničkih izlazaka i svih smiješnih trenutaka kada je hodala bosa poslije izlaska. Mateja još nije bila spremna. Ivana je sjela nasuprot njega prekrižila je noge i popravljala frizuru. Mario je gledao u nju kao da je htio nešto reći i taman tako izgleda, a on zašuti. Ivana je baš htjela pričati s njim, ali nije na njoj red da išta kaže prva. Naposljetku došla je i Mateja. Oko svoje haljine nosila je lentu na kojoj je pisalo bride. Ustale su se,  stigao je David.

David: vidi ljepotica hahahha

Ivana: jel nas Luka čeka

David: da požurite hajde

Mateja: pamet u glavu Davide

David: joj da hahahha ne brini ti ništa. Tu je moj kum

Mario: da da hahhah.

David: evo Luka mi šalje poruku čeka vas

Mario: ( šta on ima njih bilo gdje  voziti. Kakav klošar. Sigurno mu se sviđa Ivana, samo naravno drugi to ne vide. Mrzim takve dvolične budale. Još on navečer ide s nama. Samo da ovo prođe što prije. )

Mateja i Ivana su se spustile dolje. Luka ih je odvezao i pozdravio. Mario se spremao kod kuće. Svi su se dogovorili da će otići u klub u kojem su i cure.

Mario je obukao svoju crnu košulju, Ivaninu najdražu. Stajao je pred svojim satovima. Gledao je u onaj od Ivane. Da ga uzme il ne? A kao da će ona i primjetiti. Uzeo ga je. Zavrnio je rukave košulje. Stavio je svoj najbolji parfem. Ušao je u svoj auto. Pokupio je još neke prijatelje. Stigli su u klub.

Mateja i Ivana su plesale, kada je pored njih prošao Mario pa Luka i onda David. Sve su stajale začuđeno, a onda se vratile plesanju. Ivana se već umorila. Sjela za stol. Šok, šok, šok. Mario pleše sa Sanjom. Jel ona to dobro vidi. Pogledala je još jednom, on i Sanja su i dalje plesali. Jel mora on to njoj baš sad raditi. Zar ne može biti bar malo sretna. Uzela je jedno piće pa drugo i treće. Onda je stala plesati s nekim dečkom. Mario nije ni obraćao pažnju na nju. Bar je tako izgledalo. Opet je sjela. Jedno piće pa drugo i treće. Već je bilo previše za nju. Uzela je još jedno i gotovo. Morala je povraćati. Otrčala je kraj Marija zapela je za njegovo rame. Teturala je kao pijanac. Mario je krenuo za njom. Ispovraćala se u wc-u. Sjedila je na podu. Mario ju je čekao pred vratima, ali nije izlazila. Ušao je unutra. Ona je sjedila na podu i smijala se.

Mario: ti si pijana

Ivana: ma nee

Mario: ajde vodim te kući

Ivana: nejdem ja nigdje s tobom

Mario: ne budi tvrdoglava

Ivana: ostavi me na miru

Luka je ušao u wc i on je primjetio Ivanu.

Luka: Ivana što je ovo

Ivana: eeejj

Okrenuo se prema Mariu

Luka: ti si kriv za ovo

Mario: molim??

Luka: Ivana idemo kući

Mario: nejdeš ti nigdje s njom.

Spustio se do Ivane, a onda ju uzeo u naručje. Stavio ju je u auto i krenuo.


Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!Where stories live. Discover now