POVRATAK

785 25 0
                                    

Ne vjerujem da mi ovo radi dvaput. Mislila sam da je drugaciji od drugih. Rasplakala se iako nije htjela. Slušala je samo tužne pjesme. Bilo je gore nego prvi put.

Marija: Ivana! Ivana!!!

Ivana: da

Marija: nejedes nista,hoces ti meni rec sta se dogodilo??

Ivana: nisam gladna.

Marija: ti si poludila majke mi.

Ivana: izađi molim te.

Marija: zasto moras biti tako tvrdoglava, ne zelis prihvacati niciju pomoc. Tu su bile sve tvoje prijateljice, a ti nista.

Ivana: jesi gotova?

Marija je izasla i zalupila vratima.

Ujutro Ivana je sišla , a u kući je bila buka. Mama joj je vikala: Ivana sredi se, sestra ti se udaje.

Ivana: (šok i nevjerica) štaaa???

Za Ivana?

Marija: pa za koga drugog budalice hah. Jucer me zaprosom

Ivan: nebi ni cestitala.

Ivana: oprosti molim te, sve najbolje vam želim. Ajme pa sestra mi se udaje.

Ivan je bio Marijin dugogodisnji decko iz SB. Ivana ga je poznavala, ali kratko. Marija je bila tradicionalna i nije ga nikada dovodila kući. Ana je plakala od sreće.

Marija: pa kumo kad cemo planirati???

Ivana: kuma,ja ???

Marija: pa tko drugiiii haha.

Ivana: ajoj volim te sekice.

Marija: zelimo se vjencati za tri mjeseca. Jer Ivana ovo ti pokusavam vec duže reć, ali Ivan je dobio dobar posao i čim se vjenčamo selimo u Njemačku.

Ivana: Njemačku??

Marija: Ivana, ovdje ne mozemo biti sretni on nema posao,a nemam ni ja. Tamo se nadam da cemo uspjeti.

Ivana:  ( sa suzom u oku) ako ćeš ti biti sretna, može te odvesti i u Australiju.

Marija: vidi sta si napravila sada obje plačemo.

Ivana: kada ću ako neću sad,pa sestro udajes se.

Marija: sve mi je jos tako nestvarno.

Ivana: znam da ste savršeni,vidi se koliko te voli.

Tri mjeseca poslije....

Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!Where stories live. Discover now