PONOVNO NA POČETKU.

755 24 0
                                    

Mario: hoćeš mi molim te dopustiti da ti pomognem.

Ivana: ne hvala, sta ti uopce radis na svadbi moje sestre.

Mario: Ivan je moj bratić. Normalno da sam došao.

Ivana: nemoj misliti da sam zaboravila na onaj bezobrazni poljubac.

Mario: pa zar nam nije ljepše kad smo zajedno.

Ivana: šta ti očekuješ od mene. Otišao si i nisi se vise javljao. Isplakala sam ocean suza. Slomio si mi srce. Ne želim više nikada ništa s tobom.

Mario: Ne mogu ti reći što se dogodilo. Jednostavno ne mogu.

Ivana: i ja se sad trebam vratiti tebi i praviti se da smo ponovno na početku.

Mario: pa zar ništa ne osjećas.

Ivana: da samo znas kakvi su moji osjećaji prema tebi. Ali uzalud ti sve.

Mario: ja ne želim biti bez tebe.

Ivana: onda tebi ovih šest mjeseci nije bilo ništa.

Mario: svaki dan sam mislio na tebe. Znao sam sto ti radim. Kriv sam za sve,al Ivana trebam te.

Ivana: naučiti ćeš ti bez mene.

Mario: ti si bila jedina koja je htjela mene zbog mene, a ne zbog moga novca.

Ivana: sve sto si rekao je istina, ali nije bitno. Mozemo se molim te vratiti. Sigurno se pitaju gdje sam.

Mario: nemoj još ići, želim ti toliko toga reći.

Ivana: ja tebi ne mogu biti prijateljica, a djevojka ti ne zelim biti.

Mario: ja tebe necu ostaviti bez borbe.

Ponovno na zabavi...

Eva: Ivana di si ti bila.

Ivana: joj nepitaj ništa.

Do kraja noći Ivana se ponovno super zabavljala, ali nerijetko pogled joj je skretao na Maria koji nije skidao pogleda s nje.

Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!Where stories live. Discover now