Ivana je na fakultetu cijelo vrijeme razmišljala o Mariu. Dojmila ju se njegova dragost. U torbi je drzala buketić što je dobila od njega.
Ivana : ( Ivana,budalo sto ti se događa. Nećes valjda misliti na dečke. Nisu ti bili potrebni nikada pa ni sad.
Vratila se kući sva zamišljena što je naravno primjetila i njena sestra Marija.
Marija: no, pa što se dogodilo?
Ivana: smijat ćeš se nemogu ti reći.
Marija: sad ćeš mi reći zanima me.
Ivana: pa dobro, upoznala sam nekog dečka. Nismo najbolje počeli ,ali čini mi se drag. Zapravo bilo je preglupo ni ne želim spominjat.
Marija: Ivana jesi se ti to zaljubila ???
Ivana: bolje da ti ni nisam rekla kozo.
Ivana :( nema šanse da saznam gdje živi i tko je zapravo on. Jaoo kako se glupo ponasam.
Otisla je spavati al zacudo sanjala je njega. Nije joj silazio s pameti kao da su bili povezani necim posebnim.
Za dva mjeseca Ivana je potpuno zaboravila na Maria. Nije uopce više razmisljala o njemu.
Toga dana Ivana je morala k doktoru imala je problema s koljenom. Jos kao mala pala je sa stepenica i ozlijedila koljeno.
Ivana: ( koliko ovo moze biti naporno, čekam već dva sata). Cijelo vrijeme je gledala u isti plakat na vratima. Dva mjesta pokraj nje upravo je sjeo mladić. U rukama je držao mobitel i dosađivao se. Ivana se okrenula prema njemu i brzo okrenula nazad.
Ivana: (ajme, pa to je Mario , ne mogu vjerovati. Nema šanse da se ja njemu prva javim. I tako je doktor prozvao Ivanu, imenom i prezimenom. Mario je podigao pogled i blago se nasmiješio kada je vidio tko je to.
--------------------------------- Mario part----
Mario: sigurno je pomislila da ju nisam vidio. Sad joj bar znam ime i prezime.
------- Ivana
Ivana: (izlazi iz ordinacije, ne obraćajući pažnju na Maria).
Mario: nebi me ni pozdravila, znaći tako.
Ivana: bok! (Odhoda brzo)
Mario; jesmo mi posvađani.
Ivana: ne! ( nastavi hodati)
Mario: pa gdje bježiš onda . Sada sam zbog tebe izgubio mjesto.
Ivana: ( osmijeh joj se razvukao).
Mario : sad si me povrijedila samo da znas.
Ivana : jel ti izgledam kao da me briga???
Mario: daj šta si takva hahahhaha, možemo na kavu ako želiš ?
Ivana: ( pogledava na sat ) ah valjda možemo. Zar ti nemoraš kod doktora?
Mario: moze on i pričekati hahaha.
YOU ARE READING
Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!
RomancePriča o slučajnim događajima slavonke Ivane. Oni nije ni znala tko je MM ali igrom slucaja zavrsili su kako jesu , sto cete naravno saznati citajuci dijelove moje priče o pravoj i uzajamnoj ljubavi dvoje ljudi. Pusssa.