Ivana je odlučila da nikada više nikome neće dopustiti da joj napravi on što je on njoj. Svake noći ga je proklinjala,ali je shvatila da zbog njega nece i ne zeli ostati tužna zauvijek.
Marija: idemo danas malo u šoping.
Ivana: daj molim te, s čim to.
Marija: ne želim da više odlaziš na faks u staroj odjeći . Jer imamo dovoljno. Ne valja biti ni previse skroman.
Ivana: ne moras me vise nagovarat, idemo ajde.
U Osijeku...
Marija: znas da reprezentacija igra danas u Osijeku.
Ivana: da i,ne izazivaj.
Marija: idemo malo prosetat do centra nismo dugo bile.
Ivana: imamo jos sat vremena.
Marija: ajme Ivannaaaa pogledaj tko je tamooo. Cijela reprezentacijaaaaa.
Ivana: ( o nee ) daj idemo neda mi se sad tu prolazit.
Marija: sta mislis da cu propustiti slikati se s Srnom. Sanjaj.
Ivana je pokušavala ne pogledati ,ali je znala da je Mario tu negdje. Podigla je pogled, a on se sve vise priblizavao. Da,ali priblizavao se drugoj djevojci da se slikaju. Ponovno je spustila pogled.
Ivana: ( zašto se uopće nadam, zaboravio me je dva dana poslije, sigurno već ima drugu. )
Marija: evo me,vratila sam se. Da samo znas kako je dobarr. Mmmm rastopila sam se. Haha
Marija: jao da mama je htjela da joj donesemo mlijeko ovdje je navodno povoljnije. Cekaj me idem ja.
Ivana: ne pusti mene,uzivaj u pogledu brzo cu.
Odšetala je do trgovine par metara dalje. Tražila je to mlijeko. Bilo je na najnižoj polici. Ustala se, a on je stojao pred njom.
Mario: O Ivana to si ti. Pa što ima??
Ivana: zar nemaš nimalo srama?? Makni se molim te ne zelim nikakve scene.
Mario: o cemu ti govoris??
Ivana: mogu proć molim te??
Htjela je proć,ali on ju je spriječio svojim tijelom.
Mario: znala si me ostaviti onako bez pozdrava, a sada me neces ni pogledati u oči. Nisam znao da si takva.
Ivana: kako se usuđuješ??? Seljačino neodgojena.
Odgurnila ga je svojom rukom,brzo platila i izletila iz trgovine. Marija idemo brzo nezanima me.
Marija: oke,oke sta si ljuta.
YOU ARE READING
Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!
RomancePriča o slučajnim događajima slavonke Ivane. Oni nije ni znala tko je MM ali igrom slucaja zavrsili su kako jesu , sto cete naravno saznati citajuci dijelove moje priče o pravoj i uzajamnoj ljubavi dvoje ljudi. Pusssa.