Ivani zvoni mobitel
" hej Mario je mozemo se naci danas "
" moze oko 6 "
" vidimo se "
Eva: tko je to bio
Ivana: samo jedan prijatelj
Eva: sta si stvarno mislila da mozes meni lagati ??? Kao da ti nevidim po smiješku.
Ivana: pa drag je i sve to, ali ne poznajem ga dovoljno. Danas ćemo se naći
Eva: i što ćeš obući imaš još samo dva sata pa što je tebi.
Ivana: idemo samo u kafić ne u kazaliste.
Eva: sad razmisljam sto ces obuci, a ti bjezi na tuusiranje
Ivana: oke Eva, oke ( sta je njoj hahha)
Eva je u njenoj sobi priredila dvije modne kombinacije koju su Ivanu samo nasmijale. Prva je bila haljina od bake koju ima samo kao uspomenu, a druga ne bolje da ne spominje. Na kraju je obukla svoje jedine novije traperice i majicu dugih rukava sa debelom vestom. Izgledala je i vise nego slatko. Nažalost prva je stigla u kafić.
Ivana: ( kako cu se osramotiti kad dode.)
Mario: što ti tu već radiš, zar ono nije običaj da cure kasne pola sata.
Ivana: pa si ti zato odlučio zakasniti. A ja ti nisam kao ostale cure. U to si se valjda uvjerio.
Mario: vidi ti nju što je svadljiva,ali neka sviđaš mi se takva.
Ivana: ( ja se njemu sviđam awww)
I zašto si želio da se nađemo.
Mario:nismo se dugo vidjeli, zar ti nije lijepo samnom.
Ivana: nisi li me zvao na sok ??
Mario: da naravno sto ces popiti ?
Ivana: a, ne neces mi ti placati.
Mario: ( rukom je pozvao konobara)
Ivana: ( posegnila je za novcanikom i shvatila kako nece imati dovoljno za kartu ako išta naruči.) Pogledaj kako je divan dan zašto nebismo prošetali. Mario je odmah shvatio da Ivana očito ne može platiti pa kako bi što bolje prikrio da ne zna što se događa rekao je konobaru da ni on ne želi ništa.
YOU ARE READING
Kako mi je Mario Mandzukic promijenio zivot!
RomancePriča o slučajnim događajima slavonke Ivane. Oni nije ni znala tko je MM ali igrom slucaja zavrsili su kako jesu , sto cete naravno saznati citajuci dijelove moje priče o pravoj i uzajamnoj ljubavi dvoje ljudi. Pusssa.