15

582 50 16
                                    

Dziewczyna zatrzymała się tuż przed bramą do ogromnego, szklanego budynku. Na nosie miała sporej wielkości okulary w czarnej oprawce, a w jednej z dłoni trzymała książkę, którą jeszcze przed chwilą czytała. Głęboko odetchnęła zanim przekroczyła bramę szkoły.
Była zdenerwowana. I to nawet bardzo. Czuła się niepewnie, idąc po takim czasie do szkoły. Poprawiając wiecznie zsuwającą się torbę, przeszła połowę drogi do wejścia. Pogrążona w lekturze, starała się nie myśleć o przykrych wspomnieniach. 

- Aiko-chan! Tutaj jestem!- usłyszała znajomy głos.

Na całe szczęście nie była sama.

Izuku machał do niej stojąc tuż przed wejściem do szkoły. Widząc go, uśmiechnęła się i podbiegła do niego. 

- Witaj Izuku. Przepraszam za spóźnienie, po drodze było jakieś zamieszanie i trochę dłużej mi zeszło dotarcie tu.

- Nic nie szkodzi, lepiej się pośpieszmy bo jeszcze się spóźnimy.

Po tym obydwoje ruszyli w dosyć szybkim tempie w poszukiwaniu swojej klasy.

#####

- 1a, 1a, 1a- zielonowłosy mruczał pod nosem szukając ich klasy.  

- To chyba tu- Aiko wskazała na tabliczkę w połowie korytarza. Podeszli do drzwi które prawie sięgały sufitu. 

-Woah, ależ to wielkie...- zielonowłosy wyraził swoje zaskoczenie na głos.

- Dobra, to wchodzimy?- widząc jaką on zrobił minę zaśmiała się cicho- Spokojnie Izuku, przecież Cię nikt tam nie zje... No a przynajmniej miejmy taką nadzieję.

- CO TO MIAŁO ZNACZYĆ?!- chłopak się przestraszył jednak zanim cokolwiek odpowiedziała, już otworzyła drzwi.

Pierwsze co rzuciło im się w oczy to dwójka kłócących się uczniów. Jeden z nich, blondyn z czerwonymi oczami, wyglądał na typowego buntownika- aktualnie trzymał buty na swoim biurku. Drugi natomiast, granatowowłosy w prostokątnych okularach, zwracał mu uwagę  śmiesznie machając rękami. Wyglądał trochę jak robot. 

- Z jakiego gimnazjum Cię tu przywiało, przydupasie?!- krzyknął ten siedzący.

- Z Prywatnej Akademii Somei. Nazywam się Tenya Iida.

- Somei?! Jak jakiś burżuj? Nie mogę się doczekać aż Cię zmiażdżę!

- "Zmiażdżysz"? To potworne! I Ty chcesz zostać bohaterem?- okularnik był w szoku widząc zachowanie "kolegi".
W odpowiedzi na słowa stojącego, blondyn tylko fuknął zdenerwowany. I dopiero w tamtym momencie zauważyli dwójkę uczniów stojących przy drzwiach. 

- O to Ty- powiedział chłopak patrząc na Izuku. Przez to reszta klasy, która siedziała już na swoich miejscach zwróciła na niego swoją uwagę i tylko przy okazji zauważając tęczowowłosą dziewczynę. Patrząc na tych wszystkich ludzi, zaczęła czuć w sobie narastający strach. Ledwo była w stanie usłyszeć o czym rozmawiają chłopacy, tak nagle zaczęło jej szumieć w uszach. Starała się uspokoić, robiąc nieznacznie głębsze oddechy. Starała się na powrót skupić na rozmowie chłopaków.

- ... Przyznaję to z żalem ale jesteś ode mnie lepszy.

Izuku chciał coś jeszcze powiedzieć, jednak odezwał się za nimi dziewczęcy głos.

- O, te kędziory! To zwyczajny chłopak! Zdałeś tak jak powiedział Present Mic!- Aiko rozpoznała w niej tą dziewczynę z egzaminów. Izuku zaczerwienił się widząc ją i zaczął się jąkać mówiąc że to wszystko dzięki jej słowom. 

- No fajnie, ale pragnę zauważyć że ja też poleciałam do Mica od razu po egzaminie- zauważyła ze śmiechem Aiko. Przez to zwróciła na siebie uwagę.

Me & My HeroesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz