# 3 #

2.8K 160 2
                                    

Ayağım sargılı eve dönmüştük, Asir beni kucağına almış eve taşıyordu. Asrin ise arabayı park ediyordu.

"Asır iyi misin güzelim?" Asrin sormuştu bu soruyu, Asir'in kucağındayım evet ama Asrin soruyordu çünkü arabayı park etmiş gelmişti.

"İyiyim Asrin." Kafa salladı ve öne geçip kapıyı açtı, Asir nazik bir şekilde beni Asrine verip Asrının yanına gitti.

Asrin beni odama çıkarıp, yatağıma yatırdı. Üstüme battaniyemi örttü ve saçımı öpüp odadan çıktı. Telefonumu ön cebimden alıp kahvaltı da attığı mesajları okudum Akın'ın.

Akın: İyiyim Morların Prensesi, sen?
'11:00'

Akın: Ha bu arada beklemediğim kişi çok benim, sen hangisisin?
'11:00'

Akın: Hey! Bilinmeyen numara?
'11:20'

Akın: Dur lan! Ben diğer numaraları silip seni neden silmedim?
'11:22'

Akın: Hey mesaj sesi geliyor mu?
'11:23'

Akın: Neyse bana ne aq.
'12:00'

Bilinmeyen numara: Merhaba Akın, ayak bileğim ile ilgili küçük bir sıkıntı yaşadım. Bundan cevap veremedim.
'12:10'

Bilinmeyen numara: Özür dilerim.
'12:11'

Akın: G.o üzüldüm.

Akın: Şimdi nasılsın?

Bilinmeyen numara: İyiyim, bir şey diyeceğim ama..

Akın: söyle.

Bilinmeyen numara: Şu okulda takındığın sert Akın halleri... Bunu bile isteye mi yapıyorsun?

Akın: Korumacı bir kişiliğim var bunu biliyorsundur, dışarıya sert biriymişim gibi gözüküyor.

Akın: Yani bile isteye değil...

Akın: Ayak bileğine ne yaptın? Nasıl yaptın? Bir kendine sahip çıkamıyor musun?!

Bilinmeyen numara: Kavga eden iki kişinin arasına girdim, kavga derken söz dalaşı gibi gibi...

Bilinmeyen numara: sinirli olan tarafta beni yere itti.

Akın: Hızlı itmiş, it.

Mesajını yıldızladım, abime-asrına- it diyebilen kişiydi.

Bilinmeyen numara: Öyle.

Akın: Neden Mor?

Bilinmeyen numara: Mor mu? Benim için çok özel bir anlamı var.

Akın: Yazmak zorunda değilsin, özel bir anlam sonuçta. Beni ilgilendirmez.

Bilinmeyen numara: Ama seninle alakalı?

Akın: hmmm, merak ettim.

Bilinmeyen numara: Anlatabilirim, ister misin?

Akın: tabiiki.

Bilinmeyen numara: Ortaokuldayız böyle, fen hocamız Oktay hoca deney yaptırıyordu. Neyse.

Bilinmeyen numara: Ben beyaz gülü hocadan gizli mor gıda boyası dökülmüş karışıma batırdım ama bil bakalım noldu?

Akın: ne oldu?

Bilinmeyen numara: çok sağol ya, güzel tahmin ettin.

Akın: e hadi devam et.

Bilinmeyen numara: sen geldin o sırada beyaz gül çoktan mor olmuştu, hızla çektin gülü. 'Oktay öğretmen öldürecek beni, ne yaptın kızım ya' dedin.

Akın: aynı sınıfta mıydık?

Bilinmeyen numara: bilmem

Akın: BİLMEM NE DEMEK MAL!?

Bilinmeyen numara: Bende sana 'Aman görende öldürüp gömecek sanar seni' demiştim. Sende mor gülü tekrar bana uzatıp, 'Onu bunu boşver Mor tam senlik renk öğretmeni boşverelim. Al gülünü git.'

Bilinmeyen numara: devamında da bana 'Seni bir gün bulacağım.' demiştin.

Akın: Çok güzel... Evet o anıyı hatırladım ama ismini hatırlamadım.

Akın: Aferin sana Akın Bey.
~
Asrin seni seviyorum annem♡♡

Sizleri seviyorum Morgiller...💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin