# 13 #

2.1K 138 77
                                    

Üstüme mor tişört, siyah kot pantolon, siyah çorap ve adidas siyah beyaz spor ayakkabı giyip telefonu ve anahtarı yanıma aldıktan sonra evden çıktım.

Ali'nin dediği kafeye ilerlerken acaba neden oraya çağırdığını düşünüyordum bir yandan, bir yandan da abim gil nerede olduğunu.

Kafeye girdiğim gibi 6 kişilik bir masada beni bekleyen arkadaşlarım ve abilerim ile derin nefes alıp yanlarına ilerledim.

"Selam hayırdır?" Dediğimde Can telefonunu çıkarıp ortaya koydu, elime alıp açtığı mesaj kutusunda ki diyaloğu okumaya başladım.

Bilinmeyen numara: mavine, lacivert olabilir miyim Can?

Bilinmeyen numara: böyle de tak diye olmadı ki¿

Can: asır sensen kayarım!

Bilinmeyen numara: değilim, mavine karışmak isteyen bir lacivertim :)

Hafif gülümsedim, demek dediğini yapmıştı. Sonra yüzümdeki küçük gülümsemeyi silip telefonu ortaya koydum. Herkes bana bakarken yutkunup konuştum. "Kim bu? Ve neden bana öyle bakıyorsunuz?"

"Senin şaka yapma olasılığın kaç?" Gözlerimi pörtletip Aliye baktım, benden şüphelenmeleri hiç iyi olmamıştı hemde hiç. "Ben? Ya şaka mısınız? Can benim abim gibi." Asrın sinirle Sinan'a döndü.

"Ulan bir vurucam uzayacaksın piç!" Şaşkın şaşkın onlara bakarken Ali bir anda gülmeye başladı eliyle bir yeri gösteriyordu. "Noldu lan?!" Diyerek Asrin de baktığında oda gülmeye başladı. Ayağa kalkıp masanın etrafında dolandım ve gördüğüm şeyle gülmeye başladım.

SİNAN ABİMİN KARIN KASINA DOKUNUYORDU!

++++++++++++++++++++++++++++++++

Kafede biraz daha durduktan sonra abim gilden izin aldık ve Sinan gile gittik, gittik diyorum çünkü Asrin ve Can gilde vardı.

"Napacağız oğlum şimdi?" Dedi Asrin abim, bir kolunu koltuğun arkasından uzatmıştı bende yanında oturuyordum. Sinan beni ittirip Asrin abimin yanına oturdu.

"Asrin aşkığm." Gülmemek için kendimi kasarken Can ve Ali çoktan gülmeye başlamıştı. Asrin abim tiksinti ile Sinanı ittirip beni yanına çekti ve kulağıma fısıldadı. "Herhangi bir şekilde yanımdan kalkma, taciz edileceğim yoksa." Gülmemek için kendimi kasarken Sinan konuştu.

"Neyse dur Asrin aşkım demek olmuyor sana gay durumuna düşerim... Mmm... Öhö.... Aha buldum Asrin karşiim." Herkes gülerken abim ya sabır çekiyordu.

O sıra telefonum titredi, açıp baktığımda tanımadığım bir numaraydı.

Bilinmeyen numara: bütün morlar içinden bir senin tonunu seçtim :)

Şaşkınca telefona bakarken Asrin abim bana bakıp tekrar önüne döndü sanki birşey dikkatini çekmiş gibi bir daha bana baktı ve telefonumu elimden geçti.

"Kim lan bu?!" Dediğinde dudağımı büzdüm, Sinan ve diğerleri de gelip telefona baktı. Can kaşını kaldırıp bana döndü.

"Seni rahatsız eden birileri var mı bugünlerde?" Kafamı iki yana salladım. O sıra bir daha mesaj geldi herkes gibi bende okudum.

Bilinmeyen numara: hem belki, bir siyaha ihtiyacın vardır :)

~
Biliyorum çok kötüyüm :))))

Neyse tahminleri alalım yahu! Sizce yeni bir karakter mı geliyor yoksa hikayede var olan birisi mi?

Asrin, Asrın ve Asir sizce ne yapacak numaranın sahibini bulduğunda? Aklımda deli düşünceler andnenx

💜

Profilime koyduğum kişi tiktokçudur uzaktan yakından alakamız yok. Ben kızım, kız. İsmim de Yağmur :)

İnanmayan kişilere birşey yapamam, özür dilerim onlardan.

Yeni bölümü de attığıma ve açıklamamı yaptığıma göre ben kaçar.

SİZİ SEVDİĞİMİ UNUTMAYIN EY MOR AHALİSİ!

Asir: kulağımın ırzına geçtiğin için teşekkürler ;')

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin