# 34 #

1.1K 95 50
                                    

Okuldan sonra...

Önde seke seke ilerlerken yanımda olan Asıraşkıma bakıp gülümsedim, oda bana bakıp gülümsediğinde önüme dönüp sekmeye devam ettim.

Şuan tam olarak arkada; Asir, Asrın, Asrin, Mert, Ali, Can ve Buse vardı. Onlar aralarında konuşurken biz önde onlardan tamamen bağımsız sekiyorduk.

Asıraşkım gile geldiğimizde Asir karşim kapıyı açıp içeri girdi, bizde arkasından girdik. Çantaları kenara koyup salona geçtiğimizde kızlar yemek hazırlıyordu.

"Eee anlat bakalım Sinan bahçede izlediğin kız neyin?" Dediğinde Mert, gözlerimi kaçırıp ayağa kalktım ve neşeyle konuştum. "Ben bir Buseaşkım ve Asıraşkıma bakayım size dönerim." Arkamdan çekilip geri oturtulduğumda yanımda olan Asire baktım  oda bana bakınca hızla konuştum.

"Selamlar, saygılar abi." Gülüp kafama arkadan vurunca göz devirip önüme döndüm oysa o hiç oralı olmamıştı bile. "Sendeyiz." Dediğinde Mert herkese teker teker bakıp konuştum.

"Hani demiştim ben aşık oldum diye?" Bana şaşkınca bakarlarken içeri giren Asır konuştu. "Onu bana dedin Sinanaşkım." Diyince ensemi kaşıyıp Asirlere döndüm.

"Aşık oldum işte ama öyle böyle değil ben kıza bildiğin gecenin aydan vazgemediği gibi, Galatasarayın toplam attığı gol toplamı kadar çok bağlandım." Herkes bana şaşkınca bakarken Ali ağzını yarı kapatıp konuştu.

"Hasiktir bu yeminle aşık olmuş." Diyince Asir sırtıma vurdu. "Helal be aslanıma." Işıldayan gözlerle Asire döndüğümde göz devirip önüne döndü.

"Tamam o zaman çıkma teklifi et." Dediğinde Can, Buse hemen atladı. "Evet evet biz mekanı filan ayarlarız." Diyince heycanla konuştum.

"Valla mı kız?"

-------------

Mor: yarın okulun arkasındaki parkta olur musun?

Siyah: neden? Noldu?

Mor: ben artık gizli kalmak istemiyorum.

Siyah: dur!

Siyah: oha!

Mor: orada bekliyorum olacağım seni.

~~~~~~

Ya birşey soracağım size.

Hikaye çok mu karmaşık? Aklınız karışıp duruyor mu?!

Bir sonraki bölüm mutluluktan uçacak tayfaya selam olsun.

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin