# 9 #

2.3K 159 111
                                    

Bölüme geçmeden önce yorum yapan ve oylayan, oylamayan herkese çok teşekkür ederim.
İsimleri karıştırmanıza hiiiç mi hiiiç şaşırmadım sjsjsjs
Herneyse düzeltelim o zaman;
Asir, Asrın şiddete meğilli.
Asrin ise sakin birisi.
Asır ise küçük kız kardeşleri.
Can, Ali, Sinan (şimdi girecek) kankaları.
1,04 BİN olmuşuz gerçekten tişkürler 💜
KRALSINIZ UNUTMAYIN, BURASI VE BU KİTAP SİZİN KRALLIĞINIZ :)))

İyi okumalar

"Anlamadım? Ne Mor'u?" Kafasını Emre ve Salihe çevirdi ve iki yana salladı. "Neyse boşver ağlama ama yinede." Diyip sırasına gitti.

İki sıra önüme oturdu gene. Önümde Emre ve Salih, onların önünde Akın oturuyordu. En arka sırada ben.

Abim gil sınıfa girdiğinde eski pozisyonu geri aldım, Asrine sinirliydim. Asrına ve Asire de.

Kulaklığım çekildiğinde diğer kulaklıktan dinlemeye devam ettim oda çekildiğinde kafamı kaldırdım.
Kulaklığım ve telefonum Asirdeydi. Uzandım vermedi.

"Alabilir miyim?" Kafasını Asrin ve Asrına çevirdi. Birbirlerine bakarlarken kızın birisi yanımıza geldi.

"Asır bir gelir misin?" Telefonu ve kulaklığımı aldım cebime koyup kızı takip etmeyi başladım. Sınıfın kapısını önünde durdu.

"Asır... Şey... Mmmm.... Ben Canı seviyorum." Gülümsedim. Çok masumdu.

"Emin misin peki? Kardeşim o benim, gönül eğlendirmene izin vermem." Kafasını aşağı yukarı salladı.

"Adım Buse ama Can beni seviyor mu bilmiyorum." Dediğinde konuştum.

"Bak ne diyeceğim." Diyip bir adım attım ona, saçını geriye attım ve kulağına fısıldadım.

"En sevdiği renk Mavidir onun, büyük zafı var. Anonim olarak yaz, yazarken mavi rengini sıkıştır araya." Çekildim geriye.

"Kimse bilmez bunu, kesin cevap verir canım. Bol şans." Gülüp sınıfına gitti.

Sınıfa geri girmek için arkamı döndüğünde 3 abi ile karşılaştım bu sefer kantine gitmeye başladım, tabii Asrının cümlesine kadar.

"Durmazsan İtalya." Durdum, bileğim zonkluyordu, kenara oturdum bileğimi ovmaya başladım.

"Al işte ağrıttı." Asrin eğilip bileğimi ovacağı sıra ayağımı kendime çektim.

"Gerek yok." Yüzü düştüğünde bir ses duydum.

"Kankaaaaaaaağğğğğğğ." Sinan koşarak bana gelirken, Asrın ve Asiri görmemişti bile.

"Noldu ayağına Asır aşkım?" Hani her grupta vardır, sürekli aç ve yemek düşkünü birisi o bizde sinandı.

"Burkuldu sinan aşkım." Yardım edip kalktığımda heycanla konuştu.

"Asır aşkım aşık oldum ben." Elimi anlıma vurdum, kesin bittik biz. Evet! Sinan sürekli birisine aşık olurdu.

"Sinan aşkım emin misin aşık olduğuna en son 2 hafta önce 11/D helindi." Güldü.

"O geçti gitti Asır aş-" O sıra yakasından tuttu Asrın. Ben göz devirdiğimde Asrın konuştu.

"Sikicem şimdi lan! Asrın aşkım ne olum! Gömerim seni buraya! Pezevenk!" Sinan ciyaklamaya başladı.

"İMDAAT YETİŞİN KOMŞULLAR! ADAM ASIYORLAR!" Asrın yüzünü buruşturdu Sinanı yere indirdi, Sinan olmayan saçını savurup yanıma geldi.

"Iyyy bu senin abin Asrın değil mi? Tipe bak, öğh! Pis, habeş maymunu!" Asrın ayağını yere vurduğunda sinan merdivenlerden inmeye hatta koşmata başladı, durdu bağırdı.

"Asır aşkım ben Can aşkım ve Ali aşkımın yanındayım." Asrine döndü.

"Sanada kırıldım Asrin aşkım, o hanzo beni dövdü sen baktın." Asrın yüzünü sıvazladı. Alayla güldü.

"Ula pezevenge bak! Dövmediğim halde dövdü diyor." Tekrar bağırdı sinan.

"Hanzoların kralı." Asrın ayağını yere vurunca son merdivenleri atlayarak geçti ve gitti. Ben sınıfa gitmek için ilerliyecekken Asrin kolumu tuttu.

"Özür dilerim güzelim, bir an şey oldu." Gülümseyince içimin yağları eridi. Al işte.

"Tamam affettim." Asir alayla güldü bu sefer.

"Ama ben etmedim." 15 yaşında yaptığım hayatı 2 yıldır neden çekiyordum ya.

"Etme. Bende artık kendimi affetirmeyeceğim." Şaşkın bir şekilde baktı hepsi.

Sınıfa giderken Asir kolumu tuttu, Asrın gile hareket etmelerini anlatan el hareketi yaptı onlar giderken fısıldadı.

"Ben o gün dolabında en huzurlu uykuyu uyudum çünkü..." Diyip durdu.

"Çünkü uzun süre sonra ilk defa kokunla uyudum."

~
Asir affet şu kızı, abi kardeş uyursunuz diyenler satırıyım.

Sizi seviyorum Morgiller...💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin