Bilinmeyen numara: hey bi baksana!Asır: söyle ne var?
Bilinmeyen numara: benim kim olduğumu bu kadar mı bilmek istemiyorsun yani?
Bilinmeyen numara: cık cık cık hiç yakıştıramadım.
Asır: ipucu filan vereceksin değil mi? E hadi patlat o zaman.
Bilinmeyen numara: şunu bi netleştireyim Akın filan değilim, ümitlenme.
Bilinmeyen numara: ikinci olarak Akın gibi siyah seven birisiyim fakat lacivert ve mavi daha ağır basıyor.
Bilinmeyen numara: üçüncü olarak sizin okuldan değilim, eskiden çok yakındık fakat birşeyden dolayı seni kaybettim.
Bilinmeyen numara: Emre, Akın ve Salih onlarla bir alakam yok.
Bilinmeyen numara: yani hayatına eskilerden, yeni birisi giriyor ;')
Asır: nedense içimden bir ses dediklerinin doğru olmadığını söylüyor.
Bilinmeyen numara: yalan söylememiyorum Asır, eğer yalan söyleseydim daha kötüsünü söylerdim.
Asır: ne mesela?
Bilinmeyen numara: Ege yaşıyor.
Görüldü.Bilinmeyen numara: hey hey kırmak istemedim gerçekten.
Görüldü.Bilinmeyen numara: ya gerçekten özür dilerim Asır.
Görüldü.Bilinmeyen numara: bi an şey diyince şey oldu işte.
Bu numaraya mesaj atamazsınız.Bilinmeyen numara: öyle olsun bakalım karşına çıktığımda görüşürüz bebeğim.
Bu numaraya mesaj atamazsınız.Hızla odamdan çıkıp Asirin odasına indim, kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde bir an bana döndü tekrar önüne döndüğünde ofladım. "Abi senin şu numaraların sahibini bulma işinden biraz da olsa anladığın var değil mi?" Bana döndü.
"Hayırdır bi mevzu filan mı var?" Dediğinde telefonumu sallayarak ona gösterdim, elimden çekip aldığında bir an şaşırsam da cevap vermedim. "Bakalım kimmiş bu dallama?" Diyip ekranda birşeyler yaparken bende yatağına yatıp tavana bakmaya başladım.
"Hassiktir! Bu gerçek olamaz lan?! İmkansız olum bu!" Dediğinde ayağa fırladım ekranda gördüğüm yazıyla gözlerim sonuna kadar açıldı.
Mert Alıcı...
~
Eveeet! Gizli numara akın diyenler buraya toplanın jshejebrGelelim günün sorusuna; kim bu Mert? Ve Asır ile abilerinin nesi oluyor?
Hoşçakalığğn Morgiller...💜
dozturk44 takip ederseniz sevinirim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR
Teen Fiction"Dünyama hoşgeldin uydum." ~ Başlama tarihi: 9 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: × #17ali #24can #1asır #6akın 15 Haziran 2020 #12sinan #6asrın #46siyah