# 30 #

1.2K 96 36
                                    

Cumartesi

Cumartesi günü olduğu için 12.00 kadar uyumuştum. Ayağa kalkıp dolabıma ilerledim ve içinden eşofman ve düz geniş mor tişört aldım. Banyoya ilerleyip havlu var mı yok mu diye baktıktan sonra olduğunu görünce direk soyunup duşa girdim.

Dün gece sinan önemli diye bir grup kurmuştu o sırada Can, Buse ile sevgili olduğunu söylemişti. Sinan Alaraya daha da yakınlaşmak için taktik istemiş abilerim direk gruptan ayrılmıştı sonra da odama girip cevap yazdırmadan gruptan çıkarmıştı. Can ve Buse adına gerçekten sevinmiştim. Her ne olursa olsun kısa bir süre içerisinde sevgili olmuşlardı. Öte yandan Sinanın işi zordu bence. Alara derslerine önem veren bir kız gibi duruyordu. Aman! Sinan gibi çiğ köfte diye tutturmasından iyidir.

Bize gelince...

Galiba annemle konuştuktan sonra Akın'ın karşısına çıkacaktım. Ama öyle hemen değil. Ne ile karşılacağım belli değildi, abim gile anlattıklarının hepsinin yalan olduğunu biliyordum. Asir abime zarar verdim diye eziyet çektirecek halleri yoktu. Eğer iyi birşey ile karşılaşırsam, ki bu imkansız, hemen Akına açılacaktım. Kötü birşey ile karşılaşırsam, ki öyle olacak, biraz toparladıktan sonra Akına gidip Mor'un ben olduğunu söyleyecektim.

Asrin abim ise galiba Yarene yaklaşmaktan korkuyordu. Alacağı tepkiyi bitmediğinden aşkını gizli tutuyordu. Ama açılsa.... Of be! Bir yengem olacaktı. Sonra zaten biliyorsunuz. Üniversite. Evlenme. Junior Asrinler.

Duştan çıkıp kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı kuruturken taradım. Banyoya topladıktan sonra odama geçip telefonumu aldım ve aşağı indim. İkinci kata gelince abimlerimin odalarına baktım ama hiçbiri yoktu. Mutfağa girdim. Kahvaltılıklar masaya özenle dizilmiş üstüne de bir zarf bırakılmıştı.

Bu ne gizem yiğitlerim?

Kağıdı alıp açtım, aynen şunlar yazıyordu; sen şimdi üşendiğinden kahvaltı hazırlamazsın kendine biz üç abi hazırladık, yedikten sonra topla. Biz grupla kafa dağıtmak için uçurumun ilerisinde olan evdeyiz. Sen biz arayana kadar gelme, yeter. ;)

Gülümseyip sandalyemi çektim, şöyle bir baktım da... Abilerim olmayınca sofra gerçekten boştu. Kafamı sağa sola sallayıp kahvaltımı yapmaya başladım. Kaldırdıktan sonra evden çıkıp öylece sokakta yürüyüş yapmak için çıktım. İlerlerken annemin bir evin bahçesinde çiçek suladığını görünce ağacın arkasına geçip izledim.

Siyah saçlı, ela gözlü, güzel bir fiziğe sahip kadındı. Kaşları her zamanki gibi ince, çatıktı. Ağzını oynatıyordu. Sadece bir kere şarkı söylediğini duymuştum sonrası pek yoktu bende. Ağacın arkasından çıkıp derin nefes aldım ve annemin çiçek suladığı bahçeye girdim. Açılan kapıyla kafasını kaldırıp bana baktı. Gülümsedi. Anne... Yapma...

"Hoşgeldin kızım." Gözümle bahçeyi tarafım. Bir kenarında 5 puf, bir kenarında çiçekler doluydu. Anneme döndüm. "Asir abim mi döşedi?" Gülümseyip kafasını aşağı yukarı salladı. "Gel şurda oturalım." Diyip puflara yöneldi bende arkasından gittim.

Yeşil renk pufa oturdum, o ise eve girip iki kupa ile sıcak süt getirmişti. Sütü sevmezdim, içine bal atılınca filanda içemezdim. Asir abim canım çok çekerse çikolatalı süt alır, bardağa doldurur verir. Sonra diğer abilerimle takılırdı. Süte tiksinircesine bakarken bahçede bir ses duydum.

"O süt sevmez anne." Kafamı çevirdim. Asir abim elinde iki tane çikolatalı sütle bahçeye girmişti. Anneme çevirdim bakışlarımı. Kaşları yukarı kalkmış abime bakıyordu. "A-asir?" Dedi kısık sesle. Abim yanıma gelip bardağı elimden aldı. Çikolatalı sütü bana verip yanımdaki pufa oturup kendisini bana çekip kolunu omzuma attı. "Eeee neden burdasın Asır?" Dedi yavaşça annem.

"Ulan." Dedi abim sinirli bir şekilde, gülümsedim onun aksine. Annem gülümsememe bakıp yutkununca abime baktım. Alayla gülüp anneme bakıyordu. Gözlerinde daha çok çekeceksin bakışları vardı. Anneme döndüm.

"Gezerken seni gördüm." Dedim utanırcasına. Sonra sütümü içmeye başladım. Annem kafasını eğdi. "Asır annem?" Dedi kısık sesle sonra kafasını kaldırıp gözlerime baktı. "Beni affedebilecek misin?" Ayağa kalkıp abime döndüm. "Biz gidelim bence abi." Diyip bahçe kapısına ilerledim. Abime arkamdan gelip arabasına yönlendirdi. Binip kemerimi taktım, oda takınca yola çıktık.

"Neden gittin onun yanına? Hem ben evin sadece 2-3 ev yanımız- hastır yaaa." Güldüm. "Aslında bilmeden buldum, kahvaltı yaptım sonra daa-" Güldü. "Anladım abim kasma."

##

Uçurumun ilerisindeki eve gelince gülümsedim. Abim yanıma gelip elimi tuttu ve kapıya ilerledi. Ben ellerimize bakarken o kapıyı açtı, merdivenlere yönelip yukarı çıkmaya başladık. Son kata gelince tek kapıyı açıp içeri girdi arkasından bende.

Burası şirin bir terastı; şehire bakan yerde kırmızı bir koltuk, çiçekler filan vardı. Abim elimi bırakmadan ilerleyip koltuğun önünde durdu. Diğer elimi de tuttu. "Abim?" Dedi gülümseyerek. Bense grubun nerede olduğunu düşünüyordum. "Efendim abi?" Dedim onun gibi gülümseyerek.

"Ben seni affettim sen beni affetin mi?" Dediği şeyle gözlerimi kocaman açıp gülümsedim sonra boyunana sarıldım. "Ben senle küs değildim kiğğğ." Dedim kulağına. Geri çekildiğimde abim giller saklandıkları yerden çıkıp sahte kar spreyini yanımıza gelip havaya sıkmaya başladılar. Onlara da geliyordu ama benim fazla umrumda değildi.

BİZ ASİR ABİMLE BARIŞMIŞTIK!

Ellerimi iki yana açıp sıkılan sahte sprey karın altında dönmeye başladım, gözlerim kapalı dönüyordum. Gülümsedim. Bir parçam da artık yanımdaydı.

Sessler kesildi.

Gözlerimi açtım.

Sprey karlar gitmiş, kenarda kolları göğsünde beni izleyen abilerim ve arkadaşlarım.

Ve birisi daha.

Buse.

Sadece gülümsedim.

3 parçam tamamdı.

Sadece 1 parça kalmıştı.

~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~~~~

Vihuuuuu!

Can bölümünden sonra fişeeeeek misali bir bölümle karşınızdayım. Nsbdbdjejdj

Ulan çıvrıdıyorum. Hem annesi ile konuştu. Hem abisi ile barıştı. Hemde yeni bir arkaşı oldu. Oğğğğğluuuuum laaaaaaan.

Oy ve yorum plssss
(Sanki çok az oy varmış gibi istiyorum birde Binlere ulaşmışız oyda zndnxjd)

Bu saate kadar bana katlanan herkese teşekkürler. Ama bitmedi. Biraz daha çekeceksiniz beni.

Birde buradan, Leyla bacıma selamlar zbdjjxjedj

İreme de selamlar zjdbıdje her yerden çıkıyor kendileri.

Gamzenur sana da selamlar. En son Akın diye geziyordun ortalıkta Zjdjdjrj

Neyseeeee.

Sizleri seviyorum MOR ailesi.

Öptüm.

Mucuk!

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin