Asirden...
Sinan gecenin üçüncü sandiviçini yerken kurumuş olan koltuklara oturmuş Mertin ne yapmak istediğini konuşuyorduk. Şuan karşımda; Can, Sinan ve Ali vardı. Yanımda ise; Asrin ve Asrın. Sinan hariç herkes tahmin yürütüyordu.
"Acaba oyun oynamak istiyor olabilir mi?" Dediğinde Asrin, Asrınla birbirimize baktık gözlerimi önümde duran eski masaya çevirdim. "Olabilir ama neden oyun oynarken ilan-ı aşk yapsın ki?" Dediğimde Ali konuştu.
"Belki aklımızı karıştırmak istiyordur?" Dediğinde Asrın konuştu bu sefer. "Bi ihtimal olabilir, başka fikri olan?" Dediğimde Canın telefonu titredi. Heycanla eline alınca kaşlarımı çattım.
"Abi bana bi anonim yazıyor tamam mı? Kız bi iyi görmeniz lâzım." Dediğinde Asrine bakıp geri Cana baktım. "Lan bu Mertin oyunlarından birisi olmasın?" Dediğimde arkamdan bir kız sesi geldi, ki bu Asırdan başkası değildi.
"Hayır. Mert değil ben kızı tanıyorum arkadaşız yani." Can bakışlarını arkamızda-tahminen arkamda duran-Asıra çevirdi. "Kim kim kim kim?"
"Söylemem." Diyip tekli koltuklardan birisine oturdu. Sinirle Asırı süzüp boynumu kıtlattım. "Asırcığım, abiciğim o altında ki ile burada napıyosun?" Asırın altında pijama takımının şortu vardı.
"Abi gerçekten konu bu mu? Hem saat dörde geliyor bu saate burada ne yapıyorsunuz?" Dediğinde tekrar Canın telefon titredi.
Sinana hareket yapıp ayağa kalkmasını anlattığımda omuz silkti, ayağımı yere vurduğumda kalkıp oturduğu koltuğun arkasına geçti elinde ki son ıstırığı bekleyen sandivinç ile.
Ayağa kalkıp Canın yanına oturdum ve anonim denilen kızın mesajlarını okumaya başladım.
Lacivert: Uyku tutmadı beni, umarım uyumuyorsun?
Can: Yoo hayır uyumuyordum bi konu hakkında konuşuyorduk.
Lacivert: Konuşuyorduk? Kim kim var ki yanında?
Can: Bizim tayfa işte.
Lacivert: Anladım, neyse o zaman senç tutmayayım ben. Görüşürüz.
Can: Görüşürüz.
Can telefonu kitlediğinde kalkıp eski yerime oturdum. Aklıma tekrar Mert gelince konuşmaya başladım.
"Şu ikinci anonim işine mi dönsek?" Dediğimde Asır konuştu. "Asir abimle barıştıktan sonra Akına kendisine yazan ben olduğumu söyleyeceğim."
Herkes şaşkınca ona bakarken kimse ne anonimi, ne akını demediğine göre salonda olanlar demekki biliyordu.
"Tamam. Neyse konumuz Mertin Asıra yazması." Dediğimde herkes düşünmeye başladı, Sinan bile.
###
"Abi biz buraya neden geldik ki? Belki bizi takip etti? Belki şuan bizi izliyor? Belki bizim olmadığımız vakit Asıra birşey yapacak?" Dediğinde Ali, sıkıntı ile ofladım.
"Olabilir, o zaman iki gün boyunca buradayız." Asıra çevirdim bakışlarımı koltukta uyuya kaldığını görünce oflayıp yukarı kata çıktım ve battaniye aldım odadan. Aşağı geri indiğimde herkesin uyukladığını görünce alayla güldüm, Asırın üstünü örtükten sonra bizimkilere döndüm. Koltuğa oturup konuşmaya başladım.
"Saat sekize geliyor isterseniz odalarınıza gidin, ben buradayım Asırı yalnız bırakmayayım." Ali ile Asrin odalarına gittiğinde Asrın Sinan ve Canı gösterdi. "Asrın sen kendi yatağına Sinan sen benim yatağıma, Can sende Asırın yatağına hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR
Teen Fiction"Dünyama hoşgeldin uydum." ~ Başlama tarihi: 9 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: × #17ali #24can #1asır #6akın 15 Haziran 2020 #12sinan #6asrın #46siyah