# 2 #

3.3K 157 12
                                    

Bilinmeyen numara: Nasılsın siyahların efendisi?

Cebime koydum telefonu ve bana sinirle bakan üç abiyi sallamadan cumartesi kahvaltımı yapmaya başladım.

"Kime mesaj attın?" Asrin'in cümlesi ile mesaj gelme saniyesi birdi. Asir alayla gülüp kafası ile beni gösterdi, Asrın ve Asrin diyeceği cümleyi bekliyordu.

"La bu bizden gizli sevgili yapmış olmasın?" Asrın ve Asrin bak şaşkın bir şekilde bakarken telefonuma tekrar mesaj geldi.

"Ula lavuk hâlâ mesaj atıyor ya. Neyse Allahtan telefon kurcalama gibi boş işlere girişmiyoruz." Dediğinde Asrin, Asrın konuştu.

"Kendi adına konuş Asrin." Diyip bana döndü. Anne ve babamız İtalyadaydı, abimler 18 yaşında olduğu için rahatlardı bende onlar yardımı ile buraydım.

"Telefonunu ver Asır." O sıra kapı çalınca ayağa kalkıp koşarak kapıya gittim.

Can ve Ali.

Allah! Asrın ve Asir bu ikisinden nefret ediyordu! Katliam çıkar mıydı çıkar. Ne yapsam.

"Selam kardeşim." Diyip içeri girdi Can. Korkarak Aliye bakarken konuştu.

"Asrın ve Asir?" Dediğinde kafam ile onayladım, omuz silkip içeri girdi. Kapıyı kapatıp içeri girdim.

Girdiğim gibi Asrını Canın üstünde boğmaya çalışırken buldum, Asrin Asir tarafından tutuluyordu. Ali koşarak müdahele etti.

"ASRIN FAZLA OLUYORSUN!" Asrın alayla gülüp Aliye yöneldi, araya girince Asrın abim beni yere itti, bileğim burkuldu düşerken ben.

"AHHH!" Asrin ve Can bana doğru koştular. Asir ve Asrın ise alayla gülüyorlardı. Ali, abim ve Can gibi dizlerimin üstüne çöküp yüzümü avucunun içine aldı ve göz yaşlarımı silip konuştu.

"İyi misin?" Kısık sesi huzur verirken kafamı sağa sola salladım, Asrın sinirle Aliye bakarken Asrin konuştu.

"Ali hani diyorum ki Asırdan biraz uzaklaş." Aslında yakın değildik, aramızda elleri vardı.

Ali yüzümü bırakıp bileğimi nazikçe tuttu, artık ne gördüyse yüzünü buruşturdu. "Kanka doktora gitmemiz lazım, sargı filan yoksa ayağı baya şişecek."

"Allah Allah bak sen bilmişe." Asrının alaylı cümlesi beni kırmıştı. 15 yaşından belli sadece Asrin ve Asir vardı onun için.

"Bir kere ya bir kere beni düşün." Dedim kısık sesle Can duymuştu ama birşey dememişti. Asrin beni kucağına alıp evden çıkardı, Ali ve Can peşimizden gelirken Asir evden çıktı.

Gene asrın yoktu.

Gene beni kardeşi olarak görmemişti.

~
Asıra üzülenler? Asrına kızanlar?

Sizleri seviyorum Morgiller...💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin