# 16 #

2K 137 41
                                    

Diğer gün herkesten önce okula gittim, telefonumu akşam baş ucuna bırakmışlardı bende diğer hattı takıp Akına yazdım.

Mor: naber len?

Siyah: iyi, senden?

Mor: iyi, moralin filan mı düşük?

Siyah: biraz, görüşürüz.
Görüldü.

Sınıfa girip çantamı bıraktım, Akın gilin sırasının önünden geçerken ona baktım oda bana baktığında gülümsedim karşılık verdi.

Daha dersin başlamasına 20 dakika vardı bende kantine indim yanımda kitap vardı, okumak için. Can, Sinan, Ali hepsi her zaman oturduğumuz masada oturuyordu. Başka bir masaya geçip kulaklık taktım ve müzik dinlemeye başladım. Aynı zamanda kitap okumaya başladım.

Arkamdan dokunan ellerle kulaklığı çektim biraz eğilip omzuma geldi, Akındı.

"Ee bugün nasılsın? Mor?" Haberi olmadan bana mor dediği için kırılsamda iyiyim anlamında kafa salladım. Emre ve Salih masamda ki boş sandalyeleri çekip oturduğunda güldüm. Akın da yanımdaki sandalyeyi çekti.

"Ben kulaklık takıp müzik dinleyerek kitap okuyacağım sıkıntı olur mu sizin için?" Dediğimde Salih atladı.

"Oku yenge oku, okumak iyidir." Yenge dediğinde Akına döndüm, Salihin kafasına patlatıp bana döndü ve mahçup-küfür ne kadar mahçup bilemem- konuştu.

"Bu şerefsize bakma sen, ilk defa bir kızın yanına oturuyoz onun için yenge dedi. Değil mi gavat?" Salih kafa salladığında kulaklığı takıp kitaba döndüm.

##

Kitaba nasıl daldıysam abim gilin masaya gelmiş ve yumruğunu vurduğunu yeni hissetmiştim. Kafamı kaldırdığımda Can, Sinan, Ali ve 3 abim duruyordu. Akın ise alayla gülüp Asire bakıyordu.

Bu ne yürek? Ara beni yiğidim.

"Hayırdır lan?!" Yumruğunu masaya vuran Asrındı. Bakışlarım Akına döndüğünde yerinde dikleşti, ellerini masada birbirine kitleyerek konuşmaya başladı. Tüm okul bizi izlerken Akın konuştu.

"Bakın. Kardeşiniz burada tekti bizde yanına oturduk. Yaptığımız bu. Ama Asir tarafından bir hayır var mı bilmiyorum." Dediğinde bakışlarım abime kaydı. Bana bakıp Akına döndü, konuştu.

"Bu seni ilgilendirmez anladın lan beni?!" Dediğinde Sinan yerinde zıpladı ama kimse ilgilenmedi. Oturduğum yerden kalkıp Asrının yanından geçtim, sınıfa çıktığımda içeri Buse girdi gülümsedim. Yanıma geldi. "Can size söyledi mi?" Kafamla onayladım. "Hadi sen git şimdi gelirler filan." Kafa sallayıp sınıftan çıktı.

Sınıfa giren Emre ile gülümsedim arkasından Salih ve Akın da girdi, sıralarına oturduklarında bende kulaklığımı takıp kitap okumama devam ettim, zil çalana kadar tabii. Tek kulaklık ile boşuna dinlemiyorum.

~

Sıkılıyorum. Boş bi bölüm oldu. Of. Ama uzun bölümler yolda, sipariş ettim ajebejrb

💜

Abi benim arkadaş çevrem az wattpad de arkadaş olmak isteyen dm nabdbebe

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin