# 33 #

1.2K 95 49
                                    

Asrından...

Kafamı yasladığım duvardan ayırmadan sabaha kadar izlediğim kucağımda yatan kıza gülümsedim. Bizi o topluyordu, düzenliyordu. Evet. Bizim de onun da hataları olmuştu ama eninde sonunda tekrar yanımda olmuştu.

Bana bir aralar karadelik derdi, galiba 14 yaşlarında filanken. Sürekli kendisini kendime çektiğimi söyler durdu. Ama unuttuğundan mıdır nedir artık söylemiyordu.

Yüzüne gelmiş olan saçlarını geriye çekip yanağını okşadım, gözlerim dışarıya kaydı. Çekili olan güneşlik dışarıda ki aydınlığı gizleyemiyordu.

Gözümü odasında gezdirdim; çoğu yer koyu mordu. Duvarlar, komidinler, dolap, masa, dönen sandalye, yatak... Bir tek kapılar beyazdı. Bir duvara resimlerimizi bir ip yardımı ile yerleştirmişti.

Kucağımda hareketlenme olunca bakışlarım Asıra döndü, gözlerini hafif açıp geri kapatınca gülmeden edemedim. Kafamı duvardan ayırıp komidinde duran Asırın telefonunu elime aldım. Ve mesajlara girdim. Evet. Ne boklar yediğini öğrenebilirdim artık.

"Demek seni seviyorum?" Diyip 'iyiymiş' gibi kafa salladım, yan gözle Asıra bakıp yukarı doğru çıkmaya başladım. En başa gelince bir mesaj dikkatimi çekti. "Moru neden sevmiyorsun amına koyim mi? Hadi be " Diyip gülmemek için dudağımı ıstırdım.

Bu kız kesinlikle benim kardeşimdi.

Telefonunu kapatacağım sıra ana ekran duvar kağına gözüm takıldı. Hepimizin resmi mor bir wallpaperın üstünde birleştirilmişti. Ama kendisi yoktu.

Gülümseyerek kapattım telefonu ve tamamen Asıra odaklandım, saçıyla oynarken alarm çalınca saate baktım. 06;00. "Asır, abim kalk hadi." Diyince iyice sokuldu bana. Gülüp saçlarını geriye iterken konuştum. "Abim kalkacak mısın?" Dediğimde ıı ıh gibi bir ses çıkardı. Öyle mi? Peki.

Kafamı arkama yaslayıp gözlerimi kapattım battaniyeyi de üstümüze iyice kapatmıştım zaten, uyku birden çökünce uyudum.

Asrinden...

Evde ilk uyanmanın verdiği zaferle gezerken saate baktım, neden hâlâ yanıma inmemişti bu deli kız? Odasına çıksam mı acaba? Ya üstünü giyiyorsa? Birşey olmaz ya. Ama o kız?

Kararsız kalsamda odasına çıkıp kapıyı tıklattım, ses gelmeyince "Asır bak gidiyorum abiciğim," diyip kapayı açtım. Girek gözüme giren manzarayla gülümsedim.

Asrın ile Asır beraber mi uyumuştu yani?

Yanlarına gitsem mi acaba? Ama Asrın yeni uyuduysa? Bugünde okula gitmesinler banane ya.

Kapıyı kapatıp aşağı indim, Asirin odasına girdiğimde tişört giydiğini görünce yanına ilerleyip yanımda olan duvara omzumu yasladım, kollarım göğsümde birleşirken konuştum. "Dün galiba Asrın ve Asır beraber uyumuş." Dediğimde aynadan bana bakış attı. "Abisi. Normal değil mi?" Diyince omuz silktim.

"Banane." Aynada bana bakıp güldükten sonra çantasını ve deri ceketini alıp yanımdan geçerek kapıyı açtı, tabii bende hemen arkasından gittim. "Ne o kıskandın mı?" Dedi aşağı inerken. "Yooo ne kıskanacağım?" He kesin he.

"Tabii canım hiiiç kıskanmadın." Dediğinde şehadet parmağım ile baş parmağımın arasını az birşey açtım. "Belki şu kadar olabilir." Kafasını hafif yana eğip gülerek dudağını büzdü. "Kesinlikle." Ya bu bebe neden beni bu kadar tanıyor? "Ben senin yarınım cınım her bokunu anlarım. Mesela şuan içten içe her dediğin lafın arkasından he filan diyorsundur." Dediğinde kaşlarımı çattım.

Cin filan mı lan bu?

"Bunda benim kıskanmamın da katkısı olabilir tabii." Gülüp kafamı sağa sola salladım. Asirin dediği gibi biz manyaktık galiba.

Ya da deli.

Bence deli daha uygun.

----

Sinandan..

"Can karşim?" Dediğimde bana döndü, aaaa niye bazmiş gibi bakıyor bu bana? Biliyorum bebeğim muhteşem bir valığı sürekli yanında tutarsan bezersin ama benden bezilir mi yaaa?

"Ne gereksiz ne?" Dediğinde dudağımı büzdüm, gereksiz mi? Kollarımı göğsümde birleştirip 'hıh' dedikten sonra önden önden yürümeye başladım.

"Bi küçücük Sinancık varmış!" Diye sesimi yükselttiğimde arkadan bağırdı ama umursamadan devam ettim. Ne umursayacağım ayol?

"Asrından sü sürekli dayak yeeermiş!" Dediğimde kendini tutamayıp gülünce göz devirdim. Ne yani? Yalan mı? Sürekli duvardan duvara atmıyor mu hanzo bey?

"A asirde sürekli Sinanı si-" Diyeceğim sıra önümde bana kolları birbirine göğsünde bağlı Asirle yutkundum. Bugün de mi dayak yiyeceğim ya? Şirin şirin bakarken kafasını hafif çevirip güldü sonra bana gelmeye başladı.

"Aslanım be ne güzelde yakışmış deri ceket hay koçum ben- ASİR KARŞİM GELME!" Ben koşarken arkamdan geldiğini bildiğim için dolanarak okula gitmeye başladım.

"ULAN İT! ZATEN YAKALAYACAĞIM NE KAÇIYORSUN?!" Dediğinde sinsice gülüp ona cevap verdim.

"KOVALADIKÇA KAÇAN ATEŞ BÖCEĞİM MİSİN KLİBİNİ ÇEKİYORUZ ASİR KARŞİM!" Ensemde hissettiğim elle yutkundum. Ne ara yanıma gelmişti ya bu? Ona dönüp gülümsedim.

"Yüzüme çalışmak yok tamam mı? Kolumu da kırma, malum kol lâzım bir vücud etkeni. Ayağıma da çalışma topal kalırım filan. Sen en iyi karnıma çalış. Ama dur orası da olmaz midem filan iflas eder, bak ne yapalım Asir karşim?" Diye heycanla devam ettim. "Sen okuldan sonra eve gidince kum torbalarını yumrukla böylece ben daha karlı çıkarım bu işten." Dediğimde kaşlarını çattı. "Pekala. Döv karşim."

Gülüp koluma yumruk attıktan sonra yanımdan geçip okula girdi, başımı kaşırken aklım karışmıştı. Korkutmak için mi kovaladı yani beni? Asrın, Can ve Asrin yanıma gelip aynı anda konuştular.

"Yürüsene!"

Hızlanarak yürüdüm, tamam Asir karşimden kurtulmuş olabilirim ama diğer kardeşlerim vardı. Hele Asrın of be!

Asiri takip ediyordum, sonra gözüme Alara çarptı. Arkadaşları ile gülüyordu, durup onu izlemeye başladım.

Güzel bir kızdı, ela gözlere sahipti, kısaydı ama tatlişti. Böyle yiyebilecek kadar inceydi.

Yanıma gelip beni ittiren arkadaşlarımı takmadan izlemeye devam edeceğim sıra yanımıza Mert geldi. "Bu kime bakıyor ya?" Dediğinde Alara bana döndü. Gözlerimiz buluştuğunda gülümsedim, el salladığında elimi kaldırıp parmaklarımı ileri geri yapıp indirdim.

Beni kaybettiniz aşklarım.

~~~~~~

Bölümde en çok güldüğünüz kısım ne?
↪Benim kesinlikle Asirin, Sinanı kovaladığı yer zjdndjendj

Bölümde kalbinizi bıraktığınız yer?
↪ benim kesinlikle Asrin ve Asirin "kıskanma" konusunu konuşmaları.

Birşey sormak istiyorum, bir kaç bölüm sonra sezon finali yapıp Mor'un 2.kitabını yazmayı düşünüyorum. Size sorum şu; "İkinci kitap çıksın mı yoksa buradan mı devam edelim?"
Lütfen elinden gelen herkes soruya cevap versin.

💜 Hoşçakalın Morgiller..💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin